פניגאלה V4 SPECIAL

מחיר למזומן, החל מ: בעדכון
צבעים:

דרגת רשיון: A

1500 יחידות. זה כל מה שיש לנו לתת. עמכם הסליחה, אבל אופנוע כביש כזה אין הרבה. זה לא אופנוע למתחילים. דוקאטי תייצר רק 1500 פניגאלה ספציאלה, מאופנועי המרוצים החוקיים המיוחדים ביותר שדוקאטי יצרה אי פעם. זה לא רק הצורה, זה לא רק העיצוב וזה לא רק המנוע. זה הקטע. הדרייב. הגורם החייתי הזה שאי אפשר ממש לשים עליו אצבע, אבל הוא שם. זה הצורך לצאת לרכב באמצע הלילה. זהו הביטוי הטהור, המדויק והמזוכך ביותר של דוקאטי. זה פניגאלה V4 ספציאלה
שלדה
 
שלדהשלדה קד' מאלומיניום
בסיס גלגלים1464 מ”מ
זווית מזלג24.5 מעלות
מתלה קדמימזלג Ohlins NIx30 עם כוונון אלק' אקטיבי
מהלך מתלה קדמי120 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום קל במיוחד ומחושל בעל 5 חישורי Y , 3.50×17
צמיג קדמיפירלי Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
מתלה אחורימזלג Ohlins NIx36 עם כוונון אלק' אקטיבי, זרוע אלומיניום חד צידית
מהלך מתלה אחורי130 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד ומחושל, 6”×17”
צמיג אחוריפירלי Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים מצבים
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים
קיבולת מיכל דלק16 ליטר
משקל רטוב194 ק"ג
משקל יבש174 ק”ג
גובה מושב830 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל,כנף קד' ואח' מקרבון, פלטת סימון מס' הסידורי של האופנוע(מתוך 1500 יח') מושב אלקנטרה, רגליות רוכב מתכווננות, מגן זרוע אח' מקרבון,ידיות מצמד ובלם מרוצים, מגן ידית בלם
מנוע
סוגדזמודרומיק סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצ'יל
נפח1103 סמ”ק
מהלך X קדח81×53.5 מ"מ
יחס דחיסה14.0:1
הספק226 כ"ס ב-13,750 סל"ד
מומנט13.3 קג"מ ב-11,000 סל"ד
הזרקת דלקמערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה
מפלט4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חישני למדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה
יחסי תמסורת1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.8:1
הנעה סופיתשרשרת , גג”ש קדמי 16, גג”ש אחורי 41
מצמדSlipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן12,000 ק"מ
טיפול גדול24,000 ק"מ

בקצרה: יותר כוח. בהרחבה: הרבה יותר כוח. מנוע ה V4 של הדוקאטי פניגאלה V4 ספציאלה מפיק 226 כוחות סוס, עשרה כוחות סוס יותר ממנועו של דוקאטי פניגאלה V4 רגיל. הוא גמיש יותר, הוא מגיב יותר מהר הוא מגיע מהר וחזק יותר לאזור ההוא, של הקיצון. הוא לא פחות ממדהים.

דוקאטי פניגאלה V4 ספציאלה אינו דוקאטי רגיל, ראשית כי אין דבר כזה "דוקאטי רגיל". ושנית, הוא מצויד במתלים מתכווננים ובגלגלי מגנזיום יצוקים כדי לייצר אופנוע קל יותר מפניגאלה רגיל, וזו לא בדיוק משימה קלה כשמדובר באופנוע שהופך לקלאסיקה ברגע היציאה מן המפעל. וכל אלה כמובן מתלווים לשלדה של דוקאטי, שלדה שתוכננה על ידי מהנדסים שחיים אופנועים ומבינים בדיוק מה צריך כדי להגיע לקצה הסקאלה.

דוקאטי פניגאלה V4 ספציאלה מיוצר במספרים מוגבלים. 1500 יחידות בלבד. לכן הוא חייב להיות מיוחד: מערכת פליטה עשויה אלומיניום, מושב עוטה אלקנטרה, גלגלי מגנזיום יצוקים בעיצוב מיוחד והדגשות קרבון פייבר ואלומיניום, כל אלה נוטלים את עיצובו הקלאסי ונטול הזמן של ה-V4 פניגאלה והופכים אותו לספציאלה.