אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
---|---|
שלדה | שלדה קדמית מאלומיניום |
בסיס גלגלים | 1469 מ”מ |
זווית מזלג | 24.5 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג Showa BPF בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא |
מהלך מתלה קדמי | 120 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום בעל 5 חישורי Y , 3.50×17 |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
מתלה אחורי | מערכת Sachs עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום חד צדדית |
מהלך מתלה אחורי | 130 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום בעל 5 חישורים Y, קל במיוחד, 6”×17” |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.30 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Bosch בעלת 3 מצבים |
קיבולת מיכל דלק | 16 ליטר |
משקל רטוב | 198 ק”ג |
משקל יבש | 175 ק”ג |
גובה מושב | 835 מ”מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED |
מנוע | |
סוג | דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר |
נפח | 1103 סמ”ק |
מהלך X קדח | 81×53.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 14.0:1 |
הספק | 214 כ"ס ב-13,000 סל"ד |
מומנט | 12.4 קג"מ ב-10,000 סל"ד |
הזרקת דלק | מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לוע יניקה משתנה |
מפלט | 4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חיישני למדה |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה, EVO2 |
יחסי תמסורת | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.80:1 |
הנעה סופית | שרשרת , גג”ש קדמי 16, גג”ש אחורי 41 |
מצמד | Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית |
טיפולים | |
טיפול קטן | 12,000 ק"מ |
טיפול גדול | 24,000 ק"מ |
דוקאטי פניגאלה V4 החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והם מפיקים 214 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-12.6 קג"מ ב-10,000 סל"ד – נתוני כוח מדהימים שיודעים לפעפע אדרנלין ישר למוח. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה שתיבחר – מרכיבה על הכביש הציבורי ועד התאמה אישית מלאה במצבי רכיבה על מסלול המירוצים.
גם השלדה של הפניגאלה V4 קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד.החלק הקדמי של השלדה נעשה דומה מאוד לזה של גרסת ה-V4R וזה לא רק מפחית משקל, אלא גם משפיע על השיחות השלדה והתחושה שעוברת לידי הרוכב. מבנה זה מפחית את העומס על הצמיגים ומגביר את מהירות הפניה של האופנוע. נקודת חיבור המזלג הקדמי נמוכה ב-4 מ"מ, הבולם האחורי התקצר ב-2 מ"מ ושני מוטות הלינק קצרים יותר ב-5 מ"מ. שינויים אלה הגביהו את האופהוע ב-5 מ"מ וכך גם את מרכז הכובד והשיפור בכניסה לסיבובים מורגש מאוד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון – מזלג 43 מ"מ בטכנולוגיית BPF (Big Piston Fork) ובולם אחורי תואם עם כוונון מלא. לצדם גם משכך היגוי ובלמי ברמבו עוצמתיים. גרסת ה-S חמושה במתלי אוהלינס – מזלג NIX-30 ובולם אחורי TTX36 מאחור מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב.
דוקאטי פניגאלה V4 החדש עוצב לא רק כדי להיות האופנוע היפה ביותר שאי פעם עלה על האספלט, אלא אם כדי לפלח את האוויר בצורה מושלמת. מחלקת דוקאטי קורסה חברו אל מחלקת העיצוב ויחד ביצעו שלל ליטושים למעטפת החיצונית לשיפור הנראות והחבילה האווירודינמית. המשקף המקורי הוחלף באחר גבוה יותר מפלקסי-גלס, שיפור הפניית האוויר לעבר הרדיאטור וכמובן הכנפונים שמשפרים את היציבות במהירות גבוהה ובבלימה – יותר מ-30 ק"ג של לחץ לטובת ההצמדה ב-270 קמ"ש. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים.