דיאבל 1260 S

מחיר למזומן, החל מ: 195,260 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
צבעים:

דרגת רשיון: A

מהיום בו הצגנו את דוקאטי דיאבל הראשון ועד היום, מדובר באגדה. אופנוע שלוקח את הקונספט של POWER CRUISER למקום חדש, יותר מעניין, יותר הרפתקני, יותר בולט ויותר חייתי. המילה שאתם מחפשים היא "איקוני". ולמי שרוצה לקחת את האייקון קדימה, יש דוקאטי דיאבל 1260S. אופנוע שלוקח את החוויה של הרכיבה על דיאבל למקום חדש ואגרסיבי יותר, באמצעות מתלים של OHLINS, עד אבזור ועוד כמה שינויים שמעטים יבינו. זה בסדר, רבים לא צריכים להבין, רק מי שיודע.

אולי יעניין אותך גם

דיאבל X "מחיר למזומן, החל מ: 176,260 ש"ח לחצו כאן למידע נוסף, לא כולל הוצאות ואגרות רישוי"
דיאבל S X מחיר למזומן, החל מ: 199,000 ש"ח לחצו כאן למידע נוסף, לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
דיאבל 1260 S מחיר למזומן, החל מ: 195,260 ש"ח לחצו כאן למידע נוסף, לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis, פלדה כרומולית
בסיס גלגלים1600 מ"מ
זווית מזלג27 מעלות
מתלה קדמימזלג הפוך של אוהלינס, קוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא וציפוי TiN
מהלך מתלה קדמי120 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום, 3.50×17
צמיג קדמיפירלי Diablo Rosso III 120/70-17
מתלה אחוריזרוע חד-צידית מאלומיניום עם בולם אוהלניס מתכוונון מלא
מהלך מתלה אחורי130 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום 8.00×17
צמיג אחוריפירלי Diablo Rosso III 240/45-17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות, Cornering ABS EVO מתכוונן ל 3 מצבים
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות Cornering ABS EVO מתכוונן ל 3 מצבים
קיבולת מיכל דלק17 ליטר
משקל רטוב244 ק"ג
משקל יבש218 ק”ג
גובה מושב780 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, מצבי כח, קוויק שיפטר דו כיווני, חבילת הבטיחות של דוקאטי (Cornering ABS + DTC evo), מצערת RBW, בקרת ווילי, בקרת שיגור, מפתח קירבה,מסך TFT, בתי מתגים מוארים, תאורת ראשית LED, ביטול איתות אוטומטי, בולמי אוהלינס, תאורת יום(DRL) מערכת מולטימדיה, בקרת שיוט
מנוע
סוגL-טווין, 4 שס' לצילינדר, שני מצתים, קירור נוזל, Testastretta עם תזמון שסתומים משתנה DVT
נפח1262 סמ”ק
מהלך X קדח106×71.5 מ"מ
יחס דחיסה13.0:1
הספק159 כ"ס ב-9500 סל"ד
מומנט13.1 קג"מ ב-7500 סל"ד
הזרקת דלקBosch, אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 56 מ"מ
מפלטמערכת מפלדת אל חלד, משתיק עם שתי יציאות, ממיר קטליטי עם שני חיישני למבדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.84:1
הנעה סופיתשרשרת 525, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
מצמדSlipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ
טיפול גדול30,000 ק"מ

מנוע. מילה פשוטה, משימה אדירה, כי כדי להניע את דוקאטי Diavel 1260 S ולאפשר לו להיות אחד האופנועים המלהיבים ביותר על הכביש, צריך יותר מ"מנוע", צריך יותר מבוכנות וצריך יותר משסתומים. צריך אומנות. לכן מנוע הטסטהסטרטה של דוקאטי מוזן בהזרקה של בוש שמזינה את שתי הבוכנות באמצעות מצערות אליפטיות בקוטר 56 מילימטרים שנשלטות באמצעות מערכת RIDE BY WIRE – כלומר כל תנועה של המצערת מחושבת והופכת להזרקה והצתה אופטימאלית ולכוח זמין. בדוקאטי, המחזור של דחיסה, פיצוץ, בעירה וכוח הוא הרבה יותר מפעולה פשוטה: מדובר באומנות, הודות לשני מצתים לכל צילינדר שמוודאים שריפה אופטימאלית של התערובת, ששום כוח סוס לא יחסך. וכוחות סוס לא חסרים: 159 כוחות סוס על 218 קילוגרמים. זה מה שהשגנו. צאו לרכב.

דוקאטי דיאבל, כל דוקאטי דיאבל הוא אגדה: אופנוע POWER CRUISER שלא מוותר על מילימטר של התנהגות כביש מעולה. לא מוותר על מילימטר של אחיזה ולא מוותר על מילי שניה של תאוצה. השלדה מוכרת:המזלג הקדמי מתכוונן, השלדה האחורית עשויה מאלומיניום, שמתחבר באופן מושלם לשלדת הצינורות שמקיפה את הלב של הדיאבל 1260: מנוע הטסטטהסטרטה. גרסת ה S של הדיאבל מוסיפה עוד פרט חשוב שיעניק אפילו יותר הנאה מהרכיבה: מערכת מתלים מתכווננת של OHLINS.

בואו נשים דברים על השולחן: דוקאטי דיאבל הוא אחד האופנועים היפים ביותר בכביש. אי אפשר לפספס אותו ואי אפשר להתבלבל בינו ובין שום אופנוע אחר: החל בצמיג האחורי הרחב וכלה בישיבה הנמוכה: דיאבל הוא שלמות של אופנועי POWER CRUISER. לא שאנחנו מתרברבים. להיפך, דוקאטי צובעת את הרוב בשחור, כדי שרק מי שיודע מה יש כאן יבין שזה דיאבל. והדיאבל S לוקח את העיצוב צעד אחד קדימה עם כמה הבדלים קטנים בינו ובין הגרסה הרגילה, למשל המזלג הקדמי שצבוע בצבע זהב, כפי שראוי לצבוע מזלג קדמי של OHLINS.