אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis המחוברת לראשי המנוע |
בסיס גלגלים | 1435 מ”מ |
זווית מזלג | 24 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג 43 מ"מ Kayaba USD |
מהלך מתלה קדמי | 130 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום קל, בעל 10 חישורים, 3.50”×17” |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Rosso II 120/70 ZR 17 |
מתלה אחורי | בולם סאקס, זרוע דו צידית, כיוון עומס קפיץ ושיכוך חזרה |
מהלך מתלה אחורי | 150 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום קל, בעל 10 חישורים, 5.50”×17” |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Rosso II 180/55 ZR 17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M4.32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. ABS Bosch כסטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS Bosch כסטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 16.5 ליטר |
משקל רטוב | 193 ק"ג |
משקל יבש | 175 ק”ג |
גובה מושב | 805 מ"מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | ABS בוש, תאורה אח' LED, שקע USB, כיסוי מושב מורכב ומגן רוח |
מנוע | |
סוג | L-טווין, דזמו, 2 שסתומים לצילינדר, קירור אוויר |
נפח | 803 סמ”ק |
מהלך X קדח | 88×66 מ"מ |
יחס דחיסה | 0.4590277778 |
הספק | 47 כ"ס ב-8250 סל"ד |
מומנט | 6.8 קג"מ ב-5750 סל"ד |
הזרקת דלק | אלקטרונית, גופי מצערת 50 מ"מ |
מפלט | 2-1-2 מפלט מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.85:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, Slipper ATPC |
טיפולים | |
טיפול קטן | 12,000ק"מ |
טיפול גדול | 24,000ק"מ |
דוקאטי מונסטר 797 A1 מצויד בגרסה הנגישה ביותר של מנוע ה DESMO2 האגדי של דוקאטי הכוללת את כל יתרונותיו המפורסמים, בגרסה המתאימה גם לרוכבים הנכנסים לעולם הדו גלגלי ולעולמה של דוקאטי. מנוע המונסטר 797 A1 מפיק 47 כוחות סוס מ 803 סמ"ק ועומד בתקן איכות הסביבה האירופי המחמיר יורו 4.
שלדת המונסטר 797 A1 מעניקה גם לרוכב מתחיל את כל מה שניתן לצפות מדוקאטי: משקל קל, יכולת תמרון גבוהה וכמובן עיצוב מרהיב.
כל דוקאטי מיועד להלהיב, לרגש, להמחיש שיש כאן יכולות שרק דוקאטי מסוגל להעניק. המונסטר 797 A1 אינו שונה: המימדים הקומפקטיים, שלדת הצינורות החשופה, מיכל הדלק היחודי וכמובן מנוע ה V שלא מתחבא בין קורות השלדה אלא דווקא בולט בהתרסה בין הצינורות: כל אלה מהווים מחווה לדוקאטי מונסטר הראשון, אך גם מדגישים באופן שאינו ניתן לערעור: זהו דוקאטי מודרני, שעושה כבוד לדגמי העבר אך גם פועל לפי קו עיצובי חדש, יחודי, ספורטיבי, אלגנטי ועוצמת