פניגאלה V4S

מחיר למזומן, החל מ: 219,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
צבעים:

דרגת רשיון: A

יותר מהר. זהו העיקרון המנחה כשדוקאטי מתכננת אופנוע כביש קיצוני, אפילו יותר מהרגיל. הרוח והרעיון שעומדים מאחורי דוקאטי פניגאלה V4S, לקחת את המצוין ולהפוך אותו למעולה, לאופנוע קל יותר, מהיר יותר, מסעיר יותר. דוקאטי פניגאלה S הוא גרסתו הספורטיבית של הספורטיבי, אופנוע כביש קיצון שנועד לאתגר רוכבים ולאפשר להם להפיק את המיטב, את אותו יתרון ביצועים זעיר וכמעט בלתי מורגש, שהופך תוך שניות לפער אדיר בידיו של הרוכב הנכון. דוקאטי V4S הוא קלאסיקת קיצון.
שלדה
 
שלדהשלדה קד' מאלומיניום
בסיס גלגלים1464 מ”מ
זווית מזלג24.5 מעלות
מתלה קדמימזלג ohlins NIX 30 בקוטר 43 מ"מ עם כוונון אלק' אקטיבי
מהלך מתלה קדמי120 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום קל במיוחד ומחושל בעל 5 חישורי Y , 3.50×17
צמיג קדמיפירלי Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
מתלה אחורימערכת ohlins TTX36 עם כוונון אלק' אקטיבי, זרוע חד צידית
מהלך מתלה אחורי130 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד ומחושל, 6”×17”
צמיג אחוריפירלי Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצביםמצבים
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים
קיבולת מיכל דלק16 ליטר
משקל רטוב195 ק”ג
משקל יבש174 ק”ג
גובה מושב830 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל
מנוע
סוגדזמודרומיק סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצ'יל
נפח1103 סמ”ק
מהלך X קדח81×53.5 מ"מ
יחס דחיסה14.0:1
הספק214 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט12.6 קג"מ ב-10,000 סל"ד
הזרקת דלקמערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה
מפלט4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חישני למדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה
יחסי תמסורת1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.8:1
הנעה סופיתשרשרת , גג”ש קדמי 16, גג”ש אחורי 41
מצמדSlipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן12,000 ק"מ
טיפול גדול24,000 ק"מ

דוקאטי פניגאלה V4S  מצויד במנוע ארבע הבוכנות הראשון של דוקאטי: 1108 סמ"ק, ארבע בוכנות, 214 כוחות סוס שפותחו על מסלולי מוטו GP ומיישמים טכנולוגיות כגון הפיכה של סיבוב הקראנק ביחס לכיוון סיבוב הגלגלים, כדי למנוע ויברציות לא רצויות שמאטות את הרוכב. רמת התחכום והמחשבה המושקעת בכל פניגאלה V4 מדהימה וממחישה את מידת המחויבות הקנאית והבלתי מתפשרת שיש לנו למרוצים. אתם מוזמנים לעלות.

דוקאטי פניגאלה V4S מיועד לרוכבים שמעוניינים להפיק אפילו יותר מהפניגאלה שלהם. מדובר באופנוע נטול בולשיט, טהור ועירום ממערכות שמיועדות להתערב ברכיבה, אוחז ומדויק בזכות מערכת מתלים מתכווננת ונשלטת על ידי מחשב של OHLINS  וסט חישוקים קלים וייחודיים לפניגאלה V4S. רציתם אופנוע כבד? קיבלתם אופנוע כבד. כל מילה נוספת באמת תהיה מיותרת.

כדי שתוכלו להיות מהירים בכביש או על מסלול, דוקאטי לקחה את את הפניגאלה V4S  למנהרה. מנהרת רוח כמובן, כדי לגלח ממנו כל גרם לא נחוץ, לשייף כל קימור לשלמות, לוודא שמי שירכב עליו יהיה המהיר ביותר. במקרה של דוקאטי פניגאלה V4S, העיצוב המדהים שממחיש היטב שזה דוקאטי הוא רק תופעת לוואי של הרצון הבלתי מתפשר לייצר אופנוע ביצועים מדהים.