[vdbtn]
צבעים:

דרגת רשיון: A, A1

פרנקי גרסיה, תרשמו את השם הזה ותזכרו אותי, כי פרנקי גרסיה שלט במסלולי מרוצים אובאליים. לכן דוקאטי עושה לו כבוד עם ה FULL THROTTLE. תרגום: מצערת מלאה, כל הזמן על הקצה. יש לנו סיבה טובה לקרוא כך לאופנוע שלנו. זה מתחיל בצבע, אתם לא תצליחו לפספס אותו: שחור וצהוב. ממשיך בחישוקי האלומיניום, עשר צלעות ומסתיים בתאורת ה DRL החדשה בפנס ה LED הקדמי. אבל עם כל הכבוד, דוקאטי סקרמבלר FULL THROTTLE נולד לשלוט במסלולי עפר אובאליים. חזק. וגם לצאת אחרי זה לשלוט בכביש.
שלדה
שלדהשלדת סבך משולשים, צינורות פלדה Trellis
בסיס גלגלים1445 מ”מ
זווית מזלג24 מעלות
מתלה קדמיקאיאבה הפוך בקוטר 41 מ"מ
מהלך מתלה קדמי150 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום בעל 10 חישורים, 3.00”×18”
צמיג קדמיפירלי MT60RS, 110/80 ZR18
מתלה אחוריקאיאבה, עומס קפיץ
מהלך מתלה אחורי150 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום בעל 10 חישורים, 5.50”×17”
צמיג אחוריפירלי MT60RS, 180/55 ZR17
בלם קדמידיסק צף בקוטר 330 מ"מ, קליפר Brembo מונובלוק רדיאלי 4 בוכנות
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר צף
קיבולת מיכל דלק13.5 ליטר
משקל רטוב189 ק"ג
משקל יבש173 ק”ג
גובה מושב798 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך - 778 מ"מ)
ציוד
ציוד סטנדרטיLCD הכולל חיווי מצב גיר ומד דלק - כיסויי לוח שעונים מאלומיניום ניתן להחלפה, ABS Cornering קיים כסטנדרט. מיכל דלק מפלדה עם חיפויי צד מאלומיניום הניתנים להחלפה. פנס חזית עם תאורת DRL, אורות חניה LED וכיסויי אלומיניום ניתן להחלפה. כיסויי רצועות תזמון מעוצבים באלומיניום. תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB. מושב יוחדי עם כיבוי מושב מורכב, כידון אלומיניום נמוך ומושחר,כנף קד' ואח' מקוצרות, לוגו מיוחד.
מנוע
סוגL-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן
נפח803 סמ”ק
מהלך X קדח88×66 מ"מ
יחס דחיסה11:01
הספק73 כ"ס ב-8250 סל"ד
מומנט6.8 קג"מ ב-5750 סל"ד
הזרקת דלקאלקטרונית, גוף מצערת 50 מ”מ
מפלטמפלט 2-1 מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.85:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46
מצמדרב-דיסקי, רטוב, APTC , מצמד מחליק, תפעול הידראולי
טיפולים
טיפול קטן12,000 ק"מ
טיפול גדול24,000 ק"מ

במרוצי מסלול אובאליים הכוח חשוב, אבל המומנט חשוב לא פחות: לכן מנוע ה V  של דוקאטי מותאם בדיוק למשימה: 83 כוחות סוס, שיא מומנט ב 5,750 סל"ד וכמובן הזרקת דלק עם מצערת בקוטר 50 מילימטרים, מה שנדרש כדי להכניס הרבה אוויר למנוע ובמקביל גם לשמר תאוצה ליניארית ובעיקר מיידית וחזקה, כדי לצאת מהסיבוב לפני כולם בכל סוג של מסלול.

מכיוון שהפול טרוטל מיועד לסוג מאוד מסוים של מרוצים, לא התעסקנו בשטויות: מהלך המתלה האחורי הוא 150 מילימטרים, בדיוק מה שצריך כדי להבטיח שהמתלים ישארו קשיחים, שינויי הכיוון יהיו מיידיים והתוצאה תהיה תאוצה מיידית גם בשטח לא מושלם וגם על עפר. אבל כדי לקבל תוצאה מצוינת צריך לא רק להאירץ, גם לעצור: לכן דוקאטי סקרמבלר פול טרוטל מצויד בדיסק קדמי בקוטר 330 מילימטרים ובקאליפר ארבע בוכנות של BOSCH.

תכליתי, דחוס, כל מה שצריך כדי ששום דבר לא יפר את שיווי המשקל של הרוכב, גם כשהוא נמצא בעיצומה של החלקה ביציאה מסיבוב. הדגש כאן הוא על מינימום שטויות: בלי פיירינגים לא נחוצים, עם כידון קומפקטי ושלדה מושחרת שמשתלבת בדיוק בקווי המתאר של המנוע: באנו לכאן כדי לנצח.