אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis |
בסיס גלגלים | 1594 מ”מ |
זווית מזלג | 25 מעלות |
מתלה קדמי | USD בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא, שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה,ועומס קפיץ תפעול חשמלי אקטיבי |
מהלך מתלה קדמי | 170 מ”מ |
גלגל קדמי | חישוק יצוק , 3.00"×19" |
צמיג קדמי | פירלי Scorpion Trail II 120/70-R17 |
מתלה אחורי | זרוע דו-צידית עם בולם Sachs. כוונון מלא, שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה,ועומס קפיץ תפעול חשמלי אקטיבי |
מהלך מתלה אחורי | 170 מ”מ |
גלגל אחורי | חישוק יצוק, 4.50"×17" |
צמיג אחורי | פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 20 ליטר |
משקל רטוב | 229 ק”ג |
משקל יבש | 204 ק”ג |
גובה מושב | 840 מ"מ (לא ניתן לכיוונון), (820 מ"מ -860 מ"מ עם אביזרי מושב) |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | 4 מצבי רכיבה, קוויק שיפטר דו כיווני, בקרת החלקה 8 מצבים, מערכת cornering ABS 9ME, מערכת זינוק בעליה, פנסי LED, Ducati Cornering Lights (DCL), בקרת שיוט, מסך TFT, ביטול מאותתים אוטומטי |
מנוע | |
סוג | טסטסטרטה, L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל |
נפח | 937 סמ”ק |
מהלך X קדח | 94×67.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 12.6:1 |
הספק | 113 כ"ס ב-9000 סל"ד |
מומנט | 9.8 קג"מ ב-7750 סל"ד |
הזרקת דלק | מערכת הזרקה אלקטרונית של Bosch, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire |
מפלט | מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי וחיפוי אלומיניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.84:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
מנוע המולטיסטרדה 950 הוא יצירת מופת של דוקאטי בכל הקשור בתחושת ה"חלקות", גמישות והאמינות. המנוע בתצורת L-Twin קלאסית דוקאטי, מקורר נוזל, בעל 113 כ"ס שתמיד נמצאים שם בשביל הרוכב, גמישות המנוע ומערכות האלקטרוניקה שמצויד המולטיסטרדה 950 S כמו למשל מערכת ניהול מפות המנוע ומערכת העברת הילוכים ללא מצמד (קוויקשיפטר) גורמות לרוכב לגמוע מרחקים ללא מאמץ מיותר. בנוסף מרווחי הטיפולים במשפחת המולטיסטרדה עומדים על 15,000 ק"מ בין טיפול לטיפול כך שלא תצטרך לבזבז זמן יקר על ביקורים במרכז השירות.
המולטיסטרדה 950 S GP חמוש בשלדה צינורות כמו שדוקאטי יודעת לעשות הכי טוב כבר עשרות שנים. גאומטריית השלדה תוכננה ליציבות מרבית בכל מצב שהרוכב יכנס אליו. מערכת המתלים של דגם S GP היא מערכת הסייקיהוק המפורסמת של דוקאטי, מערכת זו אקטיבית ומתכווננת בזמן אמת כך שתמיד הבולם יהיה מוכן לספוג את המהמורה הבאה. מערכות הבטיחות שמתקנות במולטיסטרדה 950 S כמו מערכת בקרת החלקה בעל 8 מצבים וה- ABS Cornring של בוש הם חלק גדול מהצלחת האופנוע, מדובר פה בחזית הטכנולוגיה שתעשיית הרכב העולמית ידעת לספק.
עיצוב=איטליה=דוקאטי. מה יש להוסיף? הדגם החדש של המולטיסטרדה 950 S GP מגיע בסכמת צביעה מהמהמת וחדשה אשר מושפעת ישרות מצביעת אופנוע המוטו GP של דוקאטי. בנוסף דגם המולטיסטרדה 950 S GP מגיע עם מערכת תאורת חזית בטכנולוגיית LED שגם מאירה לאן שהרוכב פונה, בנוסף הדגם היוקרתי החדש במשפחה מגיעה מצויד בסט מזוודות מקורי שזורם עם עיצוב האופנוע ולא בולט בתנועה. כמובן שבין כל הפינוקים באופנוע תמצאו גם מערכת בקרת השיוט וזינוק בעליה כדי למקסם לרכוב את נוחות הרכיבה.