הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | MULTISTRADA Multistrada V4
המעצבים של פרויקט ה-Multistrada V4 קיבלו משימה לא קלה: לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי אבל שיהיה עדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי.
המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת לד מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)
מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים. עם לוח שעונים בטכנולוגיית TFT וכל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים מוארים ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.
חלקו האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, נוחות לאורך זמן ויכולת העמסה גבוהה, השלדה האחורית עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.
הלב של ה-Multistrada V4 החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של ה-Multistrada.
המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני, שקט וחלק לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוונצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטרדה 1260!
למנוע הV4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט. כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.
השלדה של ה-Multistrada V4 החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון דרכים ועומסים. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובה המושב של ה-Multistrada V4 מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה ל-Multistrada V4 יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטראדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.
כראוי לאופנוע המתקדם ביותר בתחום הטכנולוגי, ה-Multistrada V4 חמוש בכל מערכות הבטיחות שיד רוכב יכולה להשיג, שכוללת: מערכת בקרת החלקה ב8 מצבי התערבות, מערכת ABS בהטיה של חברת בוש, יחידית אנרציה 6 צירים(IMU), קוויקשיפר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, תאורת LED שכוללת DRL(תאורת יום) ו-3 מצבי הספק מנוע.
המעצבים של פרויקט ה-Multistrada V4 קיבלו משימה לא קלה: לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי אבל שיהיה עדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי.
המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת לד מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)
מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים. עם לוח שעונים בטכנולוגיית TFT וכל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים מוארים ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.
חלקו האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, נוחות לאורך זמן ויכולת העמסה גבוהה, השלדה האחורית עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.
הלב של ה-Multistrada V4 החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של ה-Multistrada.
המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני, שקט וחלק לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוונצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטרדה 1260!
למנוע הV4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט. כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.
השלדה של ה-Multistrada V4 החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון דרכים ועומסים. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובה המושב של ה-Multistrada V4 מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה ל-Multistrada V4 יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטראדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.
כראוי לאופנוע המתקדם ביותר בתחום הטכנולוגי, ה-Multistrada V4 חמוש בכל מערכות הבטיחות שיד רוכב יכולה להשיג, שכוללת: מערכת בקרת החלקה ב8 מצבי התערבות, מערכת ABS בהטיה של חברת בוש, יחידית אנרציה 6 צירים(IMU), קוויקשיפר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, תאורת LED שכוללת DRL(תאורת יום) ו-3 מצבי הספק מנוע.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us