אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת סבך משולשים, צינורות פלדה Trellis |
בסיס גלגלים | 1445 מ”מ |
זווית מזלג | 24 מעלות |
מתלה קדמי | קאיאבה הפוך בקוטר 41 מ"מ |
מהלך מתלה קדמי | 150 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום בעל 10 חישורים, 3.00”×18” |
צמיג קדמי | פירלי MT60RS, 110/80 ZR18 |
מתלה אחורי | קאיאבה, עומס קפיץ |
מהלך מתלה אחורי | 150 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום בעל 10 חישורים, 5.50”×17” |
צמיג אחורי | פירלי MT60RS, 180/55 ZR17 |
בלם קדמי | דיסק צף בקוטר 330 מ"מ, קליפר Brembo מונובלוק רדיאלי 4 בוכנות ABS Cornering |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר צף ABS Cornering |
קיבולת מיכל דלק | 13.5 ליטר |
משקל רטוב | 189 ק"ג |
משקל יבש | 173 ק”ג |
גובה מושב | 798 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך - 778 מ"מ) |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | LCD הכולל חיווי גיר ומד דלק- כיסויי לוח שעונים מאלומיניום ניתן להחלפה, ABS Cornering קיים כסטנדרט, מיכל דלק מפלדה עם חיפויי צד מאלומיניום הניתנים להחלפה. פנס חזית עם עדשת זכוכית, אורות חניה LED וכיסויי אלומיניום ניתן להחלפה. כיסויי רצועות תזמון מעוצבים באלומיניום. תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB. |
מנוע | |
סוג | L-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן |
נפח | 803 סמ”ק |
מהלך X קדח | 88×66 מ"מ |
יחס דחיסה | 11:01:00 |
הספק | 73 כ"ס ב-8250 סל"ד |
מומנט | 6.8 קג"מ ב-5750 סל"ד |
הזרקת דלק | אלקטרונית, גוף מצערת 50 מ”מ |
מפלט | מפלט 2-1 מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.85:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, APTC , מצמד מחליק, תפעול הידראולי |
טיפולים | |
טיפול קטן | 12,000 ק"מ |
טיפול גדול | 24,000 ק"מ |
את מנוע הדסמו של דוקאטי אין צורך להציג. אבל אנחנו אוהבים להתגאות. אז הנה זה: שתי בוכנות בתצורת V, קירור אוויר, שני שסתומים לצילינדר וקילוגרמים של אופי. המסר שלנו פשוט: מומנט זמין כבר למטה, שמאפשר לצאת חזק מכל סיבוב, כוח זמין למעלה, וכמובן שהמנוע גם עומד בתקן זיהום יורו 4.
לשלדה של דוקאטי סקראמבלר קוראים TRELLIS. כלומר מקטעי צנרת מחוברים. המטרה היא להפוך את האופנוע לכמה שיותר קל וגם להעניק לו התנהגות כביש אגרסיבית, יכולת להיות נשלט מאוד ובו זמנית גם אגרסיבי, מהיר להגיב, חד. המתלה האחורי שמיוצר על ידי KAYABA מאפשר לגלגל טווח תנועה של 150 מילימטרים, כדי לאפשר תנועה חלקה גם בשטח קשה וגם בכביש. ובנוסף, מערכת ה ABS מלווה במערכת בקרת בלימה של BOSCH – כדי לוודא שגם בזמן רכיבה אגרסיבית בשטח לא מושלם, הרוכב נשאר בשליטה מוחלטת.
זה דוקאטי. קשה לפספס שזה דוקאטי, בגלל העיצוב. זה מתחיל בפרטים הקטנים שנראים אולי משניים, כמו ראשי המנוע שמגומרים בצבע שחור. זם מסתתרים בתוך השלדה אבל מי שצריך ישדע בדיוק היכן לחפש אותם. הירידה לפרטים ממשיכה לחיפוי האגזוז ולחישוקים. כי אם כבר, אז להיראות טוב.