Panigale V4S

החל מ - 245,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Panigale V4S

הספק

215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

195.5 ק"ג

דרגת רשיון

A

Panigale V4S

ה- Panigale V4S החדש לשנת 2022 מקצין עוד יותר את השינויים שנעשו בדגם ה-V4 החדש. ה- Panigale V4S יותר מהיר על המסלול ומחוצה לו בזכות מערכת המתלים החדשה של Öhlins וסט גלגלי מרצ'סיני מחושלים מאלומיניום. בנוסף ה- Panigale V4S מגיע עם מושב בגימור שונה מהדגם הסטנדרטי, בשני צבעים המדגישים את העיצוב החדש של הדגם המרגש ביותר בשושלת הסופרבייק של היצרן מבולוניה. ה- Panigale V4S הוא הגרסה הספורטיבית של הספורטיבי, אופנוע כביש קיצוני שנועד לייצר זמנים מהירים על המסלול ובטיחות מירבית מחוץ למסלול המרוצים עבור רוכבים חובבנים ומקצוענים כאחד, ולאפשר להם להפיק את המיטב מטכניקת הרכיבה שלהם.
עיצוב

ארגונומיה הייתה נושא הליבה של מחלקת הפיתוח במטרה לשפר את השליטה במהלך ימי המסלול ולאפשר לרוכב להפיק את המירב מהביצועים של ה-Panigale V4S, אם זה בהקפה בודדת או לאורך מרוץ מלא. השינויים העיקריים כוללים עיצוב מחדש של המושב והמיכל, לחביקה טובה יותר של הברכיים כך שהרוכב ישתמש בפחות כוח פיזי תוך כדי רכיבה ספורטיבית.

חלק מהשינויים שהתבצעו בגרסת Panigale V4S 2022 החדש קשורה לאווירודינמיקה. מהנדסי דוקאטי התרכזו למעשה במעטה הפירינג, המשלב כעת כנפי הצמדה קומפקטיות ודקות יותר עם יעילות מוגברת, עיצוב חדש זה מבטיח את אותו עומס אנכי על הגלגל הקדמי, עד 37 ק"ג ב-300 קמ"ש.

יתרה מזאת, החלק התחתון של הפיירינג כולל פתחי איוורור שעוצבו מחדש כדי לשפר את מערכת הקירור וכתוצאה מכך, את ביצועי המנוע, במיוחד במהלך ימי המסלול תחת עומס גבוה.

יחידת כוח

לב ה-Panigale V4S החדש הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1103 סמ"ק, אשר עבר סדרה של עדכונים. הודות להכנסתם של כמה פתרונות טכניים מיוחדים המאפשרים הגדלת הספק המנוע ותגובת מצערת מיידית.

מנוע ה-Desmosedici Stradale מספק 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד, עם עלייה בספק של 1.5 כ"ס בהשוואה לגרסת 2021, המנוע מספק מומנט של 12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד, וכבר מ-6,000 סל"ד הוא מספק 80% מהמומנט המרבי הזמין. השנה מהנדסי דוקאטי שינו במעט את הגיר והם האריכו את הילוכים מספר 1,2 ו-6 כדי שהתאוצות ביציאה מהפניה היו חלקות יותר, למעשה גלגלי השיניים שהוכלפו תואמים בדיוק לגלגלי השיניים באופנוע הסופרבייק הרשמי של דוקאטי באליפות העולם.

השנה יש גם אסטרטגיית ניהול כוח מנוע שונה, התווסף למצבי כוח המנוע מצב חדש, FULL, כשמו כן הוא, הרוכב מקבל את מירב הכוח שהמנוע הזה יכול להפיק! בנוסף התווסף מצב LOW שמוריד את ההספק ל-150 כ"ס למקרים שהאחיזה באספלט נמוכה.

