מולטיסטראדה V4S

מחיר למזומן, החל מ: מחיר בעדכון
אופנוע דו שימושי
צבעים:

דרגת רשיון: A

המולטיסטראדה V4S הוא הדגם המשודרג של אופנועי הדור הרביעי במשפחת האדוונצ'ר של דוקאטי, המולטיסטראדה V4S תוכנן להוביל את קטגוריית האדוונצ'ר ואופנועי התיור הגדולים בעזרת מנוע הv4- גראנטוריסימו שמפיק 170 כ"ס, מערכת הבטיחות שכוללת לראשונה טכנולוגיית רדאר, בולמי זעזועים אדפטיביים ותאורת חזית עוצמתית, מה שהפך את המולטיסטראדה V4 לאופנוע הבטוח בעולם! מערכת הרדאר המתוחכמת של בוש ודוקאטי מתריעה מראש על עצמים שנכנסים למרחב האישי ומתכווננת ברגישותה לכל רוכב שיכול לבחור את רמת ההתערבות שלה. עוד פיצ'ר מגניב שמגיע עם המערכת הוא בקרת שיוט אקטיבית. המולטיסטראדה החדש יותר מולטיסטראדה מתמיד, פונקציונלי, ידידותי, חמוש בטכנולוגיה התקדמת ביותר בתחום האופנועים, מרגש כמו דוקאטי וזול לאחזקה עם מרווחי טיפולים של 60000 ק"מ לטיפול גדול ו-15000 ק"מ להחלפת שמן מנוע או כל 24 חודשים..
שלדה
 
שלדהשלדת מונוקוק מאלומיניום
בסיס גלגלים1567 מ”מ
זווית מזלג24.5 מעלות
מתלה קדמימזלג USD, כוונון מלא, 50 מ"מ
מהלך מתלה קדמי170 מ”מ
גלגל קדמיסגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 3×19
צמיג קדמיפירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
מתלה אחורימונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, תפעול אדפטיבי אלק', זרוע אלומיניום דו צידית
מהלך מתלה אחורי180 מ”מ
גלגל אחוריסגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 4.50×17
צמיג אחוריפירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo Stylema רדיאליים 4 בוכנות, משאבת בלם ראשית בתפעול רדיאלי, ABS Cornering סטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
קיבולת מיכל דלק22 ליטר
משקל רטוב243 ק"ג
משקל יבש218 ק”ג
גובה מושבמתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL)
מנוע
סוגV4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
נפח1158 סמ”ק
מהלך X קדח53.5×83 מ"מ
יחס דחיסה14.0:1
הספק170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
הזרקת דלק אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
מפלטמערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.8:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
מצמדרב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ או שנתיים
טיפול גדול60,000 ק"מ

הלב של המולטיסטראדה החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטראדה.

המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני ושקט לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.

אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.

מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוואנצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטראדה 1260!

למנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט.

כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.

השלדה של המולטיסטראדה V4S החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון מצבי רכיבה. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.

גובהו של מושב המולטיסטראדה V4S מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.

המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.

מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה למולטיסטראדה יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטראדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.

המולטיסטראדה V4S הוא משימה קשה בעולם העיצוב, קשה לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי שעדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי ובו זמנית אפקטיבי ופונקציונלי.

המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת LED מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)

מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים, בזמן שהטלפון מוגן הוא מתממשק ללוח השעונים העצום שבחזית ומשדר אליו את אפליקציית הניווט, הודעות נכנסות ושיחות נכנסות, כל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים של האופנוע ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.

החלק האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, הזרוע האחורית שחובקת את הגלגל מיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה, היא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.




לתיאום פגישה

WhatsApp chat