Streetfighter V4S

החל מ - בעדכון

Streetfighter V4S

הספק

214 כ"ס ב-13,500 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

189 ק”ג (רטוב ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Streetfighter V4S

ה-Streetfighter V4 S החדש הוא אופנוע נייקד ללא גבולות – שילוב מושלם בין טכנולוגיה מוטורית מהעולם של ה-MotoGP לעיצוב מינימליסטי, אגרסיבי וחד. עם מנוע V4 אימתני, שלדת על, מערכות עזר מהמתקדמות בעולם ואווירודינמיקה יוצאת דופן, ה-Streetfighter V4 S הוא לא עוד אופנוע – זו חוויית רכיבה טוטאלית שמפגישה אותך עם הקצה של השליטה, הביצועים והרגש.
מנוע

בלב ה-Streetfighter V4 S שוכן מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1,103 סמ"ק, מנוע V4 בזווית של 90°, שנולד על מסלולי המירוצים של דוקאטי ונבנה מחדש עבור הכביש הציבורי. המנוע מפיק 214 כוחות סוס ב-13,500 סל"ד ו12.2 קג"מ של מומנט ב-11,250 סל"ד, נתונים שמציבים אותו בראש קטגוריית האופנועים הנייקד הספורטיביים.

לצד עקומת כוח ליניארית שמספקת דחף רציף בכל תחום הסל"ד, המנוע כולל גם גל ארכובה נגדי להפחתת האפקט הג'ירוסקופי ושיפור היציבות, בדיוק כמו באופנועי ה-MotoGP. מערכת ניהול מנוע מתקדמת מאפשרת תגובה חדה ומדויקת, תוך שליטה מלאה על עוצמת המנוע והתנהגות האופנוע באמצעות מצבי רכיבה משתנים.

שלדה ומכלולים

גם השלדה של ה-Streetfighter V4S קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון. גרסת ה-S אשר חמושה בבולמי זעזועים של חברת אוהלינס – מזלג NIX-30, בולם אחורי TTX36 ומשכך היגוי מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב. על הבלימה אחראית חברת ברמבו, וגם כאן דוקאטי לא חסכו וציידו את הסטריטפייטר V4S במערכת המתקדמת והעוצמתית ביותר של ברמבו הכוללת זוג צלחות בלימה בקוטר של 330 מ"מ. רגע, לקינוח ה-Streetfighter V4S מגיע עם גלגלי מרצ'סיני באלומיניום מחושל, קלילים במיוחד. חלום.

עיצוב

ה-Streetfighter V4 S עוצב תחת הפילוסופיה של "The Fight Formula" של דוקאטי – גישה שמפשטת את אופנוע הסופרבייק Panigale V4 לכדי נייקד טהור, מבלי לוותר על עוצמה, אסתטיקה או טכנולוגיה. התוצאה היא מראה שובר מוסכמות – חזית חדה עם תאורת LED, מחווה ישירה לדגם Panigale.

הקווים החדים, השריריים והמתוחים של גוף האופנוע מבליטים כל פרט מכאני – מהמנוע החשוף ועד הכנפונים האווירודינמיים הכפולים (winglets) שנולדו במנהרות רוח. כל רכיב מדויק, מחושב, פונקציונלי – ועדיין מעורר רגש.

הגרסה S מתהדרת בחישוקים מחושלים קלים, גימור אדום Ducati Corse קלאסי, ובחומרים איכותיים שמדגישים את תחושת הפרימיום: שלדת אלומיניום, מיכל דלק מפוסל, ומושב בעל גימור מוקפד.

זה לא רק אופנוע – זו יצירת עיצוב נועזת שמושכת מבטים בכל רגע, גם כשהוא עומד

אלקטרוניקת MOTO GP

ה-Streetfighter V4 S 2025 מצויד במערך טכנולוגי מהמתקדמים ביותר בעולם האופנועים, המשלב בין עוצמה גולמית לאינטליגנציה דיגיטלית. מערכת האלקטרוניקה מבוססת על פלטפורמת IMU בת 6 צירים, המנטרת בזמן אמת את כל תנועות האופנוע ומספקת נתונים מדויקים למערכות הסיוע לרוכב.

מערכות עזר לרוכב כוללות:

  • Ducati Traction Control (DTC) DVOבקרת אחיזה מתקדמת המתחשבת בזווית ההטיה ובמהירות הגלגלים, לשמירה על יציבות מרבית.

