Multistrada V4

החל מ - 157,000 ש"ח

אופנוע דו שימושי

Multistrada V4

הספק

170 כ"ס ב-10,500 סל"ד

נפח

1158 סמ”ק

משקל רטוב

240 ק"ג

דרגת רשיון

A

Multistrada V4

אופנוע המולטיסטרדה V4 הוא הדור הרביעי של משפחת האדוונצ'ר של דוקאטי, המולטיסטרדה תוכנן להוביל את קטגוריית האדוונצ'ר ואופנועי התיור הגדולים, אחרי שנים של אבולוציה דוקאטי שידכה לרב המכר שלה את מנוע הv4- גראנטוריסימו שמפיק 170 כ"ס ואת מערכות הבטיחות המתקדמת ביותר לתחום האופנועים, מה שהפך את המולטיסטרדה V4 לאופנוע הבטוח בעולם! השנה, המולטיסטרדה יותר מולטיסטרדה מתמיד, שימושי, ידידותי, חמוש בטכנולוגיה התקדמת ביותר בתחום האופנועים, מרגש כמו דוקאטי, זול לאחזקה עם מרווחי טיפולים של 60000 ק"מ לטיפול גדול ו-15000 ק"מ להחלפת שמן מנוע או כל 24 חודשים וכולל 4 שנים אחריות ללא הגבלת ק"מ.
עיצוב

המעצבים של פרויקט ה-Multistrada V4 קיבלו משימה לא קלה: לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי אבל שיהיה עדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי.
המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת לד מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)
מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים. עם לוח שעונים בטכנולוגיית TFT וכל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים מוארים ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.
חלקו האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, נוחות לאורך זמן ויכולת העמסה גבוהה, השלדה האחורית עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.

מנוע

הלב של ה-Multistrada V4 החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של ה-Multistrada.
המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני, שקט וחלק לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוונצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטרדה 1260!
למנוע הV4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט. כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.

שלדה ומכלולים

השלדה של ה-Multistrada V4 החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון דרכים ועומסים. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובה המושב של ה-Multistrada V4 מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה ל-Multistrada V4 יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטראדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.

חבילת בטיחות

כראוי לאופנוע המתקדם ביותר בתחום הטכנולוגי, ה-Multistrada V4 חמוש בכל מערכות הבטיחות שיד רוכב יכולה להשיג, שכוללת: מערכת בקרת החלקה ב8 מצבי התערבות, מערכת ABS בהטיה של חברת בוש, יחידית אנרציה 6 צירים(IMU), קוויקשיפר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, תאורת LED שכוללת DRL(תאורת יום) ו-3 מצבי הספק מנוע.

עיצוב

המעצבים של פרויקט ה-Multistrada V4 קיבלו משימה לא קלה: לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי אבל שיהיה עדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי.
המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת לד מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)
מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים. עם לוח שעונים בטכנולוגיית TFT וכל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים מוארים ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.
חלקו האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, נוחות לאורך זמן ויכולת העמסה גבוהה, השלדה האחורית עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.

מנוע

הלב של ה-Multistrada V4 החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של ה-Multistrada.
המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני, שקט וחלק לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוונצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטרדה 1260!
למנוע הV4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט. כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.

שלדה ומכלולים

השלדה של ה-Multistrada V4 החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון דרכים ועומסים. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובה המושב של ה-Multistrada V4 מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה ל-Multistrada V4 יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטראדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.

חבילת בטיחות

כראוי לאופנוע המתקדם ביותר בתחום הטכנולוגי, ה-Multistrada V4 חמוש בכל מערכות הבטיחות שיד רוכב יכולה להשיג, שכוללת: מערכת בקרת החלקה ב8 מצבי התערבות, מערכת ABS בהטיה של חברת בוש, יחידית אנרציה 6 צירים(IMU), קוויקשיפר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, תאורת LED שכוללת DRL(תאורת יום) ו-3 מצבי הספק מנוע.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בתי מתגים מוארים,תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 5, תאורת יום (DRL)
אופנועי כביש דוקאטי V4 MULTISTRADA
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
אופנועי כביש דוקאטי V4 MULTISTRADA
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בתי מתגים מוארים,תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 5, תאורת יום (DRL)
  • נפח 1158 סמ”ק
  • הספק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט 12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • משקל יבש 215 ק”ג
  • מנוע V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
מתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ
ARROW
אופנועי כביש דוקאטי V4 MULTISTRADA
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1567 מ”מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1567 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג USD, כוונון מלא, 50 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    170 מ”מ
  • גלגל קדמי
    סגסוגת אלומיניום קלה 3×19
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    מונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, זרוע אלומיניום דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    180 מ”מ
  • גלגל אחורי
    סגסוגת אלומיניום קלה 4.50×17
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    22 ליטר
  • משקל רטוב
    240 ק"ג
  • משקל יבש
    215 ק”ג
  • גובה מושב
    מתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בתי מתגים מוארים,תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 5, תאורת יום (DRL)

  • סוג מנוע
    V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • נפח
    1158 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    53.5×83 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט
    12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול 1000 ק"מ
    1057 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2104 ש"ח

  • מולטיסטרדה V4
    157000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 180 כ"ס ב-12,250 סל"ד
מומנט: 12.0 קג"מ ב-9500 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 860 ל-840 מ"מ (עד 810 מ"מ עם אביזרי הנמכה)
undefiend
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ
undefiend
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-870 מ"מ
משקל יבש:227 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V4