הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | STREETFIGHTER Streetfighter V4S
בלב ה-Streetfighter V4 S שוכן מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1,103 סמ"ק, מנוע V4 בזווית של 90°, שנולד על מסלולי המירוצים של דוקאטי ונבנה מחדש עבור הכביש הציבורי. המנוע מפיק 214 כוחות סוס ב-13,500 סל"ד ו12.2 קג"מ של מומנט ב-11,250 סל"ד, נתונים שמציבים אותו בראש קטגוריית האופנועים הנייקד הספורטיביים.
לצד עקומת כוח ליניארית שמספקת דחף רציף בכל תחום הסל"ד, המנוע כולל גם גל ארכובה נגדי להפחתת האפקט הג'ירוסקופי ושיפור היציבות, בדיוק כמו באופנועי ה-MotoGP. מערכת ניהול מנוע מתקדמת מאפשרת תגובה חדה ומדויקת, תוך שליטה מלאה על עוצמת המנוע והתנהגות האופנוע באמצעות מצבי רכיבה משתנים.
גם השלדה של ה-Streetfighter V4S קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון. גרסת ה-S אשר חמושה בבולמי זעזועים של חברת אוהלינס – מזלג NIX-30, בולם אחורי TTX36 ומשכך היגוי מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב. על הבלימה אחראית חברת ברמבו, וגם כאן דוקאטי לא חסכו וציידו את הסטריטפייטר V4S במערכת המתקדמת והעוצמתית ביותר של ברמבו הכוללת זוג צלחות בלימה בקוטר של 330 מ"מ. רגע, לקינוח ה-Streetfighter V4S מגיע עם גלגלי מרצ'סיני באלומיניום מחושל, קלילים במיוחד. חלום.
ה-Streetfighter V4 S עוצב תחת הפילוסופיה של "The Fight Formula" של דוקאטי – גישה שמפשטת את אופנוע הסופרבייק Panigale V4 לכדי נייקד טהור, מבלי לוותר על עוצמה, אסתטיקה או טכנולוגיה. התוצאה היא מראה שובר מוסכמות – חזית חדה עם תאורת LED, מחווה ישירה לדגם Panigale.
הקווים החדים, השריריים והמתוחים של גוף האופנוע מבליטים כל פרט מכאני – מהמנוע החשוף ועד הכנפונים האווירודינמיים הכפולים (winglets) שנולדו במנהרות רוח. כל רכיב מדויק, מחושב, פונקציונלי – ועדיין מעורר רגש.
הגרסה S מתהדרת בחישוקים מחושלים קלים, גימור אדום Ducati Corse קלאסי, ובחומרים איכותיים שמדגישים את תחושת הפרימיום: שלדת אלומיניום, מיכל דלק מפוסל, ומושב בעל גימור מוקפד.
זה לא רק אופנוע – זו יצירת עיצוב נועזת שמושכת מבטים בכל רגע, גם כשהוא עומד
ה-Streetfighter V4 S 2025 מצויד במערך טכנולוגי מהמתקדמים ביותר בעולם האופנועים, המשלב בין עוצמה גולמית לאינטליגנציה דיגיטלית. מערכת האלקטרוניקה מבוססת על פלטפורמת IMU בת 6 צירים, המנטרת בזמן אמת את כל תנועות האופנוע ומספקת נתונים מדויקים למערכות הסיוע לרוכב.
מערכות עזר לרוכב כוללות:
Ducati Traction Control (DTC) DVO – בקרת אחיזה מתקדמת המתחשבת בזווית ההטיה ובמהירות הגלגלים, לשמירה על יציבות מרבית.
Ducati Wheelie Control (DWC) DVO – בקרת ווילי חכמה המאזנת בין עוצמת המנוע לשליטה בגלגל הקדמי.
Ducati Slide Control (DSC) – מערכת לניהול החלקות מבוקר, המאפשרת שליטה טובה יותר ביציאה מפניות.
Engine Brake Control (EBC) DVO – בקרת בלימת מנוע המותאמת לרמות שונות של בלימה, לשיפור היציבות בעת האטה.
Ducati Power Launch (DPL) – מערכת לזינוק מהיר מהמקום, המבטיחה האצה חלקה ובטוחה.
Ducati Quick Shift (DQS) up/down DVO – מערכת להעברת הילוכים חלקה ומהירה ללא שימוש בקלאץ', בעלייה ובהורדה.
Race eCBS)Cornering ABS EVO) – מערכת בלימה מתקדמת המותאמת לפניות, רכיבת מסלול אגרסיבית ולשמירה על יציבות ובטיחות מרבית.
המערכות הללו מנוהלות באמצעות מסך TFT צבעוני בגודל 6.9 אינץ' עם יחס תצוגה של 8:3, המציע ממשק משתמש אינטואיטיבי ונגיש. המסך מציג מידע חיוני כגון מצבי רכיבה, נתוני מנוע, ומאפשר התאמה אישית של ההגדרות בהתאם להעדפות הרוכב.
בנוסף, האופנוע כולל את מערכת Ducati Vehicle Observer (DVO), אלגוריתם מתקדם שפותח בהשראת תוכנית ה-MotoGP של דוקאטי, המנתח נתונים מיותר מ-70 חיישנים כדי לספק חוויית רכיבה מותאמת אישית ומדויקת.
הטכנולוגיה המתקדמת של ה-Streetfighter V4 S 2025 לא רק משפרת את הביצועים, אלא גם מגבירה את הבטיחות והנוחות, ומאפשרת לרוכב להתמקד בחוויית הרכיבה המרגשת.
