אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
---|---|
שלדה | שלדת מונוקוק מאלומיניום |
בסיס גלגלים | 1567 מ”מ |
זווית מזלג | 24.5 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג USD, כוונון מלא, 50 מ"מ |
מהלך מתלה קדמי | 170 מ”מ |
גלגל קדמי | סגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 3×19 |
צמיג קדמי | פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19 |
מתלה אחורי | מונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, תפעול אדפטיבי אלק', זרוע אלומיניום דו צידית |
מהלך מתלה אחורי | 180 מ”מ |
גלגל אחורי | סגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 4.50×17 |
צמיג אחורי | פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo Stylema רדיאליים 4 בוכנות, משאבת בלם ראשית בתפעול רדיאלי, ABS Cornering סטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 22 ליטר |
משקל רטוב | 243 ק"ג |
משקל יבש | 218 ק”ג |
גובה מושב | מתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL) |
מנוע | |
סוג | V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה |
נפח | 1158 סמ”ק |
מהלך X קדח | 53.5×83 מ"מ |
יחס דחיסה | 14.0:1 |
הספק | 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד |
מומנט | 12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד |
הזרקת דלק | אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ |
מפלט | מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.8:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ או שנתיים |
טיפול גדול | 60,000 ק"מ |
הלב של המולטיסטראדה החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטראדה.
המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני ושקט לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוואנצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטראדה 1260!
למנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט.
כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.
השלדה של המולטיסטראדה V4S החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון מצבי רכיבה. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובהו של מושב המולטיסטראדה V4S מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה למולטיסטראדה יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטראדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.
המולטיסטראדה V4S הוא משימה קשה בעולם העיצוב, קשה לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי שעדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי ובו זמנית אפקטיבי ופונקציונלי.
המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת LED מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)
מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים, בזמן שהטלפון מוגן הוא מתממשק ללוח השעונים העצום שבחזית ומשדר אליו את אפליקציית הניווט, הודעות נכנסות ושיחות נכנסות, כל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים של האופנוע ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.
החלק האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, הזרוע האחורית שחובקת את הגלגל מיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה, היא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.