דיאבל 1260

מחיר למזומן, החל מ: 169,260 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
צבעים:

דרגת רשיון: A

שאלה: האם מותר לקרוא לאופנוע "אגדה" עוד לפני שהרכיבה התחילה? האם מותר לומר על אופנוע שהוא "חייתי" עוד לפני שהמנוע הותנע? האם הכינוי "איקוני" יכול להיות מוצמד לדגם שכלל אינו שייך לדפי ההיסטוריה? התשובה: כן. לכן דוקאטי יצרה את הדיאבל – אופנוע שנועד פשוט למחוץ, להדהים, להרטיט. אופנוע דמיועד למי שיודע שיש אופנועים שמהיום הראשון נועדו להיות אגדה. ומדובר במעט מאוד אופנועים, אם בכלל. העיצוב, ההתנהגות, היכולת. הדיאבל החדש עם מנוע הטסטהסטרטה לוקח את החומרים שמהם בונים אגדה ומייצר מהם אגדה חדשה.

אולי יעניין אותך גם

דיאבל X "מחיר למזומן, החל מ: 176,260 ש"ח לחצו כאן למידע נוסף, לא כולל הוצאות ואגרות רישוי"
דיאבל S X מחיר למזומן, החל מ: 199,000 ש"ח לחצו כאן למידע נוסף, לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
דיאבל 1260 S מחיר למזומן, החל מ: 195,260 ש"ח לחצו כאן למידע נוסף, לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis, פלדה כרומולית
בסיס גלגלים1600 מ"מ
זווית מזלג27 מעלות
מתלה קדמימזלג הפוך קוטר 50 מ"מ עם כוונון מלא
מהלך מתלה קדמי120 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום, 3.50×17
צמיג קדמיפירלי Diablo Rosso III 120/70-17
מתלה אחוריזרוע חד-צידית מאלומיניום עם בולם מתכוונון מלא
מהלך מתלה אחורי130 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום 8.00×17
צמיג אחוריפירלי Diablo Rosso III 240/45-17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים 4 בוכנות, Cornering ABS EVO מתכוונן ל 3 מצבים
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות Cornering ABS EVO מתכוונן ל 3 מצבים
קיבולת מיכל דלק17 ליטר
משקל רטוב244 ק"ג
משקל יבש218 ק”ג
גובה מושב780 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, מצבי כח, חבילת הבטיחות של דוקאטי (Cornering ABS EVO + DTC evo), מצערת RBW, בקרת ווילי, בקרת שיגור, מפתח קירבה,מסך TFT, בתי מתגים מוארים, תאורת ראשית LED, ביטול איתות אוטומטי, בקרת שיוט, הכנה לקוויק שיפטר דו כיווני
מנוע
סוגL-טווין, 4 שס' לצילינדר, שני מצתים, קירור נוזל, Testastretta עם תזמון שסתומים משתנה DVT
נפח1262 סמ”ק
מהלך X קדח106×71.5 מ"מ
יחס דחיסה13.0:1
הספק159 כ"ס ב-9500 סל"ד
מומנט13.1 קג"מ ב-7500 סל"ד
הזרקת דלקBosch, אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 56 מ"מ
מפלטמערכת מפלדת אל חלד, משתיק עם שתי יציאות, ממיר קטליטי עם שני חיישני למבדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.84:1
הנעה סופיתשרשרת 525, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
מצמדSlipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ
טיפול גדול30,000 ק"מ

תחזיקו חזק: ללב הפועם של דוקאטי דיאבל 1260 קוראים טסטהסטרטה DVT 1260 והוא מפיק 159 כוחות סוס ומומנט מרבי של 129 ניוטון מטר ב 7,500 סל"ד. זה נשמע נפלא, זה נשמע חייתי, אך כיצד הוא עושה זאת? התשובה: הזרקה של בוש שמזינה את שתי הבוכנות באמצעות מצערות אליפטיות בקוטר 56 מילימטרים שנשלטות באמצעות מערכת RIDE BY WIRE – כלומר כל תנועה של המצערת מחושבת והופכת להזרקה והצתה אופטימאלית ולכוח זמין. בדוקאטי, המחזור של דחיסה, פיצוץ, בעירה וכוח הוא הרבה יותר מפעולה פשוטה: מדובר באומנות, הודות לשני מצתים לכל צילינדר שמוודאים שריפה אופטימאלית של התערובת, ששום כוח סוס לא יחסך.

כיצד מייצרים POWER CRUISER עם לב של אופנוע ספורטיבי? עבור דוקאטי אין דילמה: לוקחים את מה שהופך כל דיאבל לאגדה – ומשפרים. צינורות המתכת של השלדה כמובן עדיין חשופים אך כעת מתווספות זרועות מתלה מאלומיניום, שמבטיחות יכולת פניה מיידית ותגובות מהירות. מי שמכיר דיאבל יודע: הצמיג האחורי הוא לא פחות ממפלצתי. גם דיאבל 1260 מצויד בצמיג אחורי ברוחב 240 מילימטרים, מספיק כדי שמי שעומד מאחור ידע שזה דיאבל. המזלג הקדמי מתכוונן והשלדה האחורית עשויה מאלומיניום, שמתחבר באופן מושלם לשלדת הצינורות שמקיפה את הלב של הדיאבל 1260: מנוע הטסטטהסטרטה. שוב יצאה לנו לנו אגדה. אנחנו מרוצים.

רוצים לדבר עיצוב? עיצוב הוא מה שהופך כל דוקאטי דיאבל לאגדה ברגע שהוא עולה על הכביש: נמוך, רחב, שרירי, מאיים, ועם זאת: קודם כל דוקאטי. עם שלדת צינורות חשופה. מזלג אלומיניום,