[vdbtn]
צבעים:

דרגת רשיון: A, A1

לא. דוקאטי סקרמבלר אייקון הוא ממש לא כל אופנוע. הוא הסקרמבלר של דוקאטי, אופנוע שהוא אגדה בפני עצמו. אבל האייקון הוא באמת אייקון: הוא יחודי, הוא עדכני וכמובן, הוא מתנהג כמו דוקאטי. בקיצור, הוא כיף שחודר לעצמות. אבל זה לא רק העניין של הכיף, זה גם השדרוגים שביצענו לשנה החדשה, כדי להפוך את האייקון שלנו ליותר מודרני: תאורת LED מקדימה, מערכת מולטימדיה עם חיווי להחלפות הילוך וגם מושב חדש, יותר נוח ויותר מותאם לכל סוגי הרוכבים, בשביל שההנאה תימשך.
[table id=31/]

את מנוע הדסמו של דוקאטי אין צורך להציג. אבל אנחנו אוהבים להתגאות. אז הנה זה: שתי בוכנות בתצורת V, קירור אוויר, שני שסתומים לצילינדר וקילוגרמים של אופי. המסר שלנו פשוט: מומנט זמין כבר למטה, שמאפשר לצאת חזק מכל סיבוב, כוח זמין למעלה, וכמובן שהמנוע גם עומד בתקן זיהום יורו 4.

לשלדה של דוקאטי סקראמבלר קוראים TRELLIS.  כלומר מקטעי צנרת מחוברים. המטרה היא להפוך את האופנוע לכמה שיותר קל וגם להעניק לו התנהגות כביש אגרסיבית, יכולת להיות נשלט מאוד ובו זמנית גם אגרסיבי, מהיר להגיב, חד. המתלה האחורי שמיוצר על ידי KAYABA  מאפשר לגלגל טווח תנועה של 150 מילימטרים, כדי לאפשר תנועה חלקה גם בשטח קשה וגם בכביש. ובנוסף, מערכת ה ABS  מלווה במערכת בקרת בלימה של BOSCH – כדי לוודא שגם בזמן רכיבה אגרסיבית בשטח לא מושלם, הרוכב נשאר בשליטה מוחלטת.

זה דוקאטי. קשה לפספס שזה דוקאטי, בגלל העיצוב. זה מתחיל בפרטים הקטנים שנראים אולי משניים, כמו ראשי המנוע שמגומרים בצבע שחור. זם מסתתרים בתוך השלדה אבל מי שצריך ישדע בדיוק היכן לחפש אותם. הירידה לפרטים ממשיכה לחיפוי האגזוז ולחישוקים. כי אם כבר, אז להיראות טוב.