הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | PANIGALE Panigale V4
הדוקאטי Panigale V4 החדש לשנת 2022 עוצב לא רק כדי להיות האופנוע היפה ביותר שאי פעם עלה על האספלט, אלא אם כדי לפלח את האוויר בצורה מושלמת ולפנות את האוויר החם בצורה היעילה ביותר. מחלקת דוקאטי קורסה חברו אל מחלקת העיצוב ויחד ביצעו שלל ליטושים למעטפת החיצונית לשיפור הנראות והחבילה האווירודינמית. המשקף עשוי מפלקסי-גלס, שיפור הפניית האוויר לעבר הרדיאטור וכמובן הכנפונים החדשים שמשפרים את היציבות במהירות גבוהה ובבלימה – יותר מ-37 ק"ג של לחץ לטובת ההצמדה ב-300 קמ"ש, 7 ק"ג יותר מהכנפונים מדגם 2021. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ' מהדור החדיש ביותר, מיכל הדלק והמושב החדש מעוצבים בצורה מושלמת לחביקת הרגליים מצידי האופנוע לשליטה מירבית ברכיבה ספורטיבית.
הדוקאטי Panigale V4 החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והשנה הם מפיקים 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד – נתוני כוח מדהימים הלקוחים מעולם המוטו GP. לרשות הרוכב עומדים 4 מצבי רכיבה חדשים אשר משפיעים על הספק המנוע והמומנט כדי להתאים לכל סביבת רכיבה שתיבחר – מרכיבה על הכביש הציבורי ועד התאמה אישית מלאה במצבי רכיבה על מסלול המירוצים.
הגדרה המחודשת של שלדתה- Panigale V4 ושל ה- Panigale V4 S 2022 מביאה חידושים חשובים רבים. בניהן בחירות טכניות ספציפיות שהן תוצאה של נסיון מה-MotoGP וה-SBK והן מכוונות לשיפור הביצועים על המסלול. היעד הסופי ברור מאוד: השגת זמנים טובים יותר, שהושגו בפחות מאמץ ובעקביות רבה יותר.
מנוע ה-Desmosedici Stradale הוא מרכיב נושא עומס, שלדת האלומיניום המרכזית המתקדמת מחוברת ישירות אליו ומתפקדת גם כתיבת אוויר. אל השלדה המרכזית מחוברת שלדה קדמית קלת המשקל ממגנזיום המחזיקה את הפיירינג הקדמי ולוח המכוונים, אל חלקו האחורי של המנוע מחוברת שלדת הזנב שעשויה מאלומיניום יצוק.
ב-Panigale V4 החדש לשנת 2022, ציר הזרוע האחורית ממוקם גבוה ב-4 מ"מ מזה של דגם 2021. הבחירה הטכנית המיוחדת הזו מגבירה את אפקט שקיעת הבולם האחורי תחת תאוצות, מייצבת את האופנוע בתאוצה ועוזרת לרוכב בכל אותם שלבים של פתיחת המצערת: שינויי כיוון והאצה מחוץ לפניות. מיקום חדש זה של הציר (שהינו קבוע ואינו מתכוונן) מאפשר לרוכב להגדיל את מגוון האופציות לכוונון המתלים.
ה-Panigale V4 החדש מגיע עם מערכת מתלים מהטובות שיש, מזלג Showa Big Piston המתכוונן במלואו בקוטר 43 מ"מ, משכך היגוי של Sachs, בולם זעזועים אחורי מתכוונן במלואו וגלגלי אלומיניום יצוק בעלי 5 חישורים.
ב-Panigale V4 תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר מדוקאטי קורסה, מחלקת המרוצים של דוקאטי. זה מתחיל עם מערכת בקרת החלקה EVO 3 בעלת 8 מצבים, ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, מערכת בקרת דריפט (DSC) שקובעת את הזוית של האופנוע בבלימות אגרסיביות, בקרת ווילי, קוויקשיפטר EVO 2, שליטה על עוצמת בלימת המנוע, 4 מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.
