מולטיסטרדה V4

מחיר למזומן, החל מ: מחיר בעדכון
אופנוע דו שימושי
צבעים:

דרגת רשיון: A

אופנוע המולטיסטראדה V4 הוא הדור הרביעי של משפחת האדוונצ'ר של דוקאטי, המולטיסטראדה תוכנן להוביל את קטגוריית האדוונצ'ר ואופנועי התיור הגדולים, אחרי שנים של אבולוציה דוקאטי שידכה לרב המכר שלה את מנוע הv4- גראנטוריסימו שמפיק 170 כ"ס ואת מערכות הבטיחות המתקדמת ביותר לתחום האופנועים, מה שהפך את המולטיסטראדה V4 לאופנוע הבטוח בעולם! השנה, המולטיסטראדה יותר מולטיסטראדה מתמיד, שימושי, ידידותי, חמוש בטכנולוגיה התקדמת ביותר בתחום האופנועים, מרגש כמו דוקאטי וזול לאחזקה עם מרווחי טיפולים של 60000 ק"מ לטיפול גדול ו-15000 ק"מ להחלפת שמן מנוע או כל 24 חודשים.
שלדה
 
שלדהשלדת מונוקוק מאלומיניום
בסיס גלגלים1567 מ”מ
זווית מזלג24.5 מעלות
מתלה קדמימזלג USD, כוונון מלא, 50 מ"מ
מהלך מתלה קדמי170 מ”מ
גלגל קדמיסגסוגת אלומיניום קלה 3×19
צמיג קדמיפירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
מתלה אחורימונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, זרוע אלומיניום דו צידית
מהלך מתלה אחורי180 מ”מ
גלגל אחוריסגסוגת אלומיניום קלה 4.50×17
צמיג אחוריפירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
קיבולת מיכל דלק22 ליטר
משקל רטוב240 ק"ג
משקל יבש215 ק”ג
גובה מושבמתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בתי מתגים מוארים,תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 5, תאורת יום (DRL)
מנוע
סוגV4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
נפח1158 סמ”ק
מהלך X קדח53.5×83 מ"מ
יחס דחיסה14.0:1
הספק170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
הזרקת דלק אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
מפלטמערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.8:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
מצמדרב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ או שנתיים
טיפול גדול60,000 ק"מ

הלב של המולטיסטראדה החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטראדה.

המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני ושקט לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.

אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.

מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוואנצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטראדה 1260!

למנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט.

כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.

השלדה של המולטיסטראדה V4 החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון דרכים ועומסים. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.

גובה המושב של המולטיסטראדה מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.

המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.

מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה למולטיסטראדה יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטראדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.

המעצבים של פרויקט  המולטיסטראדה V4 קיבלו משימה לא קלה: לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי אבל שיהיה עדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי.

המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת לד מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)

מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים. עם לוח שעונים בטכנולוגיית TFT וכל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים מוארים ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.

חלקו האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, נוחות לאורך זמן ויכולת העמסה גבוהה, השלדה האחורית עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.




לתיאום פגישה

WhatsApp chat