המנוע המדהים הזה נהנה ממרווח טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ו 4 שנים אחריות כמו שאר דגמי דוקאטי

שלדה ומכלולים

השלדה של דגם הפניגאלה V4 אפשר לכתוב ארוכות, הקונספט המיוחד של השלדה מייצר אופנוע קל משקל שהרים את רף יחס ההספק למשק למחוזות חדשים, המנוע שנושא עומס מתחבר בקצוותיו אל שלדת אלומיניום קלת משקל וקומפקטית שמשמשת גם כתיבת אוויר, הזרוע האחורית היא חד צידית שעשויה מאלומיניום כמו שמקובל בדוקאטי בכל אופנועי הקצה שלה. אל אלה מחובר הקרם דה לה קרם של מערכות המתלים שיש היום לאופנועי סופרבייק, ה-Öhlins Smart EC 2.0  מבוססת אירועים בתפעול אלקטרוני. מערכת זאת תדאג להתאים את בולמי הזעזועים של האופנוע למצב האחיזה וסגנון הרכיבה של הרוכב בכל רגע נתון. טכנולוגיה מבוססת מסלול שתדאג להוציא ממך את המיטב תמיד.

גלגלי האופנוע מגיעים מחברת מרצ'סיני הנחשקת ועם 3 חישורי Y עשויים מאלומינים מחושל, קל משקל שמקנה לאופנוע יכולת שינוי כיוון ששמורה רק לאופנועי מרוץ טהורים.

חבילת אלקטרוניקה

ב-Panigale V4S תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר ממחלקת המרוצים של דוקאטי, מדוקאטי קורסה. המערכת הראשונה היא בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, שתשמור עליך בפתיחת מצערת מ-215.5 כ"ס שרוצים להשתחרר לאספלט. כשצריך לבלום תתערב מערכת ה-ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, שתמיד תשמור עליך מנעילות גלגלים בבלימות קיצוניות, יחד עם מערכת ה-ABS משולבת גם מערכת בקרת הדריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות. תחת תאוצות חזקות תתערב מערכת בקרת ווילי שתשמור שהגלגל הקדמי ישאר דבוק לקרקע. בין עברות הילוכים הקוויקשיפטר EVO 2 יכנס לפעולה כדי לא לבזבז זמן יקר על שימוש במצמד, ל-Panigale V4S יש גם מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.

עיצוב

ארגונומיה הייתה נושא הליבה של מחלקת הפיתוח במטרה לשפר את השליטה במהלך ימי המסלול ולאפשר לרוכב להפיק את המירב מהביצועים של ה-Panigale V4S, אם זה בהקפה בודדת או לאורך מרוץ מלא. השינויים העיקריים כוללים עיצוב מחדש של המושב והמיכל, לחביקה טובה יותר של הברכיים כך שהרוכב ישתמש בפחות כוח פיזי תוך כדי רכיבה ספורטיבית.

חלק מהשינויים שהתבצעו בגרסת Panigale V4S 2022 החדש קשורה לאווירודינמיקה. מהנדסי דוקאטי התרכזו למעשה במעטה הפירינג, המשלב כעת כנפי הצמדה קומפקטיות ודקות יותר עם יעילות מוגברת, עיצוב חדש זה מבטיח את אותו עומס אנכי על הגלגל הקדמי, עד 37 ק"ג ב-300 קמ"ש.

יתרה מזאת, החלק התחתון של הפיירינג כולל פתחי איוורור שעוצבו מחדש כדי לשפר את מערכת הקירור וכתוצאה מכך, את ביצועי המנוע, במיוחד במהלך ימי המסלול תחת עומס גבוה.

יחידת כוח

לב ה-Panigale V4S החדש הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1103 סמ"ק, אשר עבר סדרה של עדכונים. הודות להכנסתם של כמה פתרונות טכניים מיוחדים המאפשרים הגדלת הספק המנוע ותגובת מצערת מיידית.

מנוע ה-Desmosedici Stradale מספק 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד, עם עלייה בספק של 1.5 כ"ס בהשוואה לגרסת 2021, המנוע מספק מומנט של 12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד, וכבר מ-6,000 סל"ד הוא מספק 80% מהמומנט המרבי הזמין. השנה מהנדסי דוקאטי שינו במעט את הגיר והם האריכו את הילוכים מספר 1,2 ו-6 כדי שהתאוצות ביציאה מהפניה היו חלקות יותר, למעשה גלגלי השיניים שהוכלפו תואמים בדיוק לגלגלי השיניים באופנוע הסופרבייק הרשמי של דוקאטי באליפות העולם.