הדוקאטי Panigale V4 החדש לשנת 2022 עוצב לא רק כדי להיות האופנוע היפה ביותר שאי פעם עלה על האספלט, אלא אם כדי לפלח את האוויר בצורה מושלמת ולפנות את האוויר החם בצורה היעילה ביותר. מחלקת דוקאטי קורסה חברו אל מחלקת העיצוב ויחד ביצעו שלל ליטושים למעטפת החיצונית לשיפור הנראות והחבילה האווירודינמית. המשקף עשוי מפלקסי-גלס, שיפור הפניית האוויר לעבר הרדיאטור וכמובן הכנפונים החדשים שמשפרים את היציבות במהירות גבוהה ובבלימה – יותר מ-37 ק"ג של לחץ לטובת ההצמדה ב-300 קמ"ש, 7 ק"ג יותר מהכנפונים מדגם 2021. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ' מהדור החדיש ביותר, מיכל הדלק והמושב החדש מעוצבים בצורה מושלמת לחביקת הרגליים מצידי האופנוע לשליטה מירבית ברכיבה ספורטיבית.
הדוקאטי Panigale V4 החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והשנה הם מפיקים 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד – נתוני כוח מדהימים הלקוחים מעולם המוטו GP. לרשות הרוכב עומדים 4 מצבי רכיבה חדשים אשר משפיעים על הספק המנוע והמומנט כדי להתאים לכל סביבת רכיבה שתיבחר – מרכיבה על הכביש הציבורי ועד התאמה אישית מלאה במצבי רכיבה על מסלול המירוצים.
הגדרה המחודשת של שלדתה- Panigale V4 ושל ה- Panigale V4 S 2022 מביאה חידושים חשובים רבים. בניהן בחירות טכניות ספציפיות שהן תוצאה של נסיון מה-MotoGP וה-SBK והן מכוונות לשיפור הביצועים על המסלול. היעד הסופי ברור מאוד: השגת זמנים טובים יותר, שהושגו בפחות מאמץ ובעקביות רבה יותר.
מנוע ה-Desmosedici Stradale הוא מרכיב נושא עומס, שלדת האלומיניום המרכזית המתקדמת מחוברת ישירות אליו ומתפקדת גם כתיבת אוויר. אל השלדה המרכזית מחוברת שלדה קדמית קלת המשקל ממגנזיום המחזיקה את הפיירינג הקדמי ולוח המכוונים, אל חלקו האחורי של המנוע מחוברת שלדת הזנב שעשויה מאלומיניום יצוק.
ב-Panigale V4 החדש לשנת 2022, ציר הזרוע האחורית ממוקם גבוה ב-4 מ"מ מזה של דגם 2021. הבחירה הטכנית המיוחדת הזו מגבירה את אפקט שקיעת הבולם האחורי תחת תאוצות, מייצבת את האופנוע בתאוצה ועוזרת לרוכב בכל אותם שלבים של פתיחת המצערת: שינויי כיוון והאצה מחוץ לפניות. מיקום חדש זה של הציר (שהינו קבוע ואינו מתכוונן) מאפשר לרוכב להגדיל את מגוון האופציות לכוונון המתלים.
ה-Panigale V4 החדש מגיע עם מערכת מתלים מהטובות שיש, מזלג Showa Big Piston המתכוונן במלואו בקוטר 43 מ"מ, משכך היגוי של Sachs, בולם זעזועים אחורי מתכוונן במלואו וגלגלי אלומיניום יצוק בעלי 5 חישורים.
ב-Panigale V4 תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר מדוקאטי קורסה, מחלקת המרוצים של דוקאטי. זה מתחיל עם מערכת בקרת החלקה EVO 3 בעלת 8 מצבים, ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, מערכת בקרת דריפט (DSC) שקובעת את הזוית של האופנוע בבלימות אגרסיביות, בקרת ווילי, קוויקשיפטר EVO 2, שליטה על עוצמת בלימת המנוע, 4 מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us