[vdbtn]
צבעים:

דרגת רשיון: A, A1

פרנקי גרסיה, תרשמו את השם הזה ותזכרו אותי, כי פרנקי גרסיה שלט במסלולי מרוצים אובאליים. לכן דוקאטי עושה לו כבוד עם ה FULL THROTTLE. תרגום: מצערת מלאה, כל הזמן על הקצה. יש לנו סיבה טובה לקרוא כך לאופנוע שלנו. זה מתחיל בצבע, אתם לא תצליחו לפספס אותו: שחור וצהוב. ממשיך בחישוקי האלומיניום, עשר צלעות ומסתיים בתאורת ה DRL החדשה בפנס ה LED הקדמי. אבל עם כל הכבוד, דוקאטי סקרמבלר FULL THROTTLE נולד לשלוט במסלולי עפר אובאליים. חזק. וגם לצאת אחרי זה לשלוט בכביש.
[table id=35/]

במרוצי מסלול אובאליים הכוח חשוב, אבל המומנט חשוב לא פחות: לכן מנוע ה V  של דוקאטי מותאם בדיוק למשימה: 83 כוחות סוס, שיא מומנט ב 5,750 סל"ד וכמובן הזרקת דלק עם מצערת בקוטר 50 מילימטרים, מה שנדרש כדי להכניס הרבה אוויר למנוע ובמקביל גם לשמר תאוצה ליניארית ובעיקר מיידית וחזקה, כדי לצאת מהסיבוב לפני כולם בכל סוג של מסלול.

מכיוון שהפול טרוטל מיועד לסוג מאוד מסוים של מרוצים, לא התעסקנו בשטויות: מהלך המתלה האחורי הוא 150 מילימטרים, בדיוק מה שצריך כדי להבטיח שהמתלים ישארו קשיחים, שינויי הכיוון יהיו מיידיים והתוצאה תהיה תאוצה מיידית גם בשטח לא מושלם וגם על עפר. אבל כדי לקבל תוצאה מצוינת צריך לא רק להאירץ, גם לעצור: לכן דוקאטי סקרמבלר פול טרוטל מצויד בדיסק קדמי בקוטר 330 מילימטרים ובקאליפר ארבע בוכנות של BOSCH.

תכליתי, דחוס, כל מה שצריך כדי ששום דבר לא יפר את שיווי המשקל של הרוכב, גם כשהוא נמצא בעיצומה של החלקה ביציאה מסיבוב. הדגש כאן הוא על מינימום שטויות: בלי פיירינגים לא נחוצים, עם כידון קומפקטי ושלדה מושחרת שמשתלבת בדיוק בקווי המתאר של המנוע: באנו לכאן כדי לנצח.