סקירת מערכת הבלימה החדשה של הסופרספורט 950

מערכת הבלימה של ה-SuperSport 950 מגיעה בשלמותה מברמבו והוא הולמת מאוד את היכולות הספורטיביות של אופנוע זה, הן מבחינת איכות הרכיבים והן מבחינת הנראות שלהם. בחזית מותקנים קאליפרים מונובלוקים רדיאליים M4-32 הפועלים על שני דיסקים בקוטר 320 מ"מ והמונעים על ידי משאבה רדיאלית בעלת ניקוז אוטומטי עם מכל נפרד לנוזל הבלם וידית מתכווננת. מאחור מצויד ה-SuperSport 950 בדיסק בקוטר 245 מ"מ, שעליו מותקן קאליפר יחיד בעל שתי בוכנות. על הבלימה מפקחת מערכת ABS Cornering  הניתנת להתאמה אישית ברמת ההתערבות.

מערכת הבלימה מבית ברמבו שמותקנת ב-SuperSport 950 מציעה עצמת בלימה גבוהה לצד ליניאריות ודיוק בין הלחיצה על המנוף לתגובת מערכת הבלימה. לינאריות זו הופכת את מלאכת הבלימה לנעימה, ברורה, צפויה, תחושתית וקלה מאוד עבור הרוכב.

מערכת הבלימה בסופרספורט 950 החדש מצויד מנוהלת על ידי מערכת ה- Bosch 9.1 MP ABS עם מגוון אפשרויות כיול וחיישן לחץ משולב. מערכת ה-Bosch 9.1 MP ABS מונעת את נעילת הגלגלים ומונעת את התרוממות הגלגל האחורי בבלימה ומבטיחה מרחק עצירה קצר ביותר ויציבות רבה יותר. שלושת מצבי הפעולה מאפשרים לעבור ממצב למצב בקלות על ידי בחירת מצב הרכיבה הרצוי, כדי לקבל את אופי הפעולה האופטימלי לכל סביבת רכיבה. למשל, רמה 1 מומלצת למשטחי אספלט בעלי אחיזה גבוהה, כמו מסלול מירוצים. ברמה זו ה-ABS של BOSCH פועל רק על הגלגל הקדמי ואינו כולל את מניעת התרוממות הגלגל האחורי בבלימה. רמה זו אינה מקושרת כברירת מחדל לאף אחד ממצבי הרכיבה ועל הרוכב להפעילה באופן ספציפי. ברמה 2, מערכת ה-ABS פעילה גם על הגלגל האחורי ומופעלת גם הבקרה למניעת התרוממות הגלגל האחורי בבלימה. רמה 3 תגרום להתערבות מקסימלית של מערכת ה-ABS וכמובן תמנע את התרוממות הגלגל האחורי בבלימה.

עוד מהבלוג שלנו:

אופנועי דו שימושי-הגדרות

אופנוע דו שימושי מיועד עבור רוכבים שרוצים יכולות מגוונות מאופנוע שלהם, רכיבה למרחקים ורכיבה בתנאי שטח הם רק חלק קטן מהיכולת של אופנוע דו שימושי.