אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדה קד' מאלומיניום |
בסיס גלגלים | 1464 מ”מ |
זווית מזלג | 24.5 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג ohlins NIX 30 בקוטר 43 מ"מ עם כוונון אלק' אקטיבי |
מהלך מתלה קדמי | 120 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום קל במיוחד ומחושל בעל 5 חישורי Y , 3.50×17 |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
מתלה אחורי | מערכת ohlins TTX36 עם כוונון אלק' אקטיבי, זרוע חד צידית |
מהלך מתלה אחורי | 130 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד ומחושל, 6”×17” |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.30 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצביםמצבים |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים |
קיבולת מיכל דלק | 16 ליטר |
משקל רטוב | 195 ק”ג |
משקל יבש | 174 ק”ג |
גובה מושב | 830 מ”מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, קיט רגליות מרוצים |
מנוע | |
סוג | דזמודסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצ'יל |
נפח | 1103 סמ”ק |
מהלך X קדח | 81×53.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 14.0:1 |
הספק | 214 כ"ס ב-13,000 סל"ד |
מומנט | 12.6 קג"מ ב-10,000 סל"ד |
הזרקת דלק | מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה |
מפלט | 4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חישני למדה |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה |
יחסי תמסורת | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.8:1 |
הנעה סופית | שרשרת , גג”ש קדמי 16, גג”ש אחורי 41 |
מצמד | Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית |
טיפולים | |
טיפול קטן | 12,000 ק"מ |
טיפול גדול | 24,000 ק"מ |
מנוע הדסמודיצ'י סטראדלה R הוא הדבר הקרוב ביותר שאי פעם תחוו למנוע מרוצים טהור, אך בלי המגבלות התחזוקתיות שחלות על מנועי מרוצים. הוא מסוגל לחיות בלי בעיה ב- 16,000 סל"ד תוך ניצול מרבי של שיא המומנט וההספק- 221 כוחות סוס שזמינים כבר ב-15,250 סל"ד, וכל זה מ-998 סמ"ק, כלומר המנוע קומפקטי, קל, מלא תחושה, בשרני וכמובן חזק בטירוף. למי שמבין, יש גם מערכת פליטה מלאה של אקרפוביץ', שדוחפת את ההספק אפילו יותר גבוה, ל-234 כוחות סוס שנשמעים נפלא.
מילת המפתח בתכנון הפניגאלה היא "קשיחות". וגם כמובן חיסכון במשקל, כיאה לאופנוע שהוא ספינת הדגל של דוקאטי, לא פחות. למעשה, מדובר באופנוע בו מושקע כל הידע שצברנו במשך עשרות שנים של מרוצים, וזה מורגש היטב: שלדה קלת משקל, זרוע אחורית מתכווננת, מזלג קדמי של OHLINS שלקוח ישירות ממסלולי המרוצים ומעניק לדוקאטי פניגאלה V4 S CORSE יציבות כיוונית מדהימה ויכולת פניה ללא תחרות. כל אלה מיועדים להבטיח שהפניגאלה V4 S CORSE לא יהיה רק האופנוע הטוב ביותר בכביש, אלא גם הטוב ביותר על מסלול.
את העיצוב של דוקאטי פניגאלה V4 S CORSE אי אפשר להגדיר פשוט כ"עיצוב", כי הוא נולד על מסלול מרוצים. לא במעבדה. את האופנוע הזה למדנו היטב, בורג בורג במרוצי MOTO GP ואתם מקבלים את התוצאה. את הצביעה היחודית. את העובדה שדוקאטי כמו שלכם יש רק לרוצץ רוכבים שחיים כדי להיות מהירים. העובדה שדוקאטי פניגאלה V4 S CORSE גם נראה מדהים היא רק ספיח, מכיוון שכל חלק, כל מילימטר, נועדו לשמש תפקיד: החל בחריצי הקירור שבצדדים וכלה במערכת הפליטה שמשתלבת בצורה מושלמת בתוך השלדה וכמובן המנוע. המנוע המדהים שרק חלקו האחורי חשוף כדי לאפשר יעילות אווירודינאמית יותר גבוהה. אתם יכולים לקרוא לזה "עיצוב". אנחנו קוראים לזה "מה שצריך כדי לנצח".