אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis |
בסיס גלגלים | 1493 מ"מ |
זווית מזלג | 25 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג אוהלינס הפוך 48 מ"מ מתכוונן מלא |
מהלך מתלה קדמי | 185 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום, 3.50”×17” |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Supercorsa SP 120/70-17 |
מתלה אחורי | זרוע חד-צידית עם בולם פוגרסיבי אוהלינס כוונון מלא |
מהלך מתלה אחורי | 175 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום, 5.50”×17” |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Supercorsa SP 180/55-17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo מונובלוק רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS Cornering כסטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Cornering כסטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 14.5 ליטר |
משקל רטוב | |
משקל יבש | 176 ק”ג |
גובה מושב | 890 מ”מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB, קוויק שיפטר דו כיווני, חישוקי מרצ'סיני מחושלים, חלקי קרבון: כנף קד', כיסוי רצועות תזמון. |
מנוע | |
סוג | טסטסטרטה 11°, L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל |
נפח | 937 סמ”ק |
מהלך X קדח | 94×67.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 13.1:1 |
הספק | 114 כ"ס ב-9000 סל"ד |
מומנט | 9.7 קג"מ ב-7500 סל"ד |
הזרקת דלק | מערכת הזרקה אלקטרונית, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire |
מפלט | זוג מפלטי אלומיניום מתחת למושב עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=23/24 6=23/24 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.85:1 |
הנעה סופית | שרשרת 525, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 43 |
מצמד | Slipper רב-דיסקי, רטוב |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
סופרמוטו מבוסס על חיסכון. חיסכון במשקל פירושו יותר מהירות. ואם מוסיפים עוד כוחות סוס ועוד מומנט, זו חגיגת סופר מוטו. זה מה שעשו בדוקאטי: פחות משקל. יותר כוח. יותר ביצועים. יותר ניצחון. מנוע ה V של דוקאטי עבר הפחתת משקל משמעותית: מעל קילו וחצי ירד מהמשקל שנמצא באמצע השלדה. זה אומר יותר יכולת תמרון אך חשוב מכך: יותר כוח. 114 כוחות סוס זמינים עם 80% מהמומנט זמין כבר ב 3,000 סיבובים לדקה. וה SP מצויד גם בקוויקשיפט, כדי שהעברות ההילוכים יהיו מהירות יותר ויעניקו לרוכב את שבריר השניה שנדרש כדי לנצח. תמיד כיף להיות הראשון שיוצא מהסיבוב. תמיד כיף להיות הראשון: נקודה.
דוקאטי היפרמוטארד 950 SP מציע לרוכב כמה יתרונות: כל דוקאטי היפרמוטארד 950 קל יותר מהדור הקודם, אך ה SP מוסיף עוד כמה מאפיינים שהופכים אותו ליותר מהיר: כידון קל יותר ונוח יותר. מגן דקמי שונה שמאפשר רכיבה בתנאים יותר קשים. גלגלים קלים יותר, מושב גבוה ב20 מילימטרים ומשקל קל בשני קילוגרמים ביחס לדוקאטי היפרמוטארד 950 רגיל. המטרה מקדשת את האמצעים והאמצעים מיועדים לאפשר לרכב מהר. בהצלחה.
מרוצי סופר מוטו נולדו מתוך כורח: אופנוענים שרצו להוכיח יכולת בלי להתחרע ולהתפרע בכביש, תוך דגש על יכולת רכיבה על אופנועים עם מרכז כובד גבוה ויכולת להאיץ מהר וחזק ולבלום מאוחר. כאן אין "עיצוב", כאן יש "פונקציונאליות", מצב בו העיצוב מושפע ישירות מהצורך להיות יותר מהיר. והדוקאטי היפרמוטארד 950 SP מעוצב כדי לנצח. אנחנו לא החלטנו לצבוע את המזלג הקדמי בצבע זהב. הוא פשוט טוב יותר. אנחנו גם לא החלטנו לשנות את הגובה של ה SP – זה המתלים העדיפים. אנחנו כן החלטנו לצבוע את מיכל הדלק באדום ובלבד. זה היפרמוטארד SP – מותר לנו.