צבעים:

דרגת רשיון: A

המהות האמיתית של ספורט
יצור אופנוע סופרספורט ראוי אינו משימה קלה. יצור אופנוע סופרספורט אגדי הוא כבר משימה מסובכת. יצור אופנוע סופרספורט אגדי שיהיה גם וורסטילי ושימושי ברמה היום יומית, זוהי כבר משימה כמעט בלתי אפשרית. אנחנו דוקאטי. אנחנו הצלחנו: דוקאטי סופרספורט משלב בין נוחות וקלות תפעול יום יומית ובין מראה מרהיב וביצועים שניתן לקבל רק מדוקאטי. ביצועים מסעירים שהשגנו באמצעות פתרונות חכמים ההופכים את החיים עם אופנוע סופר ספורט לחוויה שכיף לחיות עמה, על בסיס יום יומי, בלי להתפשר על אופי או ביצועים. צג ה- LCD למשל אינו צג LCD רגיל: הוא מרכז מידע המאפשר לרוכב להיות יעיל יותר- וכך גם מהיר יותר באמצעות תצוגה ברורה בזמן אמת של נתוני המנוע והרכיבה.
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis המחוברת לראשי המנוע
בסיס גלגלים1487 מ"מ
זווית מזלג24 מעלות
מתלה קדמימזלג Ohlins בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא
מהלך מתלה קדמי130 מ”מ
גלגל קדמי3 חישורים, סגסוגת קלה, 3.50×17
צמיג קדמיפירלי Diablo Rosso III 120/70-17
מתלה אחוריזרוע חד-צידית עם בולם Sachs בעל כוונון מלא
מהלך מתלה אחורי144 מ”מ
גלגל אחורי3 חישורים, סגסוגת קלה, 5.50×17
צמיג אחוריפירלי Diablo Rosso III 180/55-17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M4-32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. ABS בעל שלושה מצבים ובנוסף ניתן לביטול.
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS בעל שלושה מצבים ובנוסף ניתן לביטול.
קיבולת מיכל דלק16 ליטר
משקל רטוב210 ק”ג
משקל יבש183 ק”ג
גובה מושב810 מ"מ
ציוד
ציוד סטנדרטיתאורה DRL, תצוגת לוח שעונים LCD, DTC,ABS 9MP,בולם קד ואח' אוהלינס, קוויק שיפטר UP/DOWN, שלושה מצבי רכיבה ספורט, עיר ותיור, המאופיינים ברמות שונות של התערבות הבקרות ובאספקת הכח.
מנוע
סוגL-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים
נפח937 סמ”ק
מהלך X קדח94×67.5 מ"מ
יחס דחיסה12.6:1
הספק110 כ"ס ב-9000 סל"ד
מומנט9.5 קג"מ ב-6500 סל"ד
הזרקת דלקאלקטרונית, גופי מצערת Æ 53 מ"מ Ride-By-Wire
מפלטמערכת פליטה קלה 2-1-2, עם ממיר קטליטי ושני דודי פליטה מאלומיניום
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים עם DQS, קוויק שיפטר להורדה והעלאת הילוכים ללא שימוש במצמד.
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.84:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
מצמדSlipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ
טיפול גדול30,000 ק"מ

מוכן לרגש

הספק, גמישות, כוח מתפרץ אך גם נשלט:  מנוע הטסטהסטרטה של דוקאטי, בנפח 937 סמ"ק מפיק 110 כוחות סוס ב-9000 סל"ד ומומנט מרבי של 9.5 קג"מ, ש-80% ממנו מופקים כבר ב-3000 סל"ד הודות למערכת הזרקה וניהול מנוע שכוילו בקפידה. כלומר התאוצות חדות, מיידיות, ובעיקר נשלטות. אין בורות והכוח זמין כאשר החיבור בין המצערת והידית מבוצע באמצעות מערכת RIDE BY WIRE  המשדרת את מידת פתיחת הידית ישירות למחשב המנוע והמצערת, מה שמוודא פתיחה מדויקת ושליטה מוחלטת בכל תגובה של האופנוע. כל התחכום הזה גם מעניק לרוכב שלוות נפש: הודות ליכולות ההנדסיות ולרמת הדיוק המרבית, דוקאטי סופרספורט דורש טיפול תקופתי מדי 15 אלף קילומטרים וכיוון מרווחי שסתומים רק מדי 30 אלף קילומטרים.

אומנות נוחה

הסוד, הבסיס, המפתח , הוא הירידה לפרטים בכל מישור אפשרי. המצוינות ההנדסית והעיצובית שהופכת את שלדת הסופרספורט לפסל פונקציונאלי המכוון בראש ובראשונה לרכיבה מהירה תוך שמירה על שליטה מוחלטת ובטיחות מרבית, תוך שימת דגש על חופש תנועה מרבי לרוכב, משקל קל ויעילות אווירודינאמית. הודות להנדסה של רוכבים למען רוכבים, מתקבלת תנוחת רכיבה שלטת הממקמת את הרוכב בגובה של 810 מילימטרים בלבד מעל פני הקרקע ומבטיחה נקודת כובד נמוכה תוך שימת דגש על מניעת לחץ על המפרקים, במיוחד באזור הכידון והרגליות.

המטרה היא עיצוב קומפקטי, דינאמי, מלא נשמה. המטרה הושגה: דוקאטי סופרספורט עוצב תוך שמירה על קווים אווירודינאמיים, מימדים קומפקטיים ומשקל קל תוך שמירה ברורה על ערכי דוקאטי הייחודיים בני עשרות השנים, כגון הזרוע האחורית החד צדדית, מיכל הדלק המעוצב והמפלט הכפול.