אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis, פלדה כרומולית |
בסיס גלגלים | 1600 מ"מ |
זווית מזלג | 27 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג הפוך של אוהלינס, קוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא וציפוי TiN |
מהלך מתלה קדמי | 120 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום, 3.50×17 |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Rosso III 120/70-17 |
מתלה אחורי | זרוע חד-צידית מאלומיניום עם בולם אוהלניס מתכוונון מלא |
מהלך מתלה אחורי | 130 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום 8.00×17 |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Rosso III 240/45-17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות, Cornering ABS EVO מתכוונן ל 3 מצבים |
בלם אחורי | דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות Cornering ABS EVO מתכוונן ל 3 מצבים |
קיבולת מיכל דלק | 17 ליטר |
משקל רטוב | 244 ק"ג |
משקל יבש | 218 ק”ג |
גובה מושב | 780 מ”מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מצבי רכיבה, מצבי כח, קוויק שיפטר דו כיווני, חבילת הבטיחות של דוקאטי (Cornering ABS + DTC evo), מצערת RBW, בקרת ווילי, בקרת שיגור, מפתח קירבה,מסך TFT, בתי מתגים מוארים, תאורת ראשית LED, ביטול איתות אוטומטי, בולמי אוהלינס, תאורת יום(DRL) מערכת מולטימדיה, בקרת שיוט |
מנוע | |
סוג | L-טווין, 4 שס' לצילינדר, שני מצתים, קירור נוזל, Testastretta עם תזמון שסתומים משתנה DVT |
נפח | 1262 סמ”ק |
מהלך X קדח | 106×71.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 13.0:1 |
הספק | 159 כ"ס ב-9500 סל"ד |
מומנט | 13.1 קג"מ ב-7500 סל"ד |
הזרקת דלק | Bosch, אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 56 מ"מ |
מפלט | מערכת מפלדת אל חלד, משתיק עם שתי יציאות, ממיר קטליטי עם שני חיישני למבדה |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.84:1 |
הנעה סופית | שרשרת 525, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43 |
מצמד | Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
מנוע. מילה פשוטה, משימה אדירה, כי כדי להניע את דוקאטי Diavel 1260 S ולאפשר לו להיות אחד האופנועים המלהיבים ביותר על הכביש, צריך יותר מ"מנוע", צריך יותר מבוכנות וצריך יותר משסתומים. צריך אומנות. לכן מנוע הטסטהסטרטה של דוקאטי מוזן בהזרקה של בוש שמזינה את שתי הבוכנות באמצעות מצערות אליפטיות בקוטר 56 מילימטרים שנשלטות באמצעות מערכת RIDE BY WIRE – כלומר כל תנועה של המצערת מחושבת והופכת להזרקה והצתה אופטימאלית ולכוח זמין. בדוקאטי, המחזור של דחיסה, פיצוץ, בעירה וכוח הוא הרבה יותר מפעולה פשוטה: מדובר באומנות, הודות לשני מצתים לכל צילינדר שמוודאים שריפה אופטימאלית של התערובת, ששום כוח סוס לא יחסך. וכוחות סוס לא חסרים: 159 כוחות סוס על 218 קילוגרמים. זה מה שהשגנו. צאו לרכב.
דוקאטי דיאבל, כל דוקאטי דיאבל הוא אגדה: אופנוע POWER CRUISER שלא מוותר על מילימטר של התנהגות כביש מעולה. לא מוותר על מילימטר של אחיזה ולא מוותר על מילי שניה של תאוצה. השלדה מוכרת:המזלג הקדמי מתכוונן, השלדה האחורית עשויה מאלומיניום, שמתחבר באופן מושלם לשלדת הצינורות שמקיפה את הלב של הדיאבל 1260: מנוע הטסטטהסטרטה. גרסת ה S של הדיאבל מוסיפה עוד פרט חשוב שיעניק אפילו יותר הנאה מהרכיבה: מערכת מתלים מתכווננת של OHLINS.
בואו נשים דברים על השולחן: דוקאטי דיאבל הוא אחד האופנועים היפים ביותר בכביש. אי אפשר לפספס אותו ואי אפשר להתבלבל בינו ובין שום אופנוע אחר: החל בצמיג האחורי הרחב וכלה בישיבה הנמוכה: דיאבל הוא שלמות של אופנועי POWER CRUISER. לא שאנחנו מתרברבים. להיפך, דוקאטי צובעת את הרוב בשחור, כדי שרק מי שיודע מה יש כאן יבין שזה דיאבל. והדיאבל S לוקח את העיצוב צעד אחד קדימה עם כמה הבדלים קטנים בינו ובין הגרסה הרגילה, למשל המזלג הקדמי שצבוע בצבע זהב, כפי שראוי לצבוע מזלג קדמי של OHLINS.