אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
---|---|
שלדה | שלדת סבך משולשים, צינורות פלדה Trellis |
בסיס גלגלים | 1514 מ"מ |
זווית מזלג | 24.5 מעלות |
מתלה קדמי | Marzocchi בקוטר 45 מ"מ עם כוונון מלא |
מהלך מתלה קדמי | 150 מ”מ |
גלגל קדמי | יציקת אלומיניום בעל 10 חישורים, 3.50”×18” |
צמיג קדמי | פירלי MT60 120/70 ZR18 |
מתלה אחורי | זרוע דו צידי, בולם קייאבה עם כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה |
מהלך מתלה אחורי | 150 מ”מ |
גלגל אחורי | יציקת אלומיניום בעל 10 חישורים, 5.50”×17” |
צמיג אחורי | פירלי MT60 180/55 ZR17 |
בלם קדמי | 2 דיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ, קליפר Brembo M4.32 מונובלוק רדיאלי 4 בוכנות, עם ABS כסטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר צף, עם Bosch ABS כסטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 15 ליטר |
משקל רטוב | 206 ק"ג |
משקל יבש | 189 ק”ג |
גובה מושב | 810 מ"מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | 3 מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, בקרת החקלה ו ABS CORNERING ,מצערת רכב אל חוטית, תאורת LED אחורית, לוח שעונים LCD, צג הילוכים, מד דלק, שקע USB |
מנוע | |
סוג | L-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן |
נפח | 1079 סמ”ק |
מהלך X קדח | 98×71 מ"מ |
יחס דחיסה | 11:01 |
הספק | 86 כ"ס ב-7500 סל"ד |
מומנט | 9.0 קג"מ ב-4750 סל"ד |
הזרקת דלק | אלקטרונית, גוף מצערת 55 מ”מ |
מפלט | מפלט-2-1-2 מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.85:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 39 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, APTC , מצמד מחליק |
טיפולים | |
טיפול קטן | 12,000 ק"מ |
טיפול גדול | 24,000 ק"מ |
1,079 סמ"ק בתצורת V קלאסית של דוקאטי, 86 כוחות סוס ו-88 ניוטון מטר של מומנט, הזמינים כבר נמוך למטה לצורך תאוצות חזקות ויכולת שיוט מרשימה, הזרקה אלקטרונית ומערכת RIDE BY WIRE המעבירה כל פקודת תאוצה ישירות באמצעים אלקטרוניים מן הידית אל פרפר המצערת, בקוטר 55 מילימטרים, אלה מבטיחים שמנוע הסקרמבלר יספק לא רק שפע של כוח זמין, אלא גם סאונד מדהים ונקי דרך מערכת פליטה ייחודית.
כדי לבנות סקרמבלר מוצלח , אופנוע שטח שימשיך מהמקום בו הפסקנו, צריך שלדה מוצלחת. שלדה שתוודא שמדובר באופנוע קל. כמובן שמי שהמציא את הז'אנר יודע כמה דברים על תכנון שלדות. מזלג מרזוקי קדמי מתכוונן, חישוקי 10 זרועות קלים ומהלך מתלה נדיב לגלגל האחורי – של לא פחות מ-150 מילימטרים מבטיחים שהסקרמבלר יספק את הסחורה לא רק על הכביש, אלא גם בשטח.
קשה שלא להבין שזה סקרמבלר. קשה שלא להבין שזה דוקאטי. מיכל הדלק שמותקן גבוה מעל השלדה, מערכת הפליטה החשופה והפנס העגול שאופייני לדוקאטי קלאסיים, אפיל הסמל על מיכל הדלק, שעושה כבוד לדוקאטי סקרמבלר שהחל את הכל. כל אלה מבהירים היטב שזה סקרמבלר. בואו לרכב.