אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis המחוברת לראשי המנוע |
בסיס גלגלים | 1480 מ”מ |
זווית מזלג | 24.3 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג הפוך 43 מ"מ מתכוונן מלא |
מהלך מתלה קדמי | 130 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום קל, 3.50×17 |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Rosso III 120/70 ZR 17 |
מתלה אחורי | זרוע דו-צידית עם בולם Sachs בעל כוונון מלא |
מהלך מתלה אחורי | 140 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום קל, 5.50”×17” |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Rosso III 180/55 ZR 17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M4.32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. ABS סטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS Cornering סטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 16.5 ליטר |
משקל רטוב | 206 ק"ג |
משקל יבש | 180.5 ק”ג |
גובה מושב | מתכוונן בין 785 ל-810 מ"מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת אזעקה, כיסויי למושב אחורי ומגן רוח, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, שקע USB |
מנוע | |
סוג | טסטסטרטה ° 11 L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל |
נפח | 821 סמ”ק |
מהלך X קדח | 88×67.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 12.8:1 |
הספק | 109 כ"ס ב-9250 סל"ד |
מומנט | 8.8 קג"מ ב-7750 סל"ד |
הזרקת דלק | אלקטרונית, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire |
מפלט | זוג מפלטי אלומיניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.85:1 |
הנעה סופית | שרשרת 520, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, Slipper ATPC |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
מי שמכיר דוקאטי יודע: מונסטר אינו מונסטר בלי מנוע V – והמונסטר 821 STEALTH מצויד במנוע ה-V הראוי ביותר בהיצע של דוקאטי. השם הוא טסטהסטרטה והמטרה היא הרבה יותר מכוח: המטרה היא כוח זמין, ליניארי, וגם מתפרץ. זה אפשרי וזה מהיר. הנפח: 821 סמ"ק. ההספק: 109 כוחות סוס – ו-8.8 קג"מ שזמינים ב-7,750 סל"ד. אך מנוע הטסטהסטרטה הוא הרבה יותר מנתוני מומנט והספק: הוא גם מנוע שמיועד לחיי יום יום. לכן כיוון שסתומים מתבצע אחת ל-30 אלף קילומטרים, כדי שתרכוב בראש שקט.
180 קילוגרמים, זה המשקל של דוקאטי מונסטר 821 STERATH, מספיק כדי להפוך אותו לחסון אך גם זריז וחד. מזלג קדמי בקוטר 43 מילימטרים, בולם מונושוק אחורי, מערכת בלימה של ברמבו – אלה הופכים כל דוקאטי מונסטר למפלצת, אך בנוסף, STEALTH מגיע עם התוספות שהופכות אותו למכונת רכיבה יותר טובה: ABS של בוש, בקרת יציבות, אפילו כיסוי מושב, הופכים את ה STEALTH לאופנוע יותר צייתן. ואופנוע יותר צייתן הוא אופנוע יותר מהיר. צאו לרכב.
אופנוע רזה, אתלטי, דינאמי, ששומר על כל העקרונות העיצוביים שהופכים אופנוע נייקד של דוקאטי לכזה שאפשר לזהות מקילומטרים, גם כשהוא נוסע מהר. דורות של מונסטרים הכתיבו לדוקאטי את העיצוב, שהוא פונקציונאלי בדיוק כפי שהוא נאה, החל במיכל הדלק שיושב מעל שלדת הצינורות ועושה הרבה כבוד לדוקאטי מונסטר המקורי וכלה במערכת הפליטה שמשתלבת באופן מושלם בקווי המתאר של האופנוע, יותר כדי להיות שימושית אך גם כדי להיות מושכת. בנוסף לאלה, STEALTH מגיע עם צביעה ייחודית ופיירינג קדמי שמבדיל בינו ובין יתר דגמי משפחת מונסטר.