Hypermotard 950 RVE

החל מ - 125,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Hypermotard 950 RVE

הספק

114 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ”ק

משקל רטוב

דרגת רשיון

A, A1

Hypermotard 950 RVE

ה-Hypermotard 950 RVE נולד כדי לרגש אותך, יש בו את כל מה שרוכב מחפש, מנוע חזק וגמיש עם 114 כ"ס, משקל נוצה שנותן לרוכב שליטה אבסולוטית על האופנוע, מערכות אלקטרוניות מהשורה הראשונה כמו בקרת ווילי, ABS Cornering, מפות ניהול מנוע, קוויקשיפטר לשני הכיוונים ועיצוב חדש בצביעה מיוחדת שנותנת הרגשה בכל בפעם כשמתיישבים עליו שהמרוץ מתחיל עכשיו!
עיצוב

בשנת 2006 בתערוכת מילאנו דוקאטי הציגה קונספט שהימם את עולם האופנועים, אופנוע בעיצוב סופרמוטו אגרסיבי חמוש במנוע L-TWIN עתיר מומנט והספק, זה הספיק להצית את הדמיון לעשרות אלפי רוכבי הסופרמוטו בעולם. הם ראו מול עיניים את מה שדוקאטי יודעת לעשות הכי טוב, אופנוע עם עיצוב שפורט בדיוק על המיתרים הנכונים בנפש האופנוען, עם ביצועים של אופנוע ספורט. עכשיו תפעילו את הדימיון שלכם!

מנוע

מנוע ה L TWIN של דוקאטי, בנפח 937 סמ"ק עבר שורה של שיפורים שנועדו להפוך אותו ליותר חזק. חזק פירושו הרבה יותר פאן. יותר סל"ד, יותר מומנט ויותר כוח. בזכות מתכות אקזוטיות דוקאטי השילה קילו וחצי ממשקל מנוע ה L TWIN של ההיפרמוטרד 939, הוא מפיק 4 כוחות סוס יותר מן המנוע הקודם. אז יש לנו 114 כוחות סוס אבל יש גם את עניין הכוח הזמין: 80% מהמומנט זמין לרוכב כבר ב 3,000 סל"ד, כלומר, לא משנה באיזה מצב אתה נמצא, ברגע שתסובב את המצערת תמיד יהיה לך כוח זמין! וכל הכיף הזה מגיע עם אחריות ל-4 שנים ללא הגבלת ק"מ.

מכלולי שלדה

ה-Hypermotard 950 RVE החדש מבוסס על שלדה שקלה בקילוגרם מהשלדה הקודמת. דוקאטי יודעת לבנות שלדות, לכן השלדה של ה-Hypermotard 950 RVE מורכבת ממקטעים בעובי משתנה, שמוסיפים חוזק. מקדימה יש מזלג מרזוקי חדש, עם טווח פעולה מכובד של 170 מילימטרים ומשקל שהופחת בחצי קילוגרם. על הבלימה אחראי קאליפר מונובלוק קדמי של ברמבו ששותל את ההיפרמוטארד במקום כשצריך, גם לעצירה וגם לסטופי על חישוקי ה-17 אינץ' החדשים. הכל כדי להוציא ממך את הילד שבך.

מערכות בטיחות

ל-Hypermotard 950 RVE צירפו את מיטב מערכות הבטיחות שקיימות היום בעולם הדו"ג, באופנוע 3 מפות רכיבה שכל אחת מהן משנה את אופי האופנוע לחלוטין.
במצב ספורט, ה-Hypermotard 950 RVE יעבור להתערבות נמוכה בבקרת החלקה, ביטול כמעט מלא של מערכת בקרת הווילי ושיחרור כל כוחות הסוס ממנוע הL TWIN העוצמתי.
במצב תיור, המערכות יעברו למצב ממותן יותר כמו מערכת בקרת ההחלקה שתעבור למצב 5 מתוך 8 אפשריים, בקרת הווילי תעבור למצב 3 מותך 8 וספק המנוע יתמתן ויספק רצועת כוח שימושית יותר בסל"ד בינייים.
במצב עירוני, המערכות ידרכו למצב ההתערבות הגבוה ביותר שלהן, כדי לספק הגנה מקסימלית לרוכב בתנאי עיר ותנועה צפופה.

