אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
---|---|
שלדה | שלדה קד' מאלומיניום |
בסיס גלגלים | 1464 מ”מ |
זווית מזלג | 24.5 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג Ohlins NIx30 עם כוונון אלק' אקטיבי |
מהלך מתלה קדמי | 120 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום קל במיוחד ומחושל בעל 5 חישורי Y , 3.50×17 |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
מתלה אחורי | מזלג Ohlins NIx36 עם כוונון אלק' אקטיבי, זרוע אלומיניום חד צידית |
מהלך מתלה אחורי | 130 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד ומחושל, 6”×17” |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים מצבים |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים |
קיבולת מיכל דלק | 16 ליטר |
משקל רטוב | 194 ק"ג |
משקל יבש | 174 ק”ג |
גובה מושב | 830 מ”מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל,כנף קד' ואח' מקרבון, פלטת סימון מס' הסידורי של האופנוע(מתוך 1500 יח') מושב אלקנטרה, רגליות רוכב מתכווננות, מגן זרוע אח' מקרבון,ידיות מצמד ובלם מרוצים, מגן ידית בלם |
מנוע | |
סוג | דזמודרומיק סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצ'יל |
נפח | 1103 סמ”ק |
מהלך X קדח | 81×53.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 14.0:1 |
הספק | 226 כ"ס ב-13,750 סל"ד |
מומנט | 13.3 קג"מ ב-11,000 סל"ד |
הזרקת דלק | מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה |
מפלט | 4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חישני למדה |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה |
יחסי תמסורת | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.8:1 |
הנעה סופית | שרשרת , גג”ש קדמי 16, גג”ש אחורי 41 |
מצמד | Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית |
טיפולים | |
טיפול קטן | 12,000 ק"מ |
טיפול גדול | 24,000 ק"מ |
בקצרה: יותר כוח. בהרחבה: הרבה יותר כוח. מנוע ה V4 של הדוקאטי פניגאלה V4 ספציאלה מפיק 226 כוחות סוס, עשרה כוחות סוס יותר ממנועו של דוקאטי פניגאלה V4 רגיל. הוא גמיש יותר, הוא מגיב יותר מהר הוא מגיע מהר וחזק יותר לאזור ההוא, של הקיצון. הוא לא פחות ממדהים.
דוקאטי פניגאלה V4 ספציאלה אינו דוקאטי רגיל, ראשית כי אין דבר כזה "דוקאטי רגיל". ושנית, הוא מצויד במתלים מתכווננים ובגלגלי מגנזיום יצוקים כדי לייצר אופנוע קל יותר מפניגאלה רגיל, וזו לא בדיוק משימה קלה כשמדובר באופנוע שהופך לקלאסיקה ברגע היציאה מן המפעל. וכל אלה כמובן מתלווים לשלדה של דוקאטי, שלדה שתוכננה על ידי מהנדסים שחיים אופנועים ומבינים בדיוק מה צריך כדי להגיע לקצה הסקאלה.
דוקאטי פניגאלה V4 ספציאלה מיוצר במספרים מוגבלים. 1500 יחידות בלבד. לכן הוא חייב להיות מיוחד: מערכת פליטה עשויה אלומיניום, מושב עוטה אלקנטרה, גלגלי מגנזיום יצוקים בעיצוב מיוחד והדגשות קרבון פייבר ואלומיניום, כל אלה נוטלים את עיצובו הקלאסי ונטול הזמן של ה-V4 פניגאלה והופכים אותו לספציאלה.