צבעים:

דרגת רשיון: A

כאשר חושבים על אופנוע הקרוזר המושלם, רק אופנוע אחד יכול לענות במדויק על הגדרה זו – דוקאטי X דיאבל החדש. זהו אופנוע ייחודי מאין כמוהו אשר משלב שורה ארוכה של תכונות חריגות שהופכות אותו למוביל בקבוצתו – עיצובו אומנותי ומהפנט, המנוע שלו מספק הרים של כוח שזמין בכל רגע הן לשיוט נינוח והן לביצועים מעולמות הספורט והוא מעניק נוחות רכיבה שמאפשרת לרוכבו לגמוא מרחקים אדירים ללא מאמץ ובסטייל יוקרתי. עבור שנת 2021, דוקאטי חושפת את ה-X דיאבל דארק וכמו שמו, הוא צבוע ברובו בשחור מט עם הקפדה על מינימליזם מקסימלי שמכוון להנאה ישירה ומלאת נוכחות, בדומה לכל גרסאות הדארק של דוקאטי.
שלדה
 
שלדהשלדת צינורות Trellis
בסיס גלגלים1615 מ"מ
זווית מזלג30 מעלות
מתלה קדמיMarzocchi בקוטר 50 מ"מ עם כוונון מלא עם ציפוי DLC
מהלך מתלה קדמי110 מ”מ
גלגל קדמיסגסוגת קלה, יצוקה, 3.50"×17"
צמיג קדמיפירלי Diablo Rosso II 120/70-17
מתלה אחוריזרוע חד-צידית עם בולם Sachs. כוונון מלא
מהלך מתלה אחורי120 מ”מ
גלגל אחוריסגסוגת קלה, יצוקה 8.00"×17"
צמיג אחוריפירלי Diablo Rosso II 240/45-17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
קיבולת מיכל דלק18 ליטר
משקל רטוב248 ק"ג
משקל יבש221 ק”ג
גובה מושב755 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטיבקרת החלקה 8 מצבים, בקרת שיוט, בקרת שיגור, מפתח קירבה, בתי מתגים מוארים, תאורת לד מלאה, ABS CORNERING , מצבי רכיבה, מסך TFT, מערכת מולטימדיה, חיבור בלוט'ו
מנוע
סוגL-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל
נפח1262 סמ”ק
מהלך X קדח106×71.5 מ"מ
יחס דחיסה13:01
הספק160 כ"ס ב-9500 סל"ד
מומנט13 קג"מ ב-5000 סל"ד
הזרקת דלקמיצובישי, אלקטרונית, גופי מצערת אובליים, מצערת “רכב על חוט”
מפלטזוג מפלטי אלומיניום
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.84:1
הנעה סופיתרצועה, גג"ש קד' 28, גג"ש אח' 80
מצמדSlipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ
טיפול גדול30,000 ק"מ

עבור שנת 2021, מנוע הDVT 1262 סמ"ק L –טווין של ה-X דיאבל עבר התאמה לתקן יורו 5 החדש שכללה מערכת פליטה חדשה שלא רק מטפלת טוב יותר בפליטת המזהמים, אלא מקבלת עיצוב חדש שמחמיא עוד יותר ל-X דיאבל החדש. כיול חדש לניהול המנוע המפלצתי מאפשר לו להפיק נתונים מדהימים – 160 כ"ס ב-9,500 סל"ד ומומנט אדיר של 13 קג"מ הזמין כבר ב-5,000 סל"ד – תוספת של 8 כ"ס ו-0.2 קג"מ ביחס למנוע הקודם.

עבור שנת 2021, מנוע הDVT 1262 סמ"ק L –טווין של ה-X דיאבל עבר התאמה לתקן יורו 5 החדש שכללה מערכת פליטה חדשה שלא רק מטפלת טוב יותר בפליטת המזהמים, אלא מקבלת עיצוב חדש שמחמיא עוד יותר ל-X דיאבל החדש. כיול חדש לניהול המנוע המפלצתי מאפשר לו להפיק נתונים מדהימים – 160 כ"ס ב-9,500 סל"ד ומומנט אדיר של 13 קג"מ הזמין כבר ב-5,000 סל"ד – תוספת של 8 כ"ס ו-0.2 קג"מ ביחס למנוע הקודם.

בין אם הוא חונה או שועט לאחד מקצוות הארץ, X דיאבל דארק ממגנט אליו את מלוא תשומת הלב מהסביבה. צביעת השחור מט והמינימליזם העיצובי, לא רק חוסך במשקל, אלא גם יוצר עבורו חזות קשוחה של הנאה ישירה מהרכיבה. מנועו החשוף נראה כמו שריר דרוך, הצמיגים הרחבים נוטעים אותו על האספלט  והירידה המוקפדת לפרטים, מעניקה תחושה יוקרתית חריגה. אילו חלומות אפלים מעורר בכם ה-X דיאבל דארק החדש?




לתיאום פגישה

WhatsApp chat