Scrambler Icon

החל מ - 81,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Scrambler Icon

הספק

73 כ"ס ב-8250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

803 סמ”ק

משקל רטוב

185 ק"ג

דרגת רשיון

A, A1

Scrambler Icon

לא. דוקאטי Scrambler Icon הוא ממש לא כל אופנוע. הוא הסקרמבלר של דוקאטי, אופנוע שהוא אגדה בפני עצמו. אבל הסקרמבלר אייקון החדש לשנת 2023 הוא באמת אייקון: הוא ייחודי, הוא עדכני וכמובן, הוא מתנהג כמו דוקאטי אמיתי. בקיצור, הוא כיף שחודר לעצמות. אבל זה לא רק העניין של הכיף, זה גם השדרוגים שביצענו לדגם החדש, כדי להפוך את האייקון שלנו ליותר מודרני מתחנו קצת את העיצוב והוספנו בקרת החלקה מתקדמת, מסך TFT חדש ויוקרתי, תאורת LED מתוחכמת מלפנים, אפשרות לקוויק שיפטר ועוד הרבה פיצ'רים מגניבים בדיוק כמוהו! השנה האייקון יותר נוח ויותר בטוח לכל סוגי הרוכבים.
עיצוב

זה דוקאטי. קשה לפספס שזה דוקאטי, בגלל העיצוב. זה מתחיל בפרטים הקטנים כמו: התאורה הראשית שמעוצבת בסגנון רטרו עתידני עם טכנולוגיית התאורה המתקדמת שיש, מושב שטוח ומנימליסטי. מיכל הדלק החדש לשנת 2023 ושאר חיפוי האופנוע יכולים להתחלף ובקלוג האביזרים יש 6 צבעים שונים חוץ משלושת הבסיסיים. הירידה לפרטים ממשיכה לחיפוי האגזוז החדש ולחישוקים היוקרתיים.

המוטו של משפחת הסקרמבלרים ממשיך את דרכו גם באייקון החדש, אם יוצאים לרכיבה אז לפחות שיהיה בסטייל.

מנוע

את מנוע הדזמו של דוקאטי אין צורך להציג. אבל אנחנו אוהבים להתגאות. אז הנה זה: שתי בוכנות בתצורת L-TWIN, קירור אוויר, שני שסתומים לצילינדר 73 כ"ס וקילוגרמים של אופי. המסר שלנו פשוט: מומנט זמין כבר מסל"ד נמוך, שמאפשר לצאת בבטחה מכל סיבוב. ה-Scrambler Icon זול לאחזקה בזכות שגרת טיפולים של 12000 ק"מ ומשנת 2021 ה-Scrambler Icon נהנה גם כמו כל דגמי דוקאטי מ-4 שנים של אחריות כוללת.
המנוע של הסקרמבלר אייקון עומד בתקן זיהום יורו 5 המחמיר.

בטיחות

מערכות הבטיחות המתקדמות של דוקאטי נמצאות גם באייקון, ממערכת ה-ABS בהטיה המפורסמת של חברת בוש, בלמים של חברת ברמבו הטובה ביותר בתחומה, מערכת בקרת החלקה מתקדמת כמו בשאר דגמי דוקאטי, בדגם החדש תוכלו גם להתקין בנוסף את מערכת הקוויק שיפטר מקטלוג האביזרים של דוקאטי. האייקון החדש מגיע עם בולמי זעזועים איכותיים שתמיד יצמידו את הצמיגים לכביש או לדרך העפר שתבחר.

מכלולי שלדה

לשלדה של הדוקאטי Scrambler Icon קוראים TRELLIS. כלומר מקטעי צנרת מחוברים. המטרה היא להפוך את האופנוע לכמה שיותר קל וגם להעניק לו התנהגות כביש מצויינת, יכולת להיות נשלט מאוד ובו זמנית אך גם אגרסיבי, מהיר וחד שצריך. הזרוע האחורית מאלומיניום מאפשרת לגלגל טווח תנועה של 150 מילימטרים, כדי לאפשר תנועה חלקה גם בשטח קשה וגם בכביש. ובנוסף, גלגלי המרצ'סיני הקלילים יעניקו לרוכב תחושת בטחון וכיף.

עיצוב

זה דוקאטי. קשה לפספס שזה דוקאטי, בגלל העיצוב. זה מתחיל בפרטים הקטנים כמו: התאורה הראשית שמעוצבת בסגנון רטרו עתידני עם טכנולוגיית התאורה המתקדמת שיש, מושב שטוח ומנימליסטי. מיכל הדלק החדש לשנת 2023 ושאר חיפוי האופנוע יכולים להתחלף ובקלוג האביזרים יש 6 צבעים שונים חוץ משלושת הבסיסיים. הירידה לפרטים ממשיכה לחיפוי האגזוז החדש ולחישוקים היוקרתיים.

המוטו של משפחת הסקרמבלרים ממשיך את דרכו גם באייקון החדש, אם יוצאים לרכיבה אז לפחות שיהיה בסטייל.

