מונסטר 797

מחיר למזומן, החל מ:
אדום - 64,797 ש"ח
לבן משי - 65,797 ש"ח
צבעים:

דרגת רשיון: A1 ו- A

מתי הרגשת חי?
מתי בפעם האחרונה הרגשת חי? דוקאטי מונסטר 797, אופנוע הנייקד הראשון בעולם חוגג השנה 25 שנים של הנאה זמינה, מתפרצת, נטולת בושה. הנאה לכל אחד ולכל אחת, בכל מצב. מאז המונסטר הראשון הרבה השתנה, אך העיקרון נותר זהה, החל בשלדה החשופה וכלה בפנס העגול: ה797 מהווה כרטיס כניסה אידיאלי לעולם של רכיבה, סגנון איטלקי יחודי, התנהגות כביש מורכבת ומיוחדת ורמה גבוהה במיוחד של ידידותיות למשתמש, או למשתמשת הודות לשפע של אפשרויות כיוון. לא רק זה: המונסטר 797 הוא אופנוע קומפקטי, נוח לתמרון, זריז וקל לתפעול. תחזוקת מנוע הV הקלאסי בעל צמד הבוכנות פשוטה במיוחד והמטרה, אותה מטרה שהוצגה לראשונה במונסטר של שנות ה90 לא השתנתה: כיף. אך לא רק כיף: דוקאטי מונסטר 797 מאפשר הנאה מרכיבה ללא פשרה בכל הקשור בשימושיות היום יומית. ועוד נקודה חשובה: זה דוקאטי, אופנוע שמיועד להיראות טוב. תמיד. לכן המונסטר 797 מיוצר בשלושה צבעים בולטים: לבן משי על רקע שלדה וגלגלים אדומים, אדום דוקאטי לוהט על רקע שלדה וגלגלים שחורים ושחור חמקן על רקע שלדה וגלגלים שחורים. בנוסף, גרסת ה PLUS מצוידת גם במשקף קדמי וכיסוי למושב.
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis המחוברת לראשי המנוע
בסיס גלגלים1435 מ”מ
זווית מזלג24 מעלות
מתלה קדמימזלג 43 מ"מ Kayaba USD
מהלך מתלה קדמי130 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום קל, בעל 10 חישורים, 3.50”×17”
צמיג קדמיפירלי Diablo Rosso II 120/70 ZR 17
מתלה אחוריבולם סאקס, זרוע דו צידית, כיוון עומס קפיץ ושיכוך חזרה
מהלך מתלה אחורי150 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום קל, בעל 10 חישורים, 5.50”×17”
צמיג אחוריפירלי Diablo Rosso II 180/55 ZR 17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M4.32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. ABS Bosch כסטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS Bosch כסטנדרט
קיבולת מיכל דלק16.5 ליטר
משקל רטוב193 ק"ג
משקל יבש175 ק”ג
גובה מושב805 מ"מ
ציוד
ציוד סטנדרטיABS בוש, תאורה אח' LED, שקע USB
מנוע
סוגL-טווין, דזמו, 2 שסתומים לצילינדר, קירור אוויר
נפח803 סמ”ק
מהלך X קדח88×66 מ"מ
יחס דחיסה0.4590277778
הספק73 כ"ס ב-8250 סל"ד
מומנט6.8 קג"מ ב-5750 סל"ד
הזרקת דלקאלקטרונית, גופי מצערת 50 מ"מ
מפלט2-1-2 מפלט מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.85:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46
מצמדרב-דיסקי, רטוב, Slipper ATPC
טיפולים
טיפול קטן15,000ק"מ
טיפול גדול30,000ק"מ

Desmo2

דוקאטי מונסטר 797 מצויד במנוע שהפך לאגדה עוד בימי חייו: הדסמו 2: צמד בוכנות בתצורת V, בנפח 803 סמ"ק המפיק 73 כוחות סוס ב8,250 סל"ד ו 67 נ"מ ועומד בתקן איכות הסביבה המחמיר יורו 4.

בדוקאטי צברנו מעל שני שני עשורים בתכנון שלדות של דורות המונסטר, והדור החדש מהווה פסגה טכנולוגית ותכנונית של הידע שצברנו: שלדת ה TRELLIS המסורתית של דוקאטי קלה, קשיחה וכמובן פועלת בהרמוניה מלאה עם מנוע ה V של המונסטר 797 שנראה היטב בין צינורות השלדה

מרכז העיצוב של דוקאטי מייצר אגדות על שני גלגלים והמונסטר 797 אינו שונה: העיצוב שם דגש מיוחד על קומפקטיות, ספורטיביות ודינאמיות, ערכים שכל רוכב חדש או וותיק יזהה מייד כיחודיים לדוקאטי מונסטר. הבסיס הוא הירידה לפרטים הקטנים ביותר, כמו מיכל הדלק: לכאורה פרט חובה בכל אופנוע, אך בדוקאטי הרבה יותר מכך: שרירי, אלגנטי וגם שימושי הודות למתקן עיגון מיוחד המותקן בכל דוקאטי מונסטר החל בדור הראשון מ1993. גם הפנס עושה כבוד לדוקאטי מונסטר המקורי, האופנוע שהחל את האגדה: הוא עגול כמובן, אך עושה שימוש במוטיביים עיצוביים של המונסטר המקורי. וכמובן-השלדה, המבנה שעליו מבוססים כל המכלולים מהווה עבורנו הרבה יותר משלד: השלדה של המונסטר מהווה דוגמה לאופן בו דוקאטי הופכת כל חלק של האופנוע לפריט עיצובי המהווה חלק מהשלמות הדינאמית של דוקאטי, החל במזלג וכלה בזנב ובידיות המסורתיות. גם המנוע הוא הרבה יותר ממנוע: הוא פסל היושב בתוך השלדה ומהווה מקור להנאה אינסופית.