טיול אקסלוסיבי נוסף יוצא לדרך! פרטים בבלוג

בתחילת הקיץ מועדון דוקאטי ישראל(DOC) הפיק טיול מיוחד שכולל פינוקים מיוחדים, בפורמט מצומצם לקבוצת הסטריטפיירים והמונסטרים. הרעיון: טיול בן יומיים המשלב רכיבה לנו + פינוקים לבנות הזוג.

לאור ההצלחה המטורפת של הפורמט, החלטנו לפתוח אותו להרשמה כללית והנה אנו יוצאים לדרך עם הקבוצה השניה.

מתי כל הכיף הזה מתרחש?

הטיול מתקיים ב- 15-16 ביולי, יום חמישי/שישי, וכולל לינה של לילה אחד.

איפה זה מתקיים?

מלון “שומאכר” בחיפה, מלון בוטיק מהמם באזור של המושבה הגרמנית, משהו שלא ראיתם בארץ, אווירה של חו”ל לגמרי, עם הנוף המדהים לגני הבהאיים, למושבה הגרמנית, ולנמל.

מה יהיה בטיול?

אנחנו מתחילים עם טיול על כבישי הצפון המדהימים (בכפוף לשינויים בהתאם למצב). מי שרוצה יכול לבוא עם בת הזוג בהרכבה, ומי שלא – מתאם עם בת הזוג הגעה ישירות לבית המלון שנמצא בחיפה בשעה נקובה. מי שבת הזוג שלו מגיעה בהרכבה יכול לתאם לשים את הציודים שלהם ברכב של מישהו אחר.

לאחר שנסיים את הרכיבה וההתכנסות במלון, עושים צ’ק אין ומתארגנים זריז, ואז יוצאים לסיור street food בשוק של ואדי ניסנס. חוויה קלילה וכייפית (תבואו רעבים).

חוזרים למלון ואז מנוחה/עיסוי למי שרוצה, ולקראת שעות בין הערביים אנחנו עולים לדרינק ב- rooftop על גג המלון, מוזיקה, נוף מדהים, חבר’ה טובים וכל מה שצריך להיכנס לאווירה המתאימה.

לאחר מכן, יוצאים לדרך לארוחת שף מדהימה במיקום שישאיר אותנו פעורי פה ומזילי ריר.

בבוקר מתעוררים ויוצאים לארוחת בוקר מפנקת במיוחד במושבה הגרמנית.

לאחר מכן צ'ק-אאוט וטיול צהריים חזרה למרכז.

נשמע שמתאים לך ? לינק לפרטים נוספים>>> https://www.docil.co.il/?p=2944

עוד מהבלוג שלנו:

אופנועי דו שימושי-הגדרות

אופנוע דו שימושי מיועד עבור רוכבים שרוצים יכולות מגוונות מאופנוע שלהם, רכיבה למרחקים ורכיבה בתנאי שטח הם רק חלק קטן מהיכולת של אופנוע דו שימושי.