מנוע

את מנוע הדזמו של דוקאטי אין צורך להציג. אבל אנחנו אוהבים להתגאות. אז הנה זה: שתי בוכנות בתצורת L-TWIN, קירור אוויר, שני שסתומים לצילינדר 73 כ"ס וקילוגרמים של אופי. המסר שלנו פשוט: מומנט זמין כבר מסל"ד נמוך, שמאפשר לצאת בבטחה מכל סיבוב. ה-Scrambler Icon זול לאחזקה בזכות שגרת טיפולים של 12000 ק"מ ומשנת 2021 ה-Scrambler Icon נהנה גם כמו כל דגמי דוקאטי מ-4 שנים של אחריות כוללת.
המנוע של הסקרמבלר אייקון עומד בתקן זיהום יורו 5 המחמיר.

בטיחות

מערכות הבטיחות המתקדמות של דוקאטי נמצאות גם באייקון, ממערכת ה-ABS בהטיה המפורסמת של חברת בוש, בלמים של חברת ברמבו הטובה ביותר בתחומה, מערכת בקרת החלקה מתקדמת כמו בשאר דגמי דוקאטי, בדגם החדש תוכלו גם להתקין בנוסף את מערכת הקוויק שיפטר מקטלוג האביזרים של דוקאטי. האייקון החדש מגיע עם בולמי זעזועים איכותיים שתמיד יצמידו את הצמיגים לכביש או לדרך העפר שתבחר.

מכלולי שלדה

לשלדה של הדוקאטי Scrambler Icon קוראים TRELLIS. כלומר מקטעי צנרת מחוברים. המטרה היא להפוך את האופנוע לכמה שיותר קל וגם להעניק לו התנהגות כביש מצויינת, יכולת להיות נשלט מאוד ובו זמנית אך גם אגרסיבי, מהיר וחד שצריך. הזרוע האחורית מאלומיניום מאפשרת לגלגל טווח תנועה של 150 מילימטרים, כדי לאפשר תנועה חלקה גם בשטח קשה וגם בכביש. ובנוסף, גלגלי המרצ'סיני הקלילים יעניקו לרוכב תחושת בטחון וכיף.

ציוד

מסך TFT 4.3 הכולל חיווי גיר ומד דלק, מצבי רכיבה, מצבי הספק, בקרת החלקה, ABS Cornering קיים כסטנדרט, תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB, תאורת חזית LED, מאותתי LED..
דרגת זיהום אוויר 4 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 4 לאופנוע

ציוד

מסך TFT 4.3 הכולל חיווי גיר ומד דלק, מצבי רכיבה, מצבי הספק, בקרת החלקה, ABS Cornering קיים כסטנדרט, תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB, תאורת חזית LED, מאותתי LED..
  • נפח 803 סמ”ק
  • הספק 73 כ"ס ב-8250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 6.6 קג"מ ב-7000 סל"ד
  • משקל יבש 170 ק”ג
  • מנוע L-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן
  • טיפול 12,000 ק"מ
ARROW
גובה מושב
795 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך – 780 מ"מ)
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1449 מ”מ
  • שלדה
    שלדת סבך משולשים, צינורות פלדה Trellis
  • בסיס גלגלים
    1449 מ”מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    Kayaba הפוך בקוטר 41 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    150 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 10 חישורים, 3.00”×18”
  • צמיג קדמי
    פירלי MT60RS, 110/80 ZR18
  • מתלה אחורי
    Kayaba, עומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    150 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 10 חישורים, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי MT60RS, 180/55 ZR17
  • בלם קדמי
    דיסק צף בקוטר 330 מ"מ, קליפר Brembo מונובלוק רדיאלי 4 בוכנות ABS Cornering
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר צף ABS Cornering
  • קיבולת מיכל דלק
    13.5 ליטר
  • משקל רטוב
    185 ק"ג
  • משקל יבש
    170 ק”ג
  • גובה מושב
    795 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך - 780 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    מסך TFT 4.3 הכולל חיווי גיר ומד דלק, מצבי רכיבה, מצבי הספק, בקרת החלקה, ABS Cornering קיים כסטנדרט, תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB, תאורת חזית LED, מאותתי LED..

  • סוג מנוע
    L-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן
  • נפח
    803 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    88×66 מ"מ
  • יחס דחיסה
    11:01
  • הספק
    73 כ"ס ב-8250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    6.6 קג"מ ב-7000 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית, גוף מצערת 50 מ”מ
  • מפלט
    מפלט 2-1 מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, APTC , מצמד מחליק, תפעול הידראולי

  • טיפול 1000 ק"מ
    1005 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1005 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    3751 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    1640 ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 73 כ"ס ב-8250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.6 קג"מ ב-7000 סל"ד
גובה מושב:795 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך – 780 מ"מ)
משקל יבש:170 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Scrambler Icon