+ Monster

החל מ - 92,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

+ Monster

הספק

111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ”ק

משקל רטוב

188 ק"ג

דרגת רשיון

A1, A

+ Monster

המונסטר של דוקאטי, הוא מהדגמים החשובים ביותר במגוון אופנועי החברה ובהיסטוריה כולה של יצרנית האופנועים מבולוניה. הדור הרביעי והחדש של המונסטר, לוקח את היסודות החשובים עליהם נבנתה המשפחה עוד משנת 1993 – מנוע כוחני שהותאם לשימוש יומיומי, יחד עם שלדה של אופנוע ספורטיבי, כדי להעניק לרוכב את כל התכונות הדרושות להנאה מושלמת מהרכיבה. בליבו פועם מנוע L-טווין דזמו טסטסטרטה 11 שמפיק 111 כ"ס ואל חלקו הקדמי מחוברת שלדת אלומיניום קלילה בהשראת הפניגאלה ויחד תורמים לירידה משמעותית במשקל ולהעלאת רף התנהגות הכביש. דוקאטי מונסטר פלוס אשר מגיע בשילוב צבעים מרהיב – צביעה אדומה מסורתית עם חישוקים שחורים או צביעה אפורה עם חישוקים אדומים, מוסיף כיסוי למושב המורכב ומשקף בחזית, מאפשר למונסטר לדחוק את יכולות המעטפת לגבולות חדשים. החל משנת 2021 המונסטר נהנה מ-4 שנים אחריות כוללת כמו כל שאר דגמי דוקאטי.
עיצוב

ה-DNA של ה-Monster שהפך אותו לאייקון מוטורי וללהיט מכירות לאורך כל השנים היה הפשטות – מנוע, מכל דלק, כידון ומושב שכולם מכוונים לרכיבה טהורה, מהנה וקלילה. הדור החדש מוסיף לפתח את תכונות יסוד אלה ושומר על מאפייני העיצוב החשובים – ליטוש מכל הדלק, פנס החזית המעוגל, הזנב הקליל וההדגשה מוחשית ביותר למנוע. גרסת הפלוס החדשה לוקחת את מאפייני העיצוב הייחודיים של ה-Monster שלב אחד קדימה עם כיסוי למושב המורכב שתורם למראה הספורטיבי הנקי, צביעה אדומה מסורתית וחישוקים שחורים או צביעה אפורה וחישוקים אדומים וכן משקף חזית שמשפר את הנוחות ברכיבה ממושכת. הקווים החדשים בעיצוב הכללי מדגישים שמדובר בדור חדש לגמרי, פרק חדש באבולוציה של אופנוע הנייקד של דוקאטי שמשלב קלאסיות אלגנטית עם ספורטיביות מודרנית מתוחכמת. במבט על, ה-Monster החדש חושף קווים חושניים – מושב צר בין מכל דלק וזנב רחבים אשר יוצרים תנוחת רכיבה מושלמת המחברת את הרוכב למכונה, גם ברכיבה יומיומית, בטיול ממושך ואפילו ברכיבת מסלול.

מנוע

ל-Monster החדש מנוע L-טווין דזמו טסטסטרטה 11 מעלות מקורר נוזל בנפח 937 סמ"ק. מנוע זה שעומד בתקן יורו 5 החדש שומר על אופיו הספורטיבי של המונסטר הודות לעליה בנפח, בכוח ובמומנט, תוך שהוא נעשה קל יותר מקודמו ב-2.4 ק"ג ותורם לירידת המשקל הכללית של האופנוע. ההספק עומד כעת על 111 כ"ס ב-9,250 סל"ד והמומנט על 9.6 קג"מ ב-6,500 סל"ד. המנוע החדש מציע גמישות וזמינות כוח יוצאות דופן, שמשפרות מאוד את היכולת לצאת מפניות בזריזות וכמובן להעלות את רף הריגוש ברכיבה.
המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-47 כ"ס (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.

מכלולי שלדה

דוקאטי Monster החדש נולד להיות קל וקומפקטי במיוחד. בדומה למונסטר הראשון, שנבנה סביב שלדה שתוכננה בהשראת הסופרבייק של אותה התקופה, המונסטר החדש תוכנן בצורה קפדנית על בסיס אותה השיטה – עבורו תוכננה שלדת אלומיניום חדשה, קשיחה וקלילה, בהשראת הסופרבייק המודרני של דוקאטי – הפניגאלה. שלדת אלומיניום זו קלה ב-4.5 ק"ג! ביחס לשלדה של הדור השלישי, 60 אחוז חזקה וקשיחה ממנה וכמובן קומפקטית בהרבה בממדיה. בנוסף לכך, החישוקים משילים 1.7 ק"ג ממשקלם, הזרוע האחורית קלה ב-1.6 ק"ג ושלדת הזנב תורמת מצדה לדיאטה 1.9 ק"ג נוספים. התוצאה היא אופנוע שקל ב-18 ק"ג ולכן גם חד יותר, מתמרן מהר יותר, מאיץ חזק יותר וכמובן תחושתי ומהנה יותר מהדורות שקדמו לו.

מערכות אלקטרוניקה

המונסטר החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, ABS המתחשב בזווית הטיית האופנוע, בקרת אחיזה הכוללת 8 מצבי התערבות, בקרת ווילי עם אפשרות לביטול, בקרת זינוק מתקדמת, 3 מצבי רכיבה, לוח מחוונים TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ', קוויקשיפטר להעלאה או הורדה של ההילוכים ועוד.

