Streetfighter V4S

החל מ - 187,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Streetfighter V4S

הספק

208 כ"ס ב-13,000 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

201.5 ק”ג

דרגת רשיון

A

Streetfighter V4S

היכולת לקבוע רף חדש, שמורה רק לבודדים ואמיצים במיוחד ודוקאטי עושים זאת עם האופנועים המסעירים ביותר בעולם. קבלו את ה-Streetfighter V4S החדש. אופנוע נייקד מודרני וטכנולוגי בעל עיצוב מרגש שלא עושה דבר כדי להסתיר את הכוח שלו. 208 כ"ס או 220 כ"ס עם חופן שדרוגים, על 180 ק"ג, שלל מערכות אלקטרוניות ותכנון אווירודינמי מתקדם, יוצרים את מכונת הקרב המושלמת לכביש.
מנוע

הדוקאטי Streetfighter V4S החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP של דוקאטי. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והם מפיקים 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-9,500 סל"ד – נתונים מטורפים בעולם הנייקדים הספורטיביים. רוצה עוד? הוספה של מערכת הפליטה מטיטניום של אקרפוביץ תעלה את ההספק ל-220 כ"ס. יחס העברה סופי קצר ב-10% ביחס לפניגאלה V4 גורם ליותר מומנט להגיע אל הגלגל האחורי ולהפוך את הביצועים למסעירים אפילו יותר. אתם מוכנים לכוח כזה?

שלדה ומכלולים

גם השלדה של ה-Streetfighter V4S קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון. גרסת ה-S אשר חמושה בבולמי זעזועים של חברת אוהלינס – מזלג NIX-30, בולם אחורי TTX36 ומשכך היגוי מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב. על הבלימה אחראית חברת ברמבו, וגם כאן דוקאטי לא חסכו וציידו את הסטריטפייטר V4S במערכת המתקדמת והעוצמתית ביותר של ברמבו הכוללת זוג צלחות בלימה בקוטר של 330 מ"מ. רגע, לקינוח ה-Streetfighter V4S מגיע עם גלגלי מרצ'סיני באלומיניום מחושל, קלילים במיוחד. חלום.

עיצוב

דוקאטי Streetfighter V4S השיל את מעטפת הפיירינג של הפניגאלה וחושף לעולם את השרירים שלו. יחד עם כידון רחב וגבוה, כנפונים אווירודינמיים בחזית ויחידת תאורה ייחודית, מדובר באופנוע עירום מסעיר וממגנט מבטים. כלי שלא ניתן להישאר אדיש אליו בשום מקום, בשום מצב. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים ובמבט מאחור… בעצם, מה שרוב הרוכבים האחרים יזכו לראות כשהוא יעלה על הכביש, נמצא אגזוז קצוץ קנה ופנס אחורי מהפנט.

אלקטרוניקת MOTO GP

בסטריטפייטר V4S תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר מדוקאטי קורסה, מחלקת המרוצים של דוקאטי. זה מתחיל עם מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, מערכת בקרת דריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות, בקרת ווילי, קוויקשיפטר EVO, שליטה על עוצמת בלימת המנוע, מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.

מנוע

הדוקאטי Streetfighter V4S החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP של דוקאטי. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והם מפיקים 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-9,500 סל"ד – נתונים מטורפים בעולם הנייקדים הספורטיביים. רוצה עוד? הוספה של מערכת הפליטה מטיטניום של אקרפוביץ תעלה את ההספק ל-220 כ"ס. יחס העברה סופי קצר ב-10% ביחס לפניגאלה V4 גורם ליותר מומנט להגיע אל הגלגל האחורי ולהפוך את הביצועים למסעירים אפילו יותר. אתם מוכנים לכוח כזה?

שלדה ומכלולים

גם השלדה של ה-Streetfighter V4S קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון. גרסת ה-S אשר חמושה בבולמי זעזועים של חברת אוהלינס – מזלג NIX-30, בולם אחורי TTX36 ומשכך היגוי מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב. על הבלימה אחראית חברת ברמבו, וגם כאן דוקאטי לא חסכו וציידו את הסטריטפייטר V4S במערכת המתקדמת והעוצמתית ביותר של ברמבו הכוללת זוג צלחות בלימה בקוטר של 330 מ"מ. רגע, לקינוח ה-Streetfighter V4S מגיע עם גלגלי מרצ'סיני באלומיניום מחושל, קלילים במיוחד. חלום.

עיצוב

דוקאטי Streetfighter V4S השיל את מעטפת הפיירינג של הפניגאלה וחושף לעולם את השרירים שלו. יחד עם כידון רחב וגבוה, כנפונים אווירודינמיים בחזית ויחידת תאורה ייחודית, מדובר באופנוע עירום מסעיר וממגנט מבטים. כלי שלא ניתן להישאר אדיש אליו בשום מקום, בשום מצב. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים ובמבט מאחור… בעצם, מה שרוב הרוכבים האחרים יזכו לראות כשהוא יעלה על הכביש, נמצא אגזוז קצוץ קנה ופנס אחורי מהפנט.

אלקטרוניקת MOTO GP

בסטריטפייטר V4S תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר מדוקאטי קורסה, מחלקת המרוצים של דוקאטי. זה מתחיל עם מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, מערכת בקרת דריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות, בקרת ווילי, קוויקשיפטר EVO, שליטה על עוצמת בלימת המנוע, מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת מולטימדיה, DRL
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת מולטימדיה, DRL
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
  • מומנט 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד
  • משקל יבש 180 ק”ג
  • מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
845 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1488 מ”מ
  • שלדה
    שלדה קדמית מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1488 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג ohlins NIX 30 בקוטר 43 מ"מ עם כוונון אלק' אקטיבי
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 5 חישורי Y, 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 2 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת ohlins TTX36 עם כוונון אלק' אקטיבי, זרוע חד צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 5 חישורים Y, קל במיוחד, 6”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 2 200/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.30 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS Cornering בעלת 3 מצבים
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Bosch בעלת 3 מצבים
  • קיבולת מיכל דלק
    17 ליטר
  • משקל רטוב
    201.5 ק”ג
  • משקל יבש
    180 ק”ג
  • גובה מושב
    845 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת מולטימדיה, DRL

  • סוג מנוע
    דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • נפח
    1103 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    81×53.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
  • מומנט
    12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה
  • מפלט
    4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה, EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.80:1
  • הנעה סופית
    שרשרת , גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,500 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
משקל יבש:177 ק”ג
הספק: 153 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 10.3 קג"מ ב-9000 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
משקל יבש:178 ק”ג
הספק: 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
משקל יבש:180 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Streetfighter V4S