  • Ducati Wheelie Control (DWC) DVOבקרת ווילי חכמה המאזנת בין עוצמת המנוע לשליטה בגלגל הקדמי.

  • Ducati Slide Control (DSC)מערכת לניהול החלקות מבוקר, המאפשרת שליטה טובה יותר ביציאה מפניות.

  • Engine Brake Control (EBC) DVOבקרת בלימת מנוע המותאמת לרמות שונות של בלימה, לשיפור היציבות בעת האטה.

  • Ducati Power Launch (DPL)מערכת לזינוק מהיר מהמקום, המבטיחה האצה חלקה ובטוחה.

  • Ducati Quick Shift (DQS) up/down DVOמערכת להעברת הילוכים חלקה ומהירה ללא שימוש בקלאץ', בעלייה ובהורדה.

  • Race eCBS)Cornering ABS EVO) – מערכת בלימה מתקדמת המותאמת לפניות, רכיבת מסלול אגרסיבית ולשמירה על יציבות ובטיחות מרבית.

המערכות הללו מנוהלות באמצעות מסך TFT צבעוני בגודל 6.9 אינץ' עם יחס תצוגה של 8:3, המציע ממשק משתמש אינטואיטיבי ונגיש. המסך מציג מידע חיוני כגון מצבי רכיבה, נתוני מנוע, ומאפשר התאמה אישית של ההגדרות בהתאם להעדפות הרוכב.

בנוסף, האופנוע כולל את מערכת Ducati Vehicle Observer (DVO), אלגוריתם מתקדם שפותח בהשראת תוכנית ה-MotoGP של דוקאטי, המנתח נתונים מיותר מ-70 חיישנים כדי לספק חוויית רכיבה מותאמת אישית ומדויקת.

הטכנולוגיה המתקדמת של ה-Streetfighter V4 S 2025 לא רק משפרת את הביצועים, אלא גם מגבירה את הבטיחות והנוחות, ומאפשרת לרוכב להתמקד בחוויית הרכיבה המרגשת.

מנוע

בלב ה-Streetfighter V4 S שוכן מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1,103 סמ"ק, מנוע V4 בזווית של 90°, שנולד על מסלולי המירוצים של דוקאטי ונבנה מחדש עבור הכביש הציבורי. המנוע מפיק 214 כוחות סוס ב-13,500 סל"ד ו12.2 קג"מ של מומנט ב-11,250 סל"ד, נתונים שמציבים אותו בראש קטגוריית האופנועים הנייקד הספורטיביים.

לצד עקומת כוח ליניארית שמספקת דחף רציף בכל תחום הסל"ד, המנוע כולל גם גל ארכובה נגדי להפחתת האפקט הג'ירוסקופי ושיפור היציבות, בדיוק כמו באופנועי ה-MotoGP. מערכת ניהול מנוע מתקדמת מאפשרת תגובה חדה ומדויקת, תוך שליטה מלאה על עוצמת המנוע והתנהגות האופנוע באמצעות מצבי רכיבה משתנים.

שלדה ומכלולים

גם השלדה של ה-Streetfighter V4S קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון. גרסת ה-S אשר חמושה בבולמי זעזועים של חברת אוהלינס – מזלג NIX-30, בולם אחורי TTX36 ומשכך היגוי מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב. על הבלימה אחראית חברת ברמבו, וגם כאן דוקאטי לא חסכו וציידו את הסטריטפייטר V4S במערכת המתקדמת והעוצמתית ביותר של ברמבו הכוללת זוג צלחות בלימה בקוטר של 330 מ"מ. רגע, לקינוח ה-Streetfighter V4S מגיע עם גלגלי מרצ'סיני באלומיניום מחושל, קלילים במיוחד. חלום.

עיצוב

ה-Streetfighter V4 S עוצב תחת הפילוסופיה של "The Fight Formula" של דוקאטי – גישה שמפשטת את אופנוע הסופרבייק Panigale V4 לכדי נייקד טהור, מבלי לוותר על עוצמה, אסתטיקה או טכנולוגיה. התוצאה היא מראה שובר מוסכמות – חזית חדה עם תאורת LED, מחווה ישירה לדגם Panigale.

הקווים החדים, השריריים והמתוחים של גוף האופנוע מבליטים כל פרט מכאני – מהמנוע החשוף ועד הכנפונים האווירודינמיים הכפולים (winglets) שנולדו במנהרות רוח. כל רכיב מדויק, מחושב, פונקציונלי – ועדיין מעורר רגש.

