היפרמוטארד 950 SP

צבעים:

דרגת רשיון: A

סופר מוטו. מגרש חניה נטוש. קונוסים. אדרנלין, אגרסיות: הלילה של אופנועי ההיפרמוטארד של דוקאטי לא היתה קלה. זו לידה שנובעת מצורך במשהו חדש, באמצעי מטורף להוציא אדרנלין בסביבה עירונית, וגם לרכב הביתה אחר כך. קבלו את דוקאטי היפרמוטארד 950 SP, הגרסה היותר קרבית של דוקאטי היפרמוטארד, שמיועדת להפוך את ההתמודדות ביום יום ליותר ספורטיבית, להעניק לרוכב את היתרון התחרותי שאין לאחרים, לתת חוויית רכיבה על דוקאטי ולשלוט גם במרוצי סופר מוטו באופן אגרסיבי, ברכיבה נטולת מאמץ ובסגנון שרק דוקאטי יודעת.
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis
בסיס גלגלים1493 מ"מ
זווית מזלג25 מעלות
מתלה קדמימזלג אוהלינס הפוך 48 מ"מ מתכוונן מלא
מהלך מתלה קדמי185 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום, 3.50”×17”
צמיג קדמיפירלי Diablo Supercorsa SP 120/70-17
מתלה אחוריזרוע חד-צידית עם בולם פוגרסיבי אוהלינס כוונון מלא
מהלך מתלה אחורי175 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום, 5.50”×17”
צמיג אחוריפירלי Diablo Supercorsa SP 180/55-17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo מונובלוק רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS Cornering כסטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Cornering כסטנדרט
קיבולת מיכל דלק14.5 ליטר
משקל רטוב
משקל יבש176 ק”ג
גובה מושב890 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB, קוויק שיפטר דו כיווני, חישוקי מרצ'סיני מחושלים, חלקי קרבון: כנף קד', כיסוי רצועות תזמון.
מנוע
סוגטסטסטרטה 11°, L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל
נפח937 סמ”ק
מהלך X קדח94×67.5 מ"מ
יחס דחיסה13.1:1
הספק114 כ"ס ב-9000 סל"ד
מומנט9.7 קג"מ ב-7500 סל"ד
הזרקת דלקמערכת הזרקה אלקטרונית, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire
מפלטזוג מפלטי אלומיניום מתחת למושב עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=23/24 6=23/24
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.85:1
הנעה סופיתשרשרת 525, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 43
מצמדSlipper רב-דיסקי, רטוב
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ
טיפול גדול30,000 ק"מ

סופרמוטו מבוסס על חיסכון. חיסכון במשקל פירושו יותר מהירות. ואם מוסיפים עוד כוחות סוס ועוד מומנט, זו חגיגת סופר מוטו. זה מה שעשו בדוקאטי: פחות משקל. יותר כוח. יותר ביצועים. יותר ניצחון. מנוע ה V של דוקאטי עבר הפחתת משקל משמעותית: מעל קילו וחצי ירד מהמשקל שנמצא באמצע השלדה. זה אומר יותר יכולת תמרון אך חשוב מכך: יותר כוח. 114 כוחות סוס זמינים עם 80% מהמומנט זמין כבר ב 3,000 סיבובים לדקה. וה SP מצויד גם בקוויקשיפט, כדי שהעברות ההילוכים יהיו מהירות יותר ויעניקו לרוכב את שבריר השניה שנדרש כדי לנצח. תמיד כיף להיות הראשון שיוצא מהסיבוב. תמיד כיף להיות הראשון: נקודה.

דוקאטי היפרמוטארד 950 SP מציע לרוכב כמה יתרונות: כל דוקאטי היפרמוטארד 950 קל יותר מהדור הקודם, אך ה SP מוסיף עוד כמה מאפיינים שהופכים אותו ליותר מהיר: כידון קל יותר ונוח יותר. מגן דקמי שונה שמאפשר רכיבה בתנאים יותר קשים. גלגלים קלים יותר, מושב גבוה ב20 מילימטרים ומשקל קל בשני קילוגרמים ביחס לדוקאטי היפרמוטארד 950 רגיל. המטרה מקדשת את האמצעים והאמצעים מיועדים לאפשר לרכב מהר. בהצלחה.

מרוצי סופר מוטו נולדו מתוך כורח: אופנוענים שרצו להוכיח יכולת בלי להתחרע ולהתפרע בכביש, תוך דגש על יכולת רכיבה על אופנועים עם מרכז כובד גבוה ויכולת להאיץ מהר וחזק ולבלום מאוחר. כאן אין "עיצוב", כאן יש "פונקציונאליות", מצב בו העיצוב מושפע ישירות מהצורך להיות יותר מהיר. והדוקאטי היפרמוטארד 950 SP מעוצב כדי לנצח. אנחנו לא החלטנו לצבוע את המזלג הקדמי בצבע זהב. הוא פשוט טוב יותר. אנחנו גם לא החלטנו לשנות את הגובה של ה SP – זה המתלים העדיפים. אנחנו כן החלטנו לצבוע את מיכל הדלק באדום ובלבד. זה היפרמוטארד SP – מותר לנו.