עיצוב

בשנת 2006 בתערוכת מילאנו דוקאטי הציגה קונספט שהימם את עולם האופנועים, אופנוע בעיצוב סופרמוטו אגרסיבי חמוש במנוע L-TWIN עתיר מומנט והספק, זה הספיק להצית את הדמיון לעשרות אלפי רוכבי הסופרמוטו בעולם. הם ראו מול עיניים את מה שדוקאטי יודעת לעשות הכי טוב, אופנוע עם עיצוב שפורט בדיוק על המיתרים הנכונים בנפש האופנוען, עם ביצועים של אופנוע ספורט. עכשיו תפעילו את הדימיון שלכם!

מנוע

מנוע ה L TWIN של דוקאטי, בנפח 937 סמ"ק עבר שורה של שיפורים שנועדו להפוך אותו ליותר חזק. חזק פירושו הרבה יותר פאן. יותר סל"ד, יותר מומנט ויותר כוח. בזכות מתכות אקזוטיות דוקאטי השילה קילו וחצי ממשקל מנוע ה L TWIN של ההיפרמוטרד 939, הוא מפיק 4 כוחות סוס יותר מן המנוע הקודם. אז יש לנו 114 כוחות סוס אבל יש גם את עניין הכוח הזמין: 80% מהמומנט זמין לרוכב כבר ב 3,000 סל"ד, כלומר, לא משנה באיזה מצב אתה נמצא, ברגע שתסובב את המצערת תמיד יהיה לך כוח זמין! וכל הכיף הזה מגיע עם אחריות ל-4 שנים ללא הגבלת ק"מ.

מכלולי שלדה

ה-Hypermotard 950 RVE החדש מבוסס על שלדה שקלה בקילוגרם מהשלדה הקודמת. דוקאטי יודעת לבנות שלדות, לכן השלדה של ה-Hypermotard 950 RVE מורכבת ממקטעים בעובי משתנה, שמוסיפים חוזק. מקדימה יש מזלג מרזוקי חדש, עם טווח פעולה מכובד של 170 מילימטרים ומשקל שהופחת בחצי קילוגרם. על הבלימה אחראי קאליפר מונובלוק קדמי של ברמבו ששותל את ההיפרמוטארד במקום כשצריך, גם לעצירה וגם לסטופי על חישוקי ה-17 אינץ' החדשים. הכל כדי להוציא ממך את הילד שבך.

מערכות בטיחות

ל-Hypermotard 950 RVE צירפו את מיטב מערכות הבטיחות שקיימות היום בעולם הדו"ג, באופנוע 3 מפות רכיבה שכל אחת מהן משנה את אופי האופנוע לחלוטין.
במצב ספורט, ה-Hypermotard 950 RVE יעבור להתערבות נמוכה בבקרת החלקה, ביטול כמעט מלא של מערכת בקרת הווילי ושיחרור כל כוחות הסוס ממנוע הL TWIN העוצמתי.
במצב תיור, המערכות יעברו למצב ממותן יותר כמו מערכת בקרת ההחלקה שתעבור למצב 5 מתוך 8 אפשריים, בקרת הווילי תעבור למצב 3 מותך 8 וספק המנוע יתמתן ויספק רצועת כוח שימושית יותר בסל"ד בינייים.
במצב עירוני, המערכות ידרכו למצב ההתערבות הגבוה ביותר שלהן, כדי לספק הגנה מקסימלית לרוכב בתנאי עיר ותנועה צפופה.

ציוד

מצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB, קוויקשיפטר
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB, קוויקשיפטר
  • נפח 937 סמ”ק
  • הספק 114 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.7 קג"מ ב-7500 סל"ד
  • משקל יבש 178 ק”ג
  • מנוע טסטסטרטה 11°, L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
870 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1493 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Hypermotard 950 RVE