בלב ה-Streetfighter V4 S שוכן מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1,103 סמ"ק, מנוע V4 בזווית של 90°, שנולד על מסלולי המירוצים של דוקאטי ונבנה מחדש עבור הכביש הציבורי. המנוע מפיק 214 כוחות סוס ב-13,500 סל"ד ו12.2 קג"מ של מומנט ב-11,250 סל"ד, נתונים שמציבים אותו בראש קטגוריית האופנועים הנייקד הספורטיביים.
לצד עקומת כוח ליניארית שמספקת דחף רציף בכל תחום הסל"ד, המנוע כולל גם גל ארכובה נגדי להפחתת האפקט הג'ירוסקופי ושיפור היציבות, בדיוק כמו באופנועי ה-MotoGP. מערכת ניהול מנוע מתקדמת מאפשרת תגובה חדה ומדויקת, תוך שליטה מלאה על עוצמת המנוע והתנהגות האופנוע באמצעות מצבי רכיבה משתנים.
גם השלדה של ה-Streetfighter V4S קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון. גרסת ה-S אשר חמושה בבולמי זעזועים של חברת אוהלינס – מזלג NIX-30, בולם אחורי TTX36 ומשכך היגוי מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב. על הבלימה אחראית חברת ברמבו, וגם כאן דוקאטי לא חסכו וציידו את הסטריטפייטר V4S במערכת המתקדמת והעוצמתית ביותר של ברמבו הכוללת זוג צלחות בלימה בקוטר של 330 מ"מ. רגע, לקינוח ה-Streetfighter V4S מגיע עם גלגלי מרצ'סיני באלומיניום מחושל, קלילים במיוחד. חלום.
ה-Streetfighter V4 S עוצב תחת הפילוסופיה של "The Fight Formula" של דוקאטי – גישה שמפשטת את אופנוע הסופרבייק Panigale V4 לכדי נייקד טהור, מבלי לוותר על עוצמה, אסתטיקה או טכנולוגיה. התוצאה היא מראה שובר מוסכמות – חזית חדה עם תאורת LED, מחווה ישירה לדגם Panigale.
הקווים החדים, השריריים והמתוחים של גוף האופנוע מבליטים כל פרט מכאני – מהמנוע החשוף ועד הכנפונים האווירודינמיים הכפולים (winglets) שנולדו במנהרות רוח. כל רכיב מדויק, מחושב, פונקציונלי – ועדיין מעורר רגש.
הגרסה S מתהדרת בחישוקים מחושלים קלים, גימור אדום Ducati Corse קלאסי, ובחומרים איכותיים שמדגישים את תחושת הפרימיום: שלדת אלומיניום, מיכל דלק מפוסל, ומושב בעל גימור מוקפד.
זה לא רק אופנוע – זו יצירת עיצוב נועזת שמושכת מבטים בכל רגע, גם כשהוא עומד
ה-Streetfighter V4 S 2025 מצויד במערך טכנולוגי מהמתקדמים ביותר בעולם האופנועים, המשלב בין עוצמה גולמית לאינטליגנציה דיגיטלית. מערכת האלקטרוניקה מבוססת על פלטפורמת IMU בת 6 צירים, המנטרת בזמן אמת את כל תנועות האופנוע ומספקת נתונים מדויקים למערכות הסיוע לרוכב.
מערכות עזר לרוכב כוללות:
Ducati Traction Control (DTC) DVO – בקרת אחיזה מתקדמת המתחשבת בזווית ההטיה ובמהירות הגלגלים, לשמירה על יציבות מרבית.
Ducati Wheelie Control (DWC) DVO – בקרת ווילי חכמה המאזנת בין עוצמת המנוע לשליטה בגלגל הקדמי.
Ducati Slide Control (DSC) – מערכת לניהול החלקות מבוקר, המאפשרת שליטה טובה יותר ביציאה מפניות.
Engine Brake Control (EBC) DVO – בקרת בלימת מנוע המותאמת לרמות שונות של בלימה, לשיפור היציבות בעת האטה.
Ducati Power Launch (DPL) – מערכת לזינוק מהיר מהמקום, המבטיחה האצה חלקה ובטוחה.
Ducati Quick Shift (DQS) up/down DVO – מערכת להעברת הילוכים חלקה ומהירה ללא שימוש בקלאץ', בעלייה ובהורדה.
Race eCBS)Cornering ABS EVO) – מערכת בלימה מתקדמת המותאמת לפניות, רכיבת מסלול אגרסיבית ולשמירה על יציבות ובטיחות מרבית.
המערכות הללו מנוהלות באמצעות מסך TFT צבעוני בגודל 6.9 אינץ' עם יחס תצוגה של 8:3, המציע ממשק משתמש אינטואיטיבי ונגיש. המסך מציג מידע חיוני כגון מצבי רכיבה, נתוני מנוע, ומאפשר התאמה אישית של ההגדרות בהתאם להעדפות הרוכב.
בנוסף, האופנוע כולל את מערכת Ducati Vehicle Observer (DVO), אלגוריתם מתקדם שפותח בהשראת תוכנית ה-MotoGP של דוקאטי, המנתח נתונים מיותר מ-70 חיישנים כדי לספק חוויית רכיבה מותאמת אישית ומדויקת.
הטכנולוגיה המתקדמת של ה-Streetfighter V4 S 2025 לא רק משפרת את הביצועים, אלא גם מגבירה את הבטיחות והנוחות, ומאפשרת לרוכב להתמקד בחוויית הרכיבה המרגשת.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us