אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis |
בסיס גלגלים | 1594 מ”מ |
זווית מזלג | 25 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג KYB USD בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא |
מהלך מתלה קדמי | 170 מ”מ |
גלגל קדמי | חישוק יצוק , 3.00"×19" |
צמיג קדמי | פירלי Scorpion Trail II 120/70-R17 |
מתלה אחורי | זרוע דו-צידית עם בולם Sachs בעל כוונון מלא |
מהלך מתלה אחורי | 170 מ”מ |
גלגל אחורי | חישוק יצוק, 4.50"×17" |
צמיג אחורי | פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 20 ליטר |
משקל רטוב | 229 ק”ג |
משקל יבש | 204 ק”ג |
גובה מושב | 840 מ"מ (לא ניתן לכיוונון), (820 מ"מ -860 מ"מ עם אביזרי מושב) |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | 4 מצבי רכיבה, מצבי כ"ס, חבילת הבטיחות של דוקאטי(Cornering ABS+ בקרת החלקה), מערכת זינוק בעלייה, ביטול איתות אוטומטי |
מנוע | |
סוג | טסטסטרטה, L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל |
נפח | 937 סמ”ק |
מהלך X קדח | 94×67.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 12.6:1 |
הספק | 113 כ"ס ב-9000 סל"ד |
מומנט | 9.8 קג"מ ב-7750 סל"ד |
הזרקת דלק | מערכת הזרקה אלקטרונית של Bosch, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire |
מפלט | מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי וחיפוי אלומיניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.84:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
אין שום צורך להציג את מנוע הטסטה סטרטה של דוקאטי, אך כדי לסבר את האוזן, הנה כמה נתונים שכיף לנו לספר: הנפח הוא 937 סמ"ק, מנוע V בזווית צרה כמובן. ההספק הוא 113 כוחות סוס, והמנוע שלנו גם גמיש: 9.8 קג"מ זמינים לרוכב כבר ב 7,750 סמ"ק כדי להבטיח יציאה קלה מכל סיבוב וגם שיוט נעים. וכשלא רוצים לשייט, אלא להיות ממש מהירים, טכנולוגיית DSQ נכנסת לפעולה: מנגנון החלפת הילוכים ללא מצמד מבטיח העברות מהירות בלי טיפה של איבוד מומנט או כוח. רכיבה נעימה.
מולטיסטראדה 950 הוא הרבה יותר מאופנוע מהיר, או אופנוע טורינג: הוא צריך לעשות הכל: לכן בשלדה שולבו חלקי פלסטיק בעל חוזק גבוה, מזלג קדמי בעל מהלך ארוך, אך כזה ששומר על קשיחות גבוהה לטובת יכולת תמרון מעולה וכמובן מערכת ה סקייהוק איבו של דוקאטי, המאפשרת לרוכב לכוון באמצעות ממש האופנוע הדיגיטלי את אחד מ 400 מצבי הנסיעה שהמתלים המתוחכמים של המולטיסטראדה מאפשרים.
כמו כל דגמי דוקאטי, גם משפחת מולטיסטראדה הפכה במהרה לאגדה. לכן העיצוב של מולטיסטראדה 950 עושה הרבה כבוד למה שאנחנו מכירים הכי טוב: אופנועי תיור ספורטיביים. אבל כרגיל, אנחנו צריכים גם לעשות כבוד למה שמיוחד בדוקאטי מולטיסטראדה החדש. לכן הפנס הקדמי הייחודי. לכן החישוק הקדמי החדש בקוטר 19 אינץ'. ולכן החיפויים החדשים שבצידי מיכל הדלק – וכמובן העיצוב החדש של חישוקי הגלגלים. לכן אנחנו עושים כבוד לקיים, אבל גם יודעים היטב שקל לדגמים חדשים להפוך לאגדה.