מולטיסטראדה 1260

מחיר למזומן, החל מ: 139,260 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
צבעים:

דרגת רשיון: A

מילת המפתח היא "וורסטיליות" או "רב שימושיות". אך מהי רב שימושיות? כיצד מגדירים אותה וכיצד היא באה לידי ביטוי ביום יום? דוקאטי מולטיסטרדה 1260 הוא רב שימושיות, אופנוע תיור שמיועד לעשות הכל, להתנהג גם כמו אופנוע כביש ולאפשר לרוכב להיות נינוח ב"אזור נוחות" שמספק אופנוע שהוא גם בן לוויה נאמן לנסיעות ארוכות, תוך דגש על יכולת, ביצועים, וסגנון שהם כמובן דוקאטי.
שלדה
 
שלדהשלדת צינורות Trellis
בסיס גלגלים1585 מ”מ
זווית מזלג25 מעלות
מתלה קדמימזלג USD, עם כוונון מלא, בקוטר 48 מ"מ
מהלך מתלה קדמי170 מ”מ
גלגל קדמיסגסוגת אלומיניום קלה 3.50×17, 5 חישורים בצורת Y
צמיג קדמיפירלי Scorpion Trail II 120/70-R17
מתלה אחוריזרוע חד-צידית עם בולם Sachs בעל כוונון מלא
מהלך מתלה אחורי170 מ”מ
גלגל אחוריסגסוגת אלומיניום קלה 6.00×17, 5 חישורים בצורת Y
צמיג אחוריפירלי Scorpion Trail II 190/55-R17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. ABS סטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS סטנדרט
קיבולת מיכל דלק20 ליטר
משקל רטוב232 ק"ג
משקל יבש209 ק”ג
גובה מושבמתכוונן בין 845 ל-825 מ"מ
ציוד
ציוד סטנדרטימערכת זינוק בעלייה, מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת שיוט, מפתח קירבה, בתי מתגים מוארים, הכנה לקיוויק שיפטר לשני הכיוונים,הכנה למערכת מולטימדיה.
מנוע
סוגL-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, תזמון שסתומים משתנה (DVT)
נפח1262 סמ”ק
מהלך X קדח106×71.5 מ"מ
יחס דחיסה13.0:1
הספק158 כ"ס ב-9500 סל"ד
מומנט13.2 קג"מ ב-7500 סל"ד
הזרקת דלקBosch, אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 56 מ"מ
מפלטמערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי וחיפוי אלומיניום
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.84:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 40
מצמדרב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper
טיפולים
טיפול קטן15,000ק"מ
טיפול גדול30,000ק"מ

ברוכים הבאים לטסטסטרטה DVT 1262, מדור המנועים המתקדמים של דוקאטי. זה מנוע במבנהV קלאסי, המיועד לשמור על כל התכונות שהופכות אותו למנוע דוקאטי קלאסי, כזה שזוכה לכבוד הראוי גם בשוק האופנועים המשומשים. זכרו כי מדובר במנוע מתוחכם אשר עומד בתקן זיהום האוויר יורו 4, מה שמבטיח צריכת דלק נמוכה, וגם שפע של מומנט זמין כבר בסל"ד נמוך, המעניק יתרון מהותי כשצריך לפתוח מצערת וגם את הכיף שכרוך בשיוט חסר מאמצים וחסר דאגות ברכיבות טורינג. למרות שמדובר במנוע ספורטיבי מוצהר, עיקר המומנט מגיע כבר ב-4,000 סל"ד, היכן שצריך, מה שהופך את מנוע הטסטסטרטה לאחד הגמישים ביותר בקטגוריה.

דוקאטי מולטיסטראדה תוכנן קודם כל להיות חבר למסע. אופנוע כביש עם תכונות של אופנוע תיור. לכן הדור החדש עבר עדכונים של מידות השלדה, הכוללים הארכה של זרוע המתלה האחורי להענקת יותר יציבות כיוונית ועיצוב מחדש לחלקו הקדמי של האופנוע, המיועד לאפשר גילוח של עוד כמה שניות מכל סיבוב, כי רכיבה מהירה היא רכיבה יעילה ונטולת מאמץ וכאשר האופנוע יותר יציב, הרוכב יותר מרוכז . לנו זה חשוב.

השימוש במשטחים חלקים, עיצוב זורם המדמה תנועה גם כאשר המולטיסטראדה נח וההבדל העיצובי בין החזית לחלק האחורי מבהירים היטב: זה דוקאטי שמעניק מידה בלתי מבוטלת למורשת העשירה של דוקאטי וגם לדגמי המולטיסדראדה הוותיקים, אך גם משלב אלמנטים מודרניים כדי להמחיש היטב את היכולות לבצע מגוון נרחב של משימות, שמגיעות כחלק בלתי נפרד מכל מולטיסטראדה.