אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis המחוברת לראשי המנוע |
בסיס גלגלים | 1435 מ”מ |
זווית מזלג | 24 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג 43 מ"מ Kayaba USD |
מהלך מתלה קדמי | 130 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום קל, בעל 10 חישורים, 3.50”×17” |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Rosso II 120/70 ZR 17 |
מתלה אחורי | בולם סאקס, זרוע דו צידית, כיוון עומס קפיץ ושיכוך חזרה |
מהלך מתלה אחורי | 150 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום קל, בעל 10 חישורים, 5.50”×17” |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Rosso II 180/55 ZR 17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M4.32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. ABS Bosch כסטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS Bosch כסטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 16.5 ליטר |
משקל רטוב | 193 ק"ג |
משקל יבש | 175 ק”ג |
גובה מושב | 805 מ"מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | ABS בוש, תאורה אח' LED, שקע USB |
מנוע | |
סוג | L-טווין, דזמו, 2 שסתומים לצילינדר, קירור אוויר |
נפח | 803 סמ”ק |
מהלך X קדח | 88×66 מ"מ |
יחס דחיסה | 0.4590277778 |
הספק | 73 כ"ס ב-8250 סל"ד |
מומנט | 6.8 קג"מ ב-5750 סל"ד |
הזרקת דלק | אלקטרונית, גופי מצערת 50 מ"מ |
מפלט | 2-1-2 מפלט מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.85:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, Slipper ATPC |
טיפולים | |
טיפול קטן | 12,000ק"מ |
טיפול גדול | 24,000ק"מ |
Desmo2
דוקאטי מונסטר 797 מצויד במנוע שהפך לאגדה עוד בימי חייו: הדסמו 2: צמד בוכנות בתצורת V, בנפח 803 סמ"ק המפיק 73 כוחות סוס ב8,250 סל"ד ו 67 נ"מ ועומד בתקן איכות הסביבה המחמיר יורו 4.
בדוקאטי צברנו מעל שני שני עשורים בתכנון שלדות של דורות המונסטר, והדור החדש מהווה פסגה טכנולוגית ותכנונית של הידע שצברנו: שלדת ה TRELLIS המסורתית של דוקאטי קלה, קשיחה וכמובן פועלת בהרמוניה מלאה עם מנוע ה V של המונסטר 797 שנראה היטב בין צינורות השלדה
מרכז העיצוב של דוקאטי מייצר אגדות על שני גלגלים והמונסטר 797 אינו שונה: העיצוב שם דגש מיוחד על קומפקטיות, ספורטיביות ודינאמיות, ערכים שכל רוכב חדש או וותיק יזהה מייד כיחודיים לדוקאטי מונסטר. הבסיס הוא הירידה לפרטים הקטנים ביותר, כמו מיכל הדלק: לכאורה פרט חובה בכל אופנוע, אך בדוקאטי הרבה יותר מכך: שרירי, אלגנטי וגם שימושי הודות למתקן עיגון מיוחד המותקן בכל דוקאטי מונסטר החל בדור הראשון מ1993. גם הפנס עושה כבוד לדוקאטי מונסטר המקורי, האופנוע שהחל את האגדה: הוא עגול כמובן, אך עושה שימוש במוטיביים עיצוביים של המונסטר המקורי. וכמובן-השלדה, המבנה שעליו מבוססים כל המכלולים מהווה עבורנו הרבה יותר משלד: השלדה של המונסטר מהווה דוגמה לאופן בו דוקאטי הופכת כל חלק של האופנוע לפריט עיצובי המהווה חלק מהשלמות הדינאמית של דוקאטי, החל במזלג וכלה בזנב ובידיות המסורתיות. גם המנוע הוא הרבה יותר ממנוע: הוא פסל היושב בתוך השלדה ומהווה מקור להנאה אינסופית.