מהי מערכת בקרת החלקה החדשה של דוקאטי (DTC)

מערכת בקרת האחיזה החדשה של דוקאטי (DTC EVO) פועלת במשותף עם מערכת מדידת השישה צירים של BOSCH ומבקרת באופן קבוע את זווית ההטיה של האופנוע ובדיוק רב. בהשוואה למערכת בקרת אחיזה מסורתית (השוואת מהירות שני הגלגלים), המערכת של דוקאטי מבטיחה פעולה מהירה, מדויקת ואידיאלית בכל תנאי הרכיבה ומסוגלת להתאים במדויק את מידת ההחלקה וההתערבות שקבע הרוכב.

עוד מהבלוג שלנו:

אופנועי דו שימושי-הגדרות

אופנוע דו שימושי מיועד עבור רוכבים שרוצים יכולות מגוונות מאופנוע שלהם, רכיבה למרחקים ורכיבה בתנאי שטח הם רק חלק קטן מהיכולת של אופנוע דו שימושי.