[vdbtn]
צבעים:

דרגת רשיון: A, A1

לא. דוקאטי סקראמבלר אייקון הוא ממש לא כל אופנוע. הוא הסקרמבלר של דוקאטי, אופנוע שהוא אגדה בפני עצמו. אבל האייקון הוא באמת אייקון: הוא יחודי, הוא עדכני וכמובן, הוא מתנהג כמו דוקאטי. בקיצור, הוא כיף שחודר לעצמות. אבל זה לא רק העניין של הכיף, זה גם השדרוגים שביצענו לשנה החדשה, כדי להפוך את האייקון שלנו ליותר מודרני: תאורת LED מקדימה, מערכת מולטימדיה עם חיווי להחלפות הילוך וגם מושב חדש, יותר נוח ויותר מותאם לכל סוגי הרוכבים, בשביל שההנאה תימשך.
שלדה
שלדהשלדת סבך משולשים, צינורות פלדה Trellis
בסיס גלגלים1445 מ”מ
זווית מזלג24 מעלות
מתלה קדמיקאיאבה הפוך בקוטר 41 מ"מ
מהלך מתלה קדמי150 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום בעל 10 חישורים, 3.00”×18”
צמיג קדמיפירלי MT60RS, 110/80 ZR18
מתלה אחוריקאיאבה, עומס קפיץ
מהלך מתלה אחורי150 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום בעל 10 חישורים, 5.50”×17”
צמיג אחוריפירלי MT60RS, 180/55 ZR17
בלם קדמידיסק צף בקוטר 330 מ"מ, קליפר Brembo מונובלוק רדיאלי 4 בוכנות ABS Cornering
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר צף ABS Cornering
קיבולת מיכל דלק13.5 ליטר
משקל רטוב189 ק"ג
משקל יבש173 ק”ג
גובה מושב798 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך - 778 מ"מ)
ציוד
ציוד סטנדרטיLCD הכולל חיווי גיר ומד דלק- כיסויי לוח שעונים מאלומיניום ניתן להחלפה, ABS Cornering קיים כסטנדרט, מיכל דלק מפלדה עם חיפויי צד מאלומיניום הניתנים להחלפה. פנס חזית עם עדשת זכוכית, אורות חניה LED וכיסויי אלומיניום ניתן להחלפה. כיסויי רצועות תזמון מעוצבים באלומיניום. תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB.
מנוע
סוגL-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן
נפח803 סמ”ק
מהלך X קדח88×66 מ"מ
יחס דחיסה11:01:00
הספק73 כ"ס ב-8250 סל"ד
מומנט6.8 קג"מ ב-5750 סל"ד
הזרקת דלקאלקטרונית, גוף מצערת 50 מ”מ
מפלטמפלט 2-1 מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.85:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46
מצמדרב-דיסקי, רטוב, APTC , מצמד מחליק, תפעול הידראולי
טיפולים
טיפול קטן12,000 ק"מ
טיפול גדול24,000 ק"מ

את מנוע הדסמו של דוקאטי אין צורך להציג. אבל אנחנו אוהבים להתגאות. אז הנה זה: שתי בוכנות בתצורת V, קירור אוויר, שני שסתומים לצילינדר וקילוגרמים של אופי. המסר שלנו פשוט: מומנט זמין כבר למטה, שמאפשר לצאת חזק מכל סיבוב, כוח זמין למעלה, וכמובן שהמנוע גם עומד בתקן זיהום יורו 4.

לשלדה של דוקאטי סקראמבלר קוראים TRELLIS.  כלומר מקטעי צנרת מחוברים. המטרה היא להפוך את האופנוע לכמה שיותר קל וגם להעניק לו התנהגות כביש אגרסיבית, יכולת להיות נשלט מאוד ובו זמנית גם אגרסיבי, מהיר להגיב, חד. המתלה האחורי שמיוצר על ידי KAYABA  מאפשר לגלגל טווח תנועה של 150 מילימטרים, כדי לאפשר תנועה חלקה גם בשטח קשה וגם בכביש. ובנוסף, מערכת ה ABS  מלווה במערכת בקרת בלימה של BOSCH – כדי לוודא שגם בזמן רכיבה אגרסיבית בשטח לא מושלם, הרוכב נשאר בשליטה מוחלטת.

זה דוקאטי. קשה לפספס שזה דוקאטי, בגלל העיצוב. זה מתחיל בפרטים הקטנים שנראים אולי משניים, כמו ראשי המנוע שמגומרים בצבע שחור. זם מסתתרים בתוך השלדה אבל מי שצריך ישדע בדיוק היכן לחפש אותם. הירידה לפרטים ממשיכה לחיפוי האגזוז ולחישוקים. כי אם כבר, אז להיראות טוב.