הגרסה S מתהדרת בחישוקים מחושלים קלים, גימור אדום Ducati Corse קלאסי, ובחומרים איכותיים שמדגישים את תחושת הפרימיום: שלדת אלומיניום, מיכל דלק מפוסל, ומושב בעל גימור מוקפד.

זה לא רק אופנוע – זו יצירת עיצוב נועזת שמושכת מבטים בכל רגע, גם כשהוא עומד

אלקטרוניקת MOTO GP

ה-Streetfighter V4 S 2025 מצויד במערך טכנולוגי מהמתקדמים ביותר בעולם האופנועים, המשלב בין עוצמה גולמית לאינטליגנציה דיגיטלית. מערכת האלקטרוניקה מבוססת על פלטפורמת IMU בת 6 צירים, המנטרת בזמן אמת את כל תנועות האופנוע ומספקת נתונים מדויקים למערכות הסיוע לרוכב.

מערכות עזר לרוכב כוללות:

  • Ducati Traction Control (DTC) DVOבקרת אחיזה מתקדמת המתחשבת בזווית ההטיה ובמהירות הגלגלים, לשמירה על יציבות מרבית.

  • Ducati Wheelie Control (DWC) DVOבקרת ווילי חכמה המאזנת בין עוצמת המנוע לשליטה בגלגל הקדמי.

  • Ducati Slide Control (DSC)מערכת לניהול החלקות מבוקר, המאפשרת שליטה טובה יותר ביציאה מפניות.

  • Engine Brake Control (EBC) DVOבקרת בלימת מנוע המותאמת לרמות שונות של בלימה, לשיפור היציבות בעת האטה.

  • Ducati Power Launch (DPL)מערכת לזינוק מהיר מהמקום, המבטיחה האצה חלקה ובטוחה.

  • Ducati Quick Shift (DQS) up/down DVOמערכת להעברת הילוכים חלקה ומהירה ללא שימוש בקלאץ', בעלייה ובהורדה.

  • Race eCBS)Cornering ABS EVO) – מערכת בלימה מתקדמת המותאמת לפניות, רכיבת מסלול אגרסיבית ולשמירה על יציבות ובטיחות מרבית.

המערכות הללו מנוהלות באמצעות מסך TFT צבעוני בגודל 6.9 אינץ' עם יחס תצוגה של 8:3, המציע ממשק משתמש אינטואיטיבי ונגיש. המסך מציג מידע חיוני כגון מצבי רכיבה, נתוני מנוע, ומאפשר התאמה אישית של ההגדרות בהתאם להעדפות הרוכב.

בנוסף, האופנוע כולל את מערכת Ducati Vehicle Observer (DVO), אלגוריתם מתקדם שפותח בהשראת תוכנית ה-MotoGP של דוקאטי, המנתח נתונים מיותר מ-70 חיישנים כדי לספק חוויית רכיבה מותאמת אישית ומדויקת.

הטכנולוגיה המתקדמת של ה-Streetfighter V4 S 2025 לא רק משפרת את הביצועים, אלא גם מגבירה את הבטיחות והנוחות, ומאפשרת לרוכב להתמקד בחוויית הרכיבה המרגשת.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר DVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת מולטימדיה, DRL
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר DVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת מולטימדיה, DRL
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 214 כ"ס ב-13,500 סל"ד
  • מומנט 12.2 קג"מ ב-11,250 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
845 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1496 מ”מ
  • שלדה
    שלדה קדמית מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1496 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג ohlins NIX 30 בקוטר 43 מ"מ עם כוונון אלק' אקטיבי
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום מחושל בעל 5 חישורי Y, 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 2 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת ohlins TTX36 עם כוונון אלק' אקטיבי, זרוע דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום מחושל בעל 5 חישורים Y, קל במיוחד, 6”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 2 200/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים 4 בוכנות Hypure עם מערכת Race eCBS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת Race eCBS
  • קיבולת מיכל דלק
    16 ליטר
  • משקל רטוב
    189 ק”ג (רטוב ללא דלק)
  • משקל יבש
  • גובה מושב
    845 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר DVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת מולטימדיה, DRL

  • סוג מנוע
    דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • נפח
    1103 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    81×53.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    214 כ"ס ב-13,500 סל"ד
  • מומנט
    12.2 קג"מ ב-11,250 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה
  • מפלט
    4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה, EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.80:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 520, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 214 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.2 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
undefiend
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.5 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:838 מ”מ
משקל יבש:178 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.5 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:838 מ”מ
משקל יבש:178 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Streetfighter V4S