עיצוב

ה-DNA של ה-Monster שהפך אותו לאייקון מוטורי וללהיט מכירות לאורך כל השנים היה הפשטות – מנוע, מכל דלק, כידון ומושב שכולם מכוונים לרכיבה טהורה, מהנה וקלילה. הדור החדש מוסיף לפתח את תכונות יסוד אלה ושומר על מאפייני העיצוב החשובים – ליטוש מכל הדלק, פנס החזית המעוגל, הזנב הקליל וההדגשה מוחשית ביותר למנוע. גרסת הפלוס החדשה לוקחת את מאפייני העיצוב הייחודיים של ה-Monster שלב אחד קדימה עם כיסוי למושב המורכב שתורם למראה הספורטיבי הנקי, צביעה אדומה מסורתית וחישוקים שחורים או צביעה אפורה וחישוקים אדומים וכן משקף חזית שמשפר את הנוחות ברכיבה ממושכת. הקווים החדשים בעיצוב הכללי מדגישים שמדובר בדור חדש לגמרי, פרק חדש באבולוציה של אופנוע הנייקד של דוקאטי שמשלב קלאסיות אלגנטית עם ספורטיביות מודרנית מתוחכמת. במבט על, ה-Monster החדש חושף קווים חושניים – מושב צר בין מכל דלק וזנב רחבים אשר יוצרים תנוחת רכיבה מושלמת המחברת את הרוכב למכונה, גם ברכיבה יומיומית, בטיול ממושך ואפילו ברכיבת מסלול.

מנוע

ל-Monster החדש מנוע L-טווין דזמו טסטסטרטה 11 מעלות מקורר נוזל בנפח 937 סמ"ק. מנוע זה שעומד בתקן יורו 5 החדש שומר על אופיו הספורטיבי של המונסטר הודות לעליה בנפח, בכוח ובמומנט, תוך שהוא נעשה קל יותר מקודמו ב-2.4 ק"ג ותורם לירידת המשקל הכללית של האופנוע. ההספק עומד כעת על 111 כ"ס ב-9,250 סל"ד והמומנט על 9.6 קג"מ ב-6,500 סל"ד. המנוע החדש מציע גמישות וזמינות כוח יוצאות דופן, שמשפרות מאוד את היכולת לצאת מפניות בזריזות וכמובן להעלות את רף הריגוש ברכיבה.
המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-47 כ"ס (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.

מכלולי שלדה

דוקאטי Monster החדש נולד להיות קל וקומפקטי במיוחד. בדומה למונסטר הראשון, שנבנה סביב שלדה שתוכננה בהשראת הסופרבייק של אותה התקופה, המונסטר החדש תוכנן בצורה קפדנית על בסיס אותה השיטה – עבורו תוכננה שלדת אלומיניום חדשה, קשיחה וקלילה, בהשראת הסופרבייק המודרני של דוקאטי – הפניגאלה. שלדת אלומיניום זו קלה ב-4.5 ק"ג! ביחס לשלדה של הדור השלישי, 60 אחוז חזקה וקשיחה ממנה וכמובן קומפקטית בהרבה בממדיה. בנוסף לכך, החישוקים משילים 1.7 ק"ג ממשקלם, הזרוע האחורית קלה ב-1.6 ק"ג ושלדת הזנב תורמת מצדה לדיאטה 1.9 ק"ג נוספים. התוצאה היא אופנוע שקל ב-18 ק"ג ולכן גם חד יותר, מתמרן מהר יותר, מאיץ חזק יותר וכמובן תחושתי ומהנה יותר מהדורות שקדמו לו.

מערכות אלקטרוניקה

המונסטר החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, ABS המתחשב בזווית הטיית האופנוע, בקרת אחיזה הכוללת 8 מצבי התערבות, בקרת ווילי עם אפשרות לביטול, בקרת זינוק מתקדמת, 3 מצבי רכיבה, לוח מחוונים TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ', קוויקשיפטר להעלאה או הורדה של ההילוכים ועוד.

ציוד

מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS Cornering + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת מולטימדיה ומחממי ידיים, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, משקף וכיסוי מושב
אופנועי דוקאטי + New Monster
דרגת זיהום אוויר 5 לאופנוע
אופנועי דוקאטי + New Monster
דרגת זיהום אוויר 5 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS Cornering + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת מולטימדיה ומחממי ידיים, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, משקף וכיסוי מושב
  • נפח 937 סמ”ק
  • הספק 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
  • משקל יבש 166 ק”ג
  • מנוע טסטסטרטה ° 11 L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ או 12 חודשים
גובה מושב
820 מ"מ, 800 מ"מ עם מושב נמוך, 775 מ"מ עם מושב נמוך וקיט הנמכה
ARROW
אופנועי דוקאטי + New Monster
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1474 מ”מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק אלומיניום המחוברת לראשי המנוע
  • בסיס גלגלים
    1474 מ”מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג הפוך 43 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    130 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום קל, 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso III 120/70 ZR 17
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית עם בולם בעל כוונון עומס קפיץ ושיכוך החזרה
  • מהלך מתלה אחורי
    140 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום קל, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso III 180/55 ZR 17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M4.32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. ABS Cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS Cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    14 ליטר
  • משקל רטוב
    188 ק"ג
  • משקל יבש
    166 ק”ג
  • גובה מושב
    820 מ"מ, 800 מ"מ עם מושב נמוך, 775 מ"מ עם מושב נמוך וקיט הנמכה

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS Cornering + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת מולטימדיה ומחממי ידיים, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, משקף וכיסוי מושב

  • סוג מנוע
    טסטסטרטה ° 11 L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • נפח
    937 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    94×67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:1
  • הספק
    111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי אלומיניום

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 520, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, Slipper ATPC

  • טיפול 1000 ק"מ
    899 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1572 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    3893 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    1785 ש"ח

  • Monster-אדום
    89000
  • Monster- אפור/שחור
    90000
  • Monster+ אדום
    92000
  • Monster+ אפור/שחור
    93000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

+ Monster