אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
---|---|
שלדה | שלדת צינורות Trellis |
בסיס גלגלים | 1585 מ”מ |
זווית מזלג | 25 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג Sachs, עם כוונון אקטיבי אלק', בקוטר 48 מ"מ |
מהלך מתלה קדמי | 170 מ”מ |
גלגל קדמי | סגסוגת אלומיניום קלה 3.50×17, 5 חישורים בצורת Y |
צמיג קדמי | פירלי Scorpion Trail II 120/70-R17 |
מתלה אחורי | זרוע חד-צידית עם בולם Sachs בעל כוונן אלק' אקטיבי |
מהלך מתלה אחורי | 170 מ”מ |
גלגל אחורי | סגסוגת אלומיניום קלה 6.00×17, 5 חישורים בצורת Y |
צמיג אחורי | פירלי Scorpion Trail II 190/55-R17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock Evo M50 רדיאליים, 4 בוכנות.ABS CORNERING סטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות.ABS CORNERING סטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 20 ליטר |
משקל רטוב | 235 ק"ג |
משקל יבש | 212 ק”ג |
גובה מושב | מתכוונן בין 845 ל-825 מ"מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מערכת זינוק בעלייה, מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת שיוט, מפתח קירבה, בתי מתגים מוארים, קיוויק שיפטר לשני הכיוונים, מערכת מולטימדיה, תאורת חזית מלאה LED, מסך tft 5, תאורת צד, מערכת מתלים אקטיבית אלק' . |
מנוע | |
סוג | L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, תזמון שסתומים משתנה (DVT) |
נפח | 1262 סמ”ק |
מהלך X קדח | 106×71.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 13.0:1 |
הספק | 158 כ"ס ב-9500 סל"ד |
מומנט | 13.2 קג"מ ב-7500 סל"ד |
הזרקת דלק | Bosch, אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 56 מ"מ |
מפלט | מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי וחיפוי אלומיניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.84:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 40 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
מנוע הטסטסטרטה של דוקאטי מולטיסטרדה 1260 S זוכה לתוספת חשובה ההופכת נסיעות ארוכות ליותר רגועות ויותר יעילות: ה-1260 S מצויד בקוויקשיפט המבטיח תגובות יותר מהירות ופחות עיסוק במנגנון החלפת ההילוכים. מהיר יותר פירושו יעיל יותר. 158 כוחות סוס פירושם הרבה כוח. הרבה כוח הוא הרבה חופש והרבה שלוות נפש. יעיל יותר פירושו נינוח יותר. וגם מתמרן היטב בסביבה עירונית צפופה אם צריך
דוקאטי מולטיסטרדה 1260S נועד בראש ובראשונה להיות אופנוע רב שימושי, גם אופנוע כבד, גם אופנוע תיור. לכן הוא מיועד לשני רוכבים ויש לו את היכולת להפוך גם נסיעה לשני רוכבים לאירוע נטול דאגות ונטול מאמצים, הודות למרכז כובד נמוך המשתלב באופן אידיאלי עם מושב בעל כיוון גובה. ובכל מקרה, מולטיסטרדה 1260S מצויד באביזרים המיועדים להעניק שלוות נפש בכל רכיבה, למשל תאורה מיוחדת הייחודית למולטיסטרדה 1260 S המאפשרת לרוכב לראות יותר עמוק ויותר רחוק אל תוך הפניה.
עיצובו של המולטיסטרדה 1260 S היווה אתגר עבור מעצבי דוקאטי: כיצד משמרים את העבר שאחראי לכבוד שמקבלת דוקאטי גם בשוק היד השניה ומעניקים כבוד להווה. כיצד ממחישים שמדובר באופנוע טורינג וגם מבהירים שמדובר באופנוע ספורטיבי. הנה התשובה: מולטיסטרדה 1260S הוא דוקאטי ואי אפשר לטעות בדברים. המשטחים החלקים והעיצוב הזורם ממחישים היטב שזו מולטיסטראדה.