אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
---|---|
שלדה | Xdiavel Black Star |
בסיס גלגלים | 1615 מ"מ |
זווית מזלג | 30 מעלות |
מתלה קדמי | Marzocchi בקוטר 50 מ"מ עם כוונון מלא עם ציפוי DLC |
מהלך מתלה קדמי | 110 מ”מ |
גלגל קדמי | סגסוגת קלה, יצוקה, 3.50"×17" |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Rosso II 120/70-17 |
מתלה אחורי | זרוע חד-צידית עם בולם Sachs. כוונון מלא |
מהלך מתלה אחורי | 120 מ”מ |
גלגל אחורי | סגסוגת קלה, יצוקה 8.00"×17" |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Rosso II 240/45-17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות, ABS CORNERING |
בלם אחורי | דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות, ABS CORNERING |
קיבולת מיכל דלק | 18 ליטר |
משקל רטוב | 248 ק"ג |
משקל יבש | 221 ק”ג |
גובה מושב | 755 מ”מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | בקרת החלקה 8 מצבים, בקרת שיוט, בקרת שיגור, מפתח קירבה, בתי מתגים מוארים, תאורת לד מלאה, ABS CORNERING , מצבי רכיבה, מסך TFT, מערכת מולטימדיה, חיבור בלוט'ו', גלגלים מאלומיניום מחושל |
מנוע | |
סוג | L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל |
נפח | 1262 סמ”ק |
מהלך X קדח | 106×71.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 13:01 |
הספק | 160 כ"ס ב-9500 סל"ד |
מומנט | 13 קג"מ ב-5000 סל"ד |
הזרקת דלק | מיצובישי, אלקטרונית, גופי מצערת אובליים, מצערת “רכב על חוט” |
מפלט | זוג מפלטי אלומיניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.84:1 |
הנעה סופית | רצועה, גג"ש קד' 28, גג"ש אח' 80 |
מצמד | Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
עבור שנת 2021, מנוע הDVT 1262 סמ"ק L –טווין של ה-X דיאבל עבר התאמה לתקן יורו 5 החדש שכללה מערכת פליטה חדשה שלא רק מטפלת טוב יותר בפליטת המזהמים, אלא מקבלת עיצוב חדש שמחמיא עוד יותר ל-X דיאבל החדש. כיול חדש לניהול המנוע המפלצתי מאפשר לו להפיק נתונים מדהימים – 160 כ"ס ב-9,500 סל"ד ומומנט אדיר של 13 קג"מ הזמין כבר ב-5,000 סל"ד – תוספת של 8 כ"ס ו-0.2 קג"מ ביחס למנוע הקודם.
דוקאטי X דיאבל בלק סטאר הוא הנוחים והמרגשים ביותר בהיצע. מבנהו שממקם על גבו את הרוכב באופן טבעי, שקוע במושב מפנק וסופג, כשרגליו שלוחות מעט קדימה בצורה ניטרלית וידיו מונחות בקלות על הכידון הרחב, מאפשרים לו לטרוף אוטוסטרדות בקלילות, לצלוח את העיר בלי מאמץ וכשצריך, גם לחשוף יכולות ספורטיביות מובהקות כמו שרק אופנועי דוקאטי מסוגלים. האחיזה הרבה מצמיגי הפירלי הדביקים, ההצמדה והספיגה המצוינות מהמתלים המדויקים לצד גיבוי מלא ממערכת IMU רב ערוצית מתקדמת, הופכים את ה-X דיאבל לאופנוע הקרוזר המושלם.
בין אם הוא חונה או שועט לאחד מקצוות הארץ, X דיאבל בלק סטאר ממגנט אליו את מלוא תשומת הלב מהסביבה. אל הפיסול האומנותי לשל הגוף נוספת צביעה חדשנית אשר משלבת צבא אפור מט, עם צבע שחור מבריק ונגיעות של צבע אדום דוקאטי כדי להעניק לו נוכחות ייחודית מחמיאה. מנועו החשוף נראה כמו שריר דרוך, הצמיגים הרחבים נוטעים אותו על האספלט והירידה המוקפדת לפרטים, מעניקה תחושה יוקרתית חריגה. לאיזה כביש תרכבו ברכיבת הבכורה שלכם על ה-X דיאבל בלק סטאר החדש?