השנה יש גם אסטרטגיית ניהול כוח מנוע שונה, התווסף למצבי כוח המנוע מצב חדש, FULL, כשמו כן הוא, הרוכב מקבל את מירב הכוח שהמנוע הזה יכול להפיק! בנוסף התווסף מצב LOW שמוריד את ההספק ל-150 כ"ס למקרים שהאחיזה באספלט נמוכה.

המנוע המדהים הזה נהנה ממרווח טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ו 4 שנים אחריות כמו שאר דגמי דוקאטי

שלדה ומכלולים

השלדה של דגם הפניגאלה V4 אפשר לכתוב ארוכות, הקונספט המיוחד של השלדה מייצר אופנוע קל משקל שהרים את רף יחס ההספק למשק למחוזות חדשים, המנוע שנושא עומס מתחבר בקצוותיו אל שלדת אלומיניום קלת משקל וקומפקטית שמשמשת גם כתיבת אוויר, הזרוע האחורית היא חד צידית שעשויה מאלומיניום כמו שמקובל בדוקאטי בכל אופנועי הקצה שלה. אל אלה מחובר הקרם דה לה קרם של מערכות המתלים שיש היום לאופנועי סופרבייק, ה-Öhlins Smart EC 2.0  מבוססת אירועים בתפעול אלקטרוני. מערכת זאת תדאג להתאים את בולמי הזעזועים של האופנוע למצב האחיזה וסגנון הרכיבה של הרוכב בכל רגע נתון. טכנולוגיה מבוססת מסלול שתדאג להוציא ממך את המיטב תמיד.

גלגלי האופנוע מגיעים מחברת מרצ'סיני הנחשקת ועם 3 חישורי Y עשויים מאלומינים מחושל, קל משקל שמקנה לאופנוע יכולת שינוי כיוון ששמורה רק לאופנועי מרוץ טהורים.

חבילת אלקטרוניקה

ב-Panigale V4S תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר ממחלקת המרוצים של דוקאטי, מדוקאטי קורסה. המערכת הראשונה היא בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, שתשמור עליך בפתיחת מצערת מ-215.5 כ"ס שרוצים להשתחרר לאספלט. כשצריך לבלום תתערב מערכת ה-ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, שתמיד תשמור עליך מנעילות גלגלים בבלימות קיצוניות, יחד עם מערכת ה-ABS משולבת גם מערכת בקרת הדריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות. תחת תאוצות חזקות תתערב מערכת בקרת ווילי שתשמור שהגלגל הקדמי ישאר דבוק לקרקע. בין עברות הילוכים הקוויקשיפטר EVO 2 יכנס לפעולה כדי לא לבזבז זמן יקר על שימוש במצמד, ל-Panigale V4S יש גם מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.

ציוד

4מצבי רכיבה, 4 מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO 3, בקרת החלקה2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

4מצבי רכיבה, 4 מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO 3, בקרת החלקה2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד
  • מומנט 12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד
  • משקל יבש 174 ק”ג
  • מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
850 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1469 מ”מ
  • שלדה
    שלדה קד' מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1469 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג ohlins NIX 25/30 בקוטר 43 מ"מ עם כוונון אלק' אקטיבי
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום קל במיוחד ומחושל בעל 5 חישורי Y , 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת ohlins TTX36 עם כוונון אלק' אקטיבי, זרוע חד צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 3 חישורים Y, קל במיוחדומחושל, 6”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.30 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים מצבים
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים
  • קיבולת מיכל דלק
    17 ליטר
  • משקל רטוב
    195.5 ק"ג
  • משקל יבש
    174 ק”ג
  • גובה מושב
    850 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    4מצבי רכיבה, 4 מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO 3, בקרת החלקה2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל

  • סוג מנוע
    דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • נפח
    1103 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    81×53.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד
  • מומנט
    12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לוע יניקה משתנה
  • מפלט
    4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה
  • יחסי תמסורת
    1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=22/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת , גג”ש קדמי 16, גג”ש אחורי 41
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    6398 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2335 ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-10,000 סל"ד
גובה מושב:835 מ”מ
משקל יבש:173 ק”ג
הספק: 218 כ"ס ב-15,500 סל"ד/ 237 כ"ס ב-15,500 סל"ד עם קיט מרוצים
מומנט: 11.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
משקל יבש:172 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V4S