פניגאלה V4S CORSE

מחיר למזומן, החל מ: 238,100 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
צבעים:

דרגת רשיון: A

אדרנלין. זו המילה היחידה שעליה ניתן לחשוב כשמתארים את דוקאטי פניגאלה V4 S CORSE- הגרסה הקיצונית ביותר של הדוקאטי הקיצוני ביותר, זו שעושה כבוד למורשת המרוצים שהביאה אותנו למקום הזה. פניגאלה V4 S CORSE מהווה מחווה בתנועה לקבוצת ה MOTO GP של דוקאטי, בצביעה, בביצועים, בתחושה. זה הכי קרוב שיש למסלול במשפחה של אופנועים שנולדו למסלול. בגלגול הזה של הפניגאלה, שיא השאיפות של מי שחי דוקאטי, יש עוד יתרון: אביזרי בטיחות. בכך הפניגאלה V4 S CORSE הופך כנראה לאחד הדגמים האיקונים ביותר שדוקאטי הציגה אי פעם. צאו לרכב!

אולי יעניין אותך גם

פניגאלה 959 מחיר למזומן, החל מ: לבן - 139,959 ש"ח אדום - 137,959 ש"ח לא כולל הוצאות ואגרות רישוי, לחצו כאן למידע נוסף
פניגאלה 959 קורסה מחיר למזומן, החל מ: 156,959 ש"ח לא כולל הוצאות ואגרות רישוי, לחצו כאן למידע נוסף
פניגאלה V4מחיר למזומן, החל מ: 179,100 ש"ח לא כולל הוצאות ואגרות רישוי, לחצו כאן למידע נוסף
פניגאלה V4S מחיר למזומן, החל מ: 224,100 ש"ח לא כולל הוצאות ואגרות רישוי, לחצו כאן למידע נוסף
פניגאלה V4 Rמחיר למזומן, החל מ: 310,100 ש"ח לא כולל הוצאות ואגרות רישוי, לחצו כאן למידע נוסף
פניגאלה V4 SPECIALמחיר למזומן, החל מ: 310,100 ש"ח לא כולל הוצאות ואגרות רישוי, למידע נוסף לחץ כאן
שלדה
שלדהשלדה קד' מאלומיניום
בסיס גלגלים1464 מ”מ
זווית מזלג24.5 מעלות
מתלה קדמימזלג ohlins NIX 30 בקוטר 43 מ"מ עם כוונון אלק' אקטיבי
מהלך מתלה קדמי120 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום קל במיוחד ומחושל בעל 5 חישורי Y , 3.50×17
צמיג קדמיפירלי Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
מתלה אחורימערכת ohlins TTX36 עם כוונון אלק' אקטיבי, זרוע חד צידית
מהלך מתלה אחורי130 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד ומחושל, 6”×17”
צמיג אחוריפירלי Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.30 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצביםמצבים
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים
קיבולת מיכל דלק16 ליטר
משקל רטוב195 ק”ג
משקל יבש174 ק”ג
גובה מושב830 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, קיט רגליות מרוצים
מנוע
סוגדזמודסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצ'יל
נפח1103 סמ”ק
מהלך X קדח81×53.5 מ"מ
יחס דחיסה14.0:1
הספק214 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט12.6 קג"מ ב-10,000 סל"ד
הזרקת דלקמערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה
מפלט4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חישני למדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה
יחסי תמסורת1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.8:1
הנעה סופיתשרשרת , גג”ש קדמי 16, גג”ש אחורי 41
מצמדSlipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן12,000 ק"מ
טיפול גדול24,000 ק"מ

מנוע הדסמודיצ'י סטראדלה R הוא הדבר הקרוב ביותר שאי פעם תחוו למנוע מרוצים טהור, אך בלי המגבלות התחזוקתיות שחלות על מנועי מרוצים. הוא מסוגל לחיות בלי בעיה ב- 16,000 סל"ד תוך ניצול מרבי של שיא המומנט וההספק- 221 כוחות סוס שזמינים כבר ב-15,250 סל"ד, וכל זה מ-998 סמ"ק, כלומר המנוע קומפקטי, קל, מלא תחושה, בשרני וכמובן חזק בטירוף. למי שמבין, יש גם מערכת פליטה מלאה של אקרפוביץ', שדוחפת את ההספק אפילו יותר גבוה, ל-234 כוחות סוס שנשמעים נפלא.

מילת המפתח בתכנון הפניגאלה היא "קשיחות". וגם כמובן חיסכון במשקל, כיאה לאופנוע שהוא ספינת הדגל של דוקאטי, לא פחות. למעשה, מדובר באופנוע בו מושקע כל הידע שצברנו במשך עשרות שנים של מרוצים, וזה מורגש היטב: שלדה קלת משקל, זרוע אחורית מתכווננת, מזלג קדמי של OHLINS שלקוח ישירות ממסלולי המרוצים ומעניק לדוקאטי פניגאלה V4 S CORSE יציבות כיוונית מדהימה ויכולת פניה ללא תחרות. כל אלה מיועדים להבטיח שהפניגאלה V4 S CORSE לא יהיה רק האופנוע הטוב ביותר בכביש, אלא גם הטוב ביותר על מסלול.

את העיצוב של דוקאטי פניגאלה V4 S CORSE אי אפשר להגדיר פשוט כ"עיצוב", כי הוא נולד על מסלול מרוצים. לא במעבדה. את האופנוע הזה למדנו היטב, בורג בורג במרוצי MOTO GP ואתם מקבלים את התוצאה. את הצביעה היחודית. את העובדה שדוקאטי כמו שלכם יש רק לרוצץ רוכבים שחיים כדי להיות מהירים. העובדה שדוקאטי פניגאלה V4 S CORSE גם נראה מדהים היא רק ספיח, מכיוון שכל חלק, כל מילימטר, נועדו לשמש תפקיד: החל בחריצי הקירור שבצדדים וכלה במערכת הפליטה שמשתלבת בצורה מושלמת בתוך השלדה וכמובן המנוע. המנוע המדהים שרק חלקו האחורי חשוף כדי לאפשר יעילות אווירודינאמית יותר גבוהה. אתם יכולים לקרוא לזה "עיצוב". אנחנו קוראים לזה "מה שצריך כדי לנצח".