מולטיסטרדה 950S GP

מחיר למזומן, החל מ: בעדכון
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע דו שימושי
צבעים:

דרגת רשיון: A

את המולטיסטרדה 950 S כבר לא צריך להציג, אך השנה דוקאטי החליטה שהיא לוקחת אותו עוד קצת קדימה. תכירו את המולטיסטרדה 950 S GP, הדגם החדש מגיע מצויד בכל המערכות שגרסת ה-S מגיעה איתם ובנוסף מזוודות צד וסכמת צביעה מיוחד בהשראת אופנוע המוטו GP של דוקאטי. הכל מוכן, מה שנשאר הוא להחליט על יעד!
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis
בסיס גלגלים1594 מ”מ
זווית מזלג25 מעלות
מתלה קדמיUSD בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא, שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה,ועומס קפיץ תפעול חשמלי אקטיבי
מהלך מתלה קדמי170 מ”מ
גלגל קדמיחישוק יצוק , 3.00"×19"
צמיג קדמיפירלי Scorpion Trail II 120/70-R17
מתלה אחוריזרוע דו-צידית עם בולם Sachs. כוונון מלא, שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה,ועומס קפיץ תפעול חשמלי אקטיבי
מהלך מתלה אחורי170 מ”מ
גלגל אחוריחישוק יצוק, 4.50"×17"
צמיג אחוריפירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט
קיבולת מיכל דלק20 ליטר
משקל רטוב229 ק”ג
משקל יבש204 ק”ג
גובה מושב840 מ"מ (לא ניתן לכיוונון), (820 מ"מ -860 מ"מ עם אביזרי מושב)
ציוד
ציוד סטנדרטי4 מצבי רכיבה, קוויק שיפטר דו כיווני, בקרת החלקה 8 מצבים, מערכת cornering ABS 9ME, מערכת זינוק בעליה, פנסי LED, Ducati Cornering Lights (DCL), בקרת שיוט, מסך TFT, ביטול מאותתים אוטומטי
מנוע
סוגטסטסטרטה, L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
נפח937 סמ”ק
מהלך X קדח94×67.5 מ"מ
יחס דחיסה12.6:1
הספק113 כ"ס ב-9000 סל"ד
מומנט9.8 קג"מ ב-7750 סל"ד
הזרקת דלקמערכת הזרקה אלקטרונית של Bosch, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire
מפלטמערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי וחיפוי אלומיניום
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.84:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
מצמדרב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ
טיפול גדול30,000 ק"מ

מנוע המולטיסטרדה 950 הוא יצירת מופת של דוקאטי בכל הקשור בתחושת ה"חלקות", גמישות והאמינות. המנוע בתצורת L-Twin קלאסית דוקאטי, מקורר נוזל, בעל 113 כ"ס שתמיד נמצאים שם בשביל הרוכב, גמישות המנוע ומערכות האלקטרוניקה שמצויד המולטיסטרדה 950 S כמו למשל מערכת ניהול מפות המנוע ומערכת העברת הילוכים ללא מצמד (קוויקשיפטר) גורמות לרוכב לגמוע מרחקים ללא מאמץ מיותר. בנוסף מרווחי הטיפולים במשפחת המולטיסטרדה עומדים על 15,000 ק"מ בין טיפול לטיפול כך שלא תצטרך לבזבז זמן יקר על ביקורים במרכז השירות.

המולטיסטרדה 950 S GP חמוש בשלדה צינורות כמו שדוקאטי יודעת לעשות הכי טוב כבר עשרות שנים. גאומטריית השלדה תוכננה ליציבות מרבית בכל מצב שהרוכב יכנס אליו. מערכת המתלים של דגם S GP היא מערכת הסייקיהוק המפורסמת של דוקאטי, מערכת זו אקטיבית ומתכווננת בזמן אמת כך שתמיד הבולם יהיה מוכן לספוג את המהמורה הבאה. מערכות הבטיחות שמתקנות במולטיסטרדה 950 S כמו מערכת בקרת החלקה בעל 8 מצבים וה- ABS Cornring של בוש הם חלק גדול מהצלחת האופנוע, מדובר פה בחזית הטכנולוגיה שתעשיית הרכב העולמית ידעת לספק.

עיצוב=איטליה=דוקאטי. מה יש להוסיף? הדגם החדש של המולטיסטרדה 950 S GP מגיע בסכמת צביעה מהמהמת וחדשה אשר מושפעת ישרות מצביעת אופנוע המוטו GP של דוקאטי. בנוסף דגם המולטיסטרדה 950 S GP מגיע עם מערכת תאורת חזית בטכנולוגיית LED שגם מאירה לאן שהרוכב פונה, בנוסף הדגם היוקרתי החדש במשפחה מגיעה מצויד בסט מזוודות מקורי שזורם עם עיצוב האופנוע ולא בולט בתנועה. כמובן שבין כל הפינוקים באופנוע תמצאו גם מערכת בקרת השיוט וזינוק בעליה כדי למקסם לרכוב את נוחות הרכיבה.




לתיאום פגישה

WhatsApp chat