[vdbtn]
צבעים:

דרגת רשיון: A, A1

DESERT SLED
דוקאטי סקרמבלר דזרט סלאד הוא מחווה. מחווה לאופנוענים של פעם, של שנות השישים והשבעים, אלה שנולדו בקליפורניה ובניו מכסיקו ורצו אופנוע שיוכל לחצות את המדבריות של ארצות הברית, בלי להתעייף, בלי לעייף את הרוכב, שיהיו קשוחים ומוכנים לכל דבר. אופנועי אנדורו יש הרבה. אופנועי אנדורו איטלקיים שהם דוקאטי אפשר לספור על יד אחת ולהישאר עם עודף. מה שייחד את אופנועי האנדורו ההם היה רוח החדשנות, היכולת לשפר, לשדרג, לחרוג מהנורמה כדי לייצר אופנוע שיאתגר את הרוכב כל הזמן אך גם יהיה קשוב לו, יזרום איתו וידע להתמודד באופן מושלם עם תוואי שטח מדברי.
[table id=46/]

מנוע ה V של דוקאטי מתאים להרבה משימות. במקרה הזה הוא מתאים מעולה לדזרט סלאד, הודות למומנט מרשים שזמין כבר בסל"ד נמוך ומאפשר התגברות פשוטה על מכשולים בשטח. ההספק: 83 כוחות סוס ושיא המומנט שזמין כבר ב 5,750 סל"ד הופכים את המרוץ אחר כוח זמין למשימה קלה במיוחד, בעיקר בשטח.

שם המשחק הוא מהלך מתלה: כמה המתלה יכול לנוע למעלה ולמטה כדי לספוג שיבושים ומפגעים. לדזרט סלאד יש מהלך מתלה גדול יותר מדגמי סקרמבלר אחרים: 200 מילימטרים מקדימה ו 200 מילימטרים מאחור, מספיק כדי להפוך שטח קשה לאוטוסטראדה.

דילמה: איך מעצבים דוקאטי שמיועד לשטח קשה. התשובה: משלבים שימושיות יחד עם סגנון איטלקי. לכן המיגון הקדמי מהווה חלק אינטגראלי מהמראה המדהים של סקרמבלר דזרט סלאד. לכן השלדה חשופה וצבועה באזום ומיכל הדלק יושב גבוה מעל השלדה. ולכן חישוקי אלומיניום בקוטר 19 אינץ' שעושים כבוד לאופנועי שטח של שנות השישים עם דגש על טכנולוגיה מודרנית, משקל קל וצמיגי שטח של פירלי.