[vdbtn]
צבעים:

דרגת רשיון: A, A1

דוקאטי סקרמבלר ספיישל הוא הרבה יותר מאופנוע שטח. הרבה יותר מאופנוע כביש. ואנחנו, דרך אגב, המצאנו את הסקראמבלר. הוא הרבה יותר מאופנוע סקרמבלר. דוקאטי סקרמבלר ספיישל הוא מחווה. אופנוע חדש שהוא אינטרפרטציה שלנו לאופנועים קלאסיים, כאלה שכבר לא מייצרים, עם הרבה כרום במקומות שצריך, עם מתכת חשופה, עם חיפויי גלגלים מאלומיניום. ועם ביצועים מודרניים. ועם זאת, כדאי לפעמים להאט, אפילו לעצור, כדי להסתכל בהשתקפות של הסקרמבלר ספיישל. אנחנו בהחלט מבינים.
שלדה
 
שלדהשלדת סבך משולשים, צינורות פלדה Trellis
בסיס גלגלים1514 מ"מ
זווית מזלג24.5 מעלות
מתלה קדמי Marzocchi בקוטר 45 מ"מ עם כוונון מלא
מהלך מתלה קדמי150 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום בעל חישורים(שפיצים), 3.50”×18”
צמיג קדמיפירלי MT60 120/70 ZR18
מתלה אחוריזרוע דו צידית, בולם קייאבה עם כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה
מהלך מתלה אחורי150 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום בעל חישורים(שפיצים), 5.50”×17”
צמיג אחוריפירלי MT60 180/55 ZR17
בלם קדמי2 דיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ, קליפר Brembo M4.32 מונובלוק רדיאלי 4 בוכנות, עם ABS כסטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר צף, עם Bosch ABS כסטנדרט
קיבולת מיכל דלק15 ליטר
משקל רטוב206 ק"ג
משקל יבש189 ק”ג
גובה מושב810 מ"מ
ציוד
ציוד סטנדרטי3 מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, בקרת החקלה ו ABS CORNERING ,מצערת רכב אל חוטית, תאורת LED אחורית, לוח שעונים LCD, צג הילוכים, מד דלק, שקע USB מושב זמש, כידון נמוך, סעפות פילטה מצופות כרום
מנוע
סוגL-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן
נפח1079 סמ”ק
מהלך X קדח98×71 מ"מ
יחס דחיסה11:01
הספק86 כ"ס ב-7500 סל"ד
מומנט9.0 קג"מ ב-4750 סל"ד
הזרקת דלקאלקטרונית, גוף מצערת 55 מ”מ
מפלטמפלט 2-1 מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.85:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 39
מצמדרב-דיסקי, רטוב, APTC , מצמד מחליק
טיפולים
טיפול קטן12,000 ק"מ
טיפול גדול24,000 ק"מ

מנוע הסקרמבלר 1100 ספיישל הוא מנוע דוקאטי קלאסי, כזה שראוי לכזה אופנוע: שתי בוכנות בתצורת V, 1,079 סמ"ק ביחד. הן מפיקות 86 כוחות סוס ב-7,500 סל"ד, בדיוק ההספק שצריך, בדיוק עקומת הכוח שצריך, בדיוק המראה שצריך לאגזוז כדי להבהיר שמדובר באופנוע ספורט קלאסי, עם רכיבים מודרניים לחלוטין.

את השלדה של דוקאטי לא צריך להציג. בטח שלא באופנוע שטח. היא מתוכננת סביב המנוע ובנויה לפעול עמו בהרמוניה מושלמת. אך בסקרמבלר 1100 ספיישל מתווסף מימד נוסף: הצביעה. השלדה השחורה, המזלגות הצבועים בצבע אלומיניום מוברש, הגלגלים שתוכננו לפי תבניות גלגלים משנות השישים – כל אלה חוברים יחד להעניק לסקרמבלר 1100 ספיישל מראה של אופנוע קלאסי, עם מאפייני התנהגות מודרניים לחלוטין הודות לשלושה מצבי נסיעה: אקטיבי, מסע, ועיר ההופכים כל נסיעה למהירה יותר הודות להתאמה מושלמת לתנאי הרכיבה.

קלאסיקה. מילה שצריך להתייחס אליה בכבוד הראוי. מילה שהופכת כל דוקאטי לאופנוע מבוקש בשוק היד השניה. קלאסיקה לא נשכחת, היא משתבחת. אנחנו בדוקאטי מגיעים מעשרות שנים של בניית אופנועים, עשרות שנים של מרוצים, של תשוקה, של ירידה לפרטים הקטנים שמיועדים להפוך את הרוכב למעט יותר מהר, כי לפעמים מילימטרים זה מה שחשוב. לכן סקרמבלר 1100 ספורט. לכן הצביעה. לכן הגלגלים. לכן המתלה הקדמי החשוף שממחיש היטב שיש כאן בולם מודרני. צריך להסביר עוד משהו? נראה לנו שהבנתם.