אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis המחוברת לראשי המנוע |
בסיס גלגלים | 1487 מ"מ |
זווית מזלג | 24 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג Marzocchi בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא |
מהלך מתלה קדמי | 130 מ”מ |
גלגל קדמי | 3 חישורים, סגסוגת קלה, 3.50×17 |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Rosso III 120/70-17 |
מתלה אחורי | זרוע חד-צידית עם בולם Sachs בעל כוונון מלא |
מהלך מתלה אחורי | 144 מ”מ |
גלגל אחורי | 3 חישורים, סגסוגת קלה, 5.50×17 |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Rosso III 180/55-17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M4-32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. Cornering ABS בעל שלושה מצבים |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS בעל שלושה מצבים ובנוסף ניתן לביטול |
קיבולת מיכל דלק | 16 ליטר |
משקל רטוב | 210 ק”ג |
משקל יבש | 183 ק”ג |
גובה מושב | 810 מ"מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | תאורה DRL, לוח שעונים TFT , DTC,ABS 9MP,קוויק שיפטר UP/DOWN, שלושה מצבי רכיבה ספורט, עיר ותיור,בקרת החלקה, בקרת ווילי, מוכן למערכת מולטימדי ומחחמי ידיים. |
מנוע | |
סוג | L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים |
נפח | 937 סמ”ק |
מהלך X קדח | 94×67.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 12.6:1 |
הספק | 110 כ"ס ב-9000 סל"ד |
מומנט | 9.5 קג"מ ב-6500 סל"ד |
הזרקת דלק | אלקטרונית, גופי מצערת Mikuni 53 מ"מ Ride-By-Wire |
מפלט | מערכת פליטה קלה 2-1-2, עם ממיר קטליטי ושני דודי פליטה מאלומיניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים עם DQS, קוויק שיפטר להורדה והעלאת הילוכים ללא שימוש במצמד. |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.84:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43 |
מצמד | Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ או 12 חודשים |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
דוקאטי סופרספורט 950 החדש מונע באמצעות מנוע L-טווין טסטסטרטה 11 מעלות בנפח 937 סמ"ק אשר עבר עדכון מקיף לעמידה בתקן יורו 5 החדש. למרות השינויים הנרחבים במערכת הפליטה, אופיו הייחודי של מנוע זה נשמר ועמו כוח רב וגמישות לכל אורך רצועת הסל"ד שבאים לכדי ביטוי בביצועים זריזים ובמקביל בצריכת דלק נמוכה במיוחד. מנוע זה מפיק 110 כ"ס ב-9,000 סל"ד וכן 9.5 קג"מ ב-6,500 סל"ד. בנוסף לכך, מערכת המצמד הטבול בשמן שופרה עם שימוש במשאבה רדיאלית מתכווננת לתפעול נהיר, קל ונוח.
דוקאטי סופרספורט 950 החדש בנוי סביב הדור העדכני ביותר של שלדת הצינורות המפורסמת של דוקאטי, אשר בה מהווה המנוע גורם נושא עומס מרכזי לטובת שיפור הקשיחות והפחתת המשקל וכן בזרוע אחורית חד צדית. בחזית הסופרספורט 950 ישנו מזלג בקוטר 43 מ"מ מבית מרזוקי יחד עם משכך היגוי מתכוונן ומאחור בולם זעזועים מבית זקס. על הבלימה אחראים קאליפרים מונובלוק רדיאליים M4-32 של ברמבו הנושכים צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ, עם משאבה רדיאלית ברמבו ומאחור דיסק יחיד בקוטר 245 מ"מ וקאליפר בעל שתי בוכנות, גם כן של ברמבו. הסופרספורט 950 החדש מצויד גם במערך אלקטרוני מלא שמבוסס על מערכת בוש 6 צירים וזו כוללת ABS קורנרינג, בקרת אחיזה, קוויקשיפטר להעלאה והורדת הילוכים, בקרת ווילי והשליטה בכל מערכות אלה נעשית דרך מסך TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ'.
דוקאטי סופרספורט המודרני נחשב לאחד האופנועים היפים ביותר כל הכביש הציבורי ובשנת 2016 הוא זכה בתואר זה במסגרת תערוכת מילאנו. דוקאטי סופרספורט 950 החדש שומר על קווי העיצוב הספורטיביים המוכרים, אך מלטש אותם ומעצים את האפקט הוויזואלי. במהלך העדכון, קיבל הסופרספורט 950 פירינג חדש לגמרי שעוצבו כמובן בהשראת הפניגאלה V4 החדש. כונסי אוויר חדשים לא רק נראים אגרסיביים יותר, אלא משפרים את זרימת האוויר החם היוצא מהרדיאטור הרחק מהרוכב וחלקו האחורי הצר תורם מאוד לתחושה הקלילה והזורמת של האופנוע. הפירינג פוגש בחלקו העליון יחידות תאורת לד (DRL) עם חתימת האור המוכרת מהפניגאלה ומכל דלק בעיצוב חדש אשר תורם לא רק למראה, אלא לזרימת האוויר מסביבו ולשיפור אחיזת ברכי הרוכב. מיגון הרוח החדש שקיבל הסופרספורט 950 מסיט ביעילות את האוויר סביב הרוכב ומשפר מאוד את נוחות הרכיבה למרחקים גדולים. ולסיום, המושב קיבל ריפוד ועיצוב חדשים אשר משפרים מאוד את נוחות הישיבה הן לרוכב והן למורכב.