צבעים:

דרגת רשיון: A

ארבע שנים לאחר השקתו של דוקאטי סופרספורט המודרני, הדגם הפופולארי לא רק שמשנה את שמו לסופרספורט 950, אלא מחדש את עיצובו החיצוני, משפר את המערך האלקטרוני, מעשיר את האבזור המקורי, עומד בתקן יורו 5 העדכני והופך לאטרקטיבי מתמיד. דוקאטי סופרספורט 950 החדש מענג את העיניים באסתטיקה בהשראת הפניגאלה V4 החדש, ממריץ את הדם עם מנוע גמיש וחזק ומעורר את החושים עם התנהגות כביש מהנה במיוחד ונוחות גבוהה ברכיבות ממושכות.
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis המחוברת לראשי המנוע
בסיס גלגלים1487 מ"מ
זווית מזלג24 מעלות
מתלה קדמימזלג Marzocchi בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא
מהלך מתלה קדמי130 מ”מ
גלגל קדמי3 חישורים, סגסוגת קלה, 3.50×17
צמיג קדמיפירלי Diablo Rosso III 120/70-17
מתלה אחוריזרוע חד-צידית עם בולם Sachs בעל כוונון מלא
מהלך מתלה אחורי144 מ”מ
גלגל אחורי3 חישורים, סגסוגת קלה, 5.50×17
צמיג אחוריפירלי Diablo Rosso III 180/55-17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M4-32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. Cornering ABS בעל שלושה מצבים
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS בעל שלושה מצבים ובנוסף ניתן לביטול
קיבולת מיכל דלק16 ליטר
משקל רטוב210 ק”ג
משקל יבש183 ק”ג
גובה מושב810 מ"מ
ציוד
ציוד סטנדרטיתאורה DRL, לוח שעונים TFT , DTC,ABS 9MP,קוויק שיפטר UP/DOWN, שלושה מצבי רכיבה ספורט, עיר ותיור,בקרת החלקה, בקרת ווילי, מוכן למערכת מולטימדי ומחחמי ידיים.
מנוע
סוגL-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים
נפח937 סמ”ק
מהלך X קדח94×67.5 מ"מ
יחס דחיסה12.6:1
הספק110 כ"ס ב-9000 סל"ד
מומנט9.5 קג"מ ב-6500 סל"ד
הזרקת דלקאלקטרונית, גופי מצערת Mikuni 53 מ"מ Ride-By-Wire
מפלטמערכת פליטה קלה 2-1-2, עם ממיר קטליטי ושני דודי פליטה מאלומיניום
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים עם DQS, קוויק שיפטר להורדה והעלאת הילוכים ללא שימוש במצמד.
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.84:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
מצמדSlipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ או 12 חודשים
טיפול גדול30,000 ק"מ

דוקאטי סופרספורט 950 החדש מונע באמצעות מנוע L-טווין טסטסטרטה 11 מעלות בנפח 937 סמ"ק אשר עבר עדכון מקיף לעמידה בתקן יורו 5 החדש. למרות השינויים הנרחבים במערכת הפליטה, אופיו הייחודי של מנוע זה נשמר ועמו כוח רב וגמישות לכל אורך רצועת הסל"ד שבאים לכדי ביטוי בביצועים זריזים ובמקביל בצריכת דלק נמוכה במיוחד. מנוע זה מפיק 110 כ"ס  ב-9,000 סל"ד וכן 9.5 קג"מ ב-6,500 סל"ד. בנוסף לכך, מערכת המצמד הטבול בשמן שופרה עם שימוש במשאבה רדיאלית מתכווננת לתפעול נהיר, קל ונוח.

דוקאטי סופרספורט 950 החדש בנוי סביב הדור העדכני ביותר של שלדת הצינורות המפורסמת של דוקאטי, אשר בה מהווה המנוע גורם נושא עומס מרכזי לטובת שיפור הקשיחות והפחתת המשקל וכן בזרוע אחורית חד צדית. בחזית הסופרספורט 950 ישנו מזלג בקוטר 43 מ"מ מבית מרזוקי יחד עם משכך היגוי מתכוונן ומאחור בולם זעזועים מבית זקס. על הבלימה אחראים קאליפרים מונובלוק רדיאליים M4-32 של ברמבו הנושכים צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ, עם משאבה רדיאלית ברמבו ומאחור דיסק יחיד בקוטר 245 מ"מ וקאליפר בעל שתי בוכנות, גם כן של ברמבו. הסופרספורט 950 החדש מצויד גם במערך אלקטרוני מלא שמבוסס על מערכת בוש 6 צירים וזו כוללת ABS קורנרינג, בקרת אחיזה, קוויקשיפטר להעלאה והורדת הילוכים, בקרת ווילי והשליטה בכל מערכות אלה נעשית דרך מסך TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ'.

דוקאטי סופרספורט המודרני נחשב לאחד האופנועים היפים ביותר כל הכביש הציבורי ובשנת 2016 הוא זכה בתואר זה במסגרת תערוכת מילאנו. דוקאטי סופרספורט 950 החדש שומר על קווי העיצוב הספורטיביים המוכרים, אך מלטש אותם ומעצים את האפקט הוויזואלי. במהלך העדכון, קיבל הסופרספורט 950 פירינג חדש לגמרי שעוצבו כמובן בהשראת הפניגאלה V4 החדש. כונסי אוויר חדשים לא רק נראים אגרסיביים יותר, אלא משפרים את זרימת האוויר החם היוצא מהרדיאטור הרחק מהרוכב וחלקו האחורי הצר תורם מאוד לתחושה הקלילה והזורמת של האופנוע. הפירינג פוגש בחלקו העליון יחידות תאורת לד (DRL) עם חתימת האור המוכרת מהפניגאלה ומכל דלק בעיצוב חדש אשר תורם לא רק למראה, אלא לזרימת האוויר מסביבו ולשיפור אחיזת ברכי הרוכב. מיגון הרוח החדש שקיבל הסופרספורט 950 מסיט ביעילות את האוויר סביב הרוכב ומשפר מאוד את נוחות הרכיבה למרחקים גדולים. ולסיום, המושב קיבל ריפוד ועיצוב חדשים אשר משפרים מאוד את נוחות הישיבה הן לרוכב והן למורכב.




לתיאום פגישה

WhatsApp chat