Multistrada V2 S

החל מ - 135,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Multistrada V2 S

הספק

113 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ”ק

משקל רטוב

225 ק"ג

דרגת רשיון

A, A1

Multistrada V2 S

הודות למחקר ארגונומי קפדני, הפחתת 5 קילוגרם ממשקל האופנוע וחבילה טכנולוגית שלדה-מנוע-אלקטרוניקה, ה- Multistrada V2 S הוא אופנוע אדוונצ'ר מיוחד: מושלם לטיולים, גם עם מורכב ומזוודות, ובאותה נשימה אידיאלי לשימוש עירוני יומיומי. המושב החדש בגובה 830 מ"מ עם אפשרות להנמכה עד 790 מ"מ, הגלגל הקדמי בקוטר 19 אינץ' מבטיח רכיבה חלקה ונוחה, עם רמת התגובה והדיוק הנכונים, בשילוב עם מערכת המתלים סמי אקטיבית (דוקאטי Skyhook EVO), ה-Multistrada V2 S יכול לספוג כל מהמורה מהדרך ותמיד להבטיח את חוויית הרכיבה האידיאלית, בבטיחות ונוחות. השנה הצטרף למשפחה גם דגם מוגבל הספק שמתאים לדרגת הרישיון A1.
עיצוב

עיצובו של ה-Multistrada V2 S הוא תהליך אבולוציוני של 12 שנים, כחלק מפיתוח מוצר, דוקאטי לא מפסיקה לשפר ולמצוא פתרונות עיצוביים שיתאימו לצורכי הרוכב והמורכב, ממיכל דלק צר ומנימליסטי עם קיבולת של 20 ליטר, משקף גבוה ומכוונן אך נקי ולא בולט לעין, מושב מרווח לנוחות בזמן רכיבות ארוכות אך גם בזמן עצירה ברמזור. השנה דוקאטי הוסיפו גם צבע אפור מבריק  מהמם בנוסף לאדום הכלכך מזוהה עם היצרן הבולונזי. עיצוב איטלקי, קלאסי, חלק ומנימליסטי.

שלדה ומכלולים

לקזז משקל מאופנוע שכבר נחשב להכי קל בקטגוריה שלו זאת משימה קשה, אך מהנדסי דוקאטי הצליחו במשימה והשנה בדגם V2 ירדו 5 קילוגרם מהמשקל הכללי של האופנוע, את זה הצליחו להשיג בעזרת צמצם משקל באזורים כמו המראות, הגלגלים ואפילו תושבות הבלמים. השנה גם מהנדסי החברה מבולוניה הורידו 10 מ"מ מגובה המושב של דגם ה-950 היוצא, ובנוסף, יש אופציה להנמכת האופנוע עד לגובה מושב של 790 מ"מ בעזרת אביזרי הנמכה.

מנוע

מנוע ה-Multistrada V2 S הוא יצירת מופת של דוקאטי בכל הקשור בתחושת "חלקות", גמישות ואמינות. המנוע בתצורת L-Twin קלאסית דוקאטי, מקורר נוזל, בעל 113 כ"ס שתמיד נמצאים שם בשביל הרוכב. השנה דוקאטי הוסיפה גרסת A1 מוגבל הספק והשילה ממשקל המנוע 2 קילוגרם בעזרת מצמד חדש וקל משקל גל ארכובה חדש ומשופר. גמישות המנוע של ה-Multistrada V2 S  גורמת לרוכב לגמוע מרחקים ללא מאמץ מיותר. בנוסף מרווחי הטיפולים במשפחת המולטיסטרדה עומדים על 15,000 ק"מ בין טיפול לטיפול כך שלא תצטרך לבזבז זמן יקר על ביקורים במרכז השירות, בנוסף הדגם מקבל כמו שאר דגמי דוקאטי הרחבת אחריות ל-4 שנים וללא הגבלת ק"מ.

מערכות בטיחות

מערכות הבטיחות שמתקנות ב-Multistrada V2 S הן בחזית תעשיית האופנועים. בדגם ה-V2 הוסיפו גם תאורת חירום בזמן בלימות חריפות בוסף למערכת הבטיחות הידועה של דגמי ה-S במשפחת ה-Multistrada שכוללת: מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, ה- ABS Cornring של בוש, קוויק-שיפטר דו כיווני, מערכת בקרת זינוק בעלייה, מצבי הספק במנוע, ותאורת LED עוצמתית שעוקבת אחר פניות.

עיצוב

עיצובו של ה-Multistrada V2 S הוא תהליך אבולוציוני של 12 שנים, כחלק מפיתוח מוצר, דוקאטי לא מפסיקה לשפר ולמצוא פתרונות עיצוביים שיתאימו לצורכי הרוכב והמורכב, ממיכל דלק צר ומנימליסטי עם קיבולת של 20 ליטר, משקף גבוה ומכוונן אך נקי ולא בולט לעין, מושב מרווח לנוחות בזמן רכיבות ארוכות אך גם בזמן עצירה ברמזור. השנה דוקאטי הוסיפו גם צבע אפור מבריק  מהמם בנוסף לאדום הכלכך מזוהה עם היצרן הבולונזי. עיצוב איטלקי, קלאסי, חלק ומנימליסטי.

שלדה ומכלולים

לקזז משקל מאופנוע שכבר נחשב להכי קל בקטגוריה שלו זאת משימה קשה, אך מהנדסי דוקאטי הצליחו במשימה והשנה בדגם V2 ירדו 5 קילוגרם מהמשקל הכללי של האופנוע, את זה הצליחו להשיג בעזרת צמצם משקל באזורים כמו המראות, הגלגלים ואפילו תושבות הבלמים. השנה גם מהנדסי החברה מבולוניה הורידו 10 מ"מ מגובה המושב של דגם ה-950 היוצא, ובנוסף, יש אופציה להנמכת האופנוע עד לגובה מושב של 790 מ"מ בעזרת אביזרי הנמכה.

מנוע

מנוע ה-Multistrada V2 S הוא יצירת מופת של דוקאטי בכל הקשור בתחושת "חלקות", גמישות ואמינות. המנוע בתצורת L-Twin קלאסית דוקאטי, מקורר נוזל, בעל 113 כ"ס שתמיד נמצאים שם בשביל הרוכב. השנה דוקאטי הוסיפה גרסת A1 מוגבל הספק והשילה ממשקל המנוע 2 קילוגרם בעזרת מצמד חדש וקל משקל גל ארכובה חדש ומשופר. גמישות המנוע של ה-Multistrada V2 S  גורמת לרוכב לגמוע מרחקים ללא מאמץ מיותר. בנוסף מרווחי הטיפולים במשפחת המולטיסטרדה עומדים על 15,000 ק"מ בין טיפול לטיפול כך שלא תצטרך לבזבז זמן יקר על ביקורים במרכז השירות, בנוסף הדגם מקבל כמו שאר דגמי דוקאטי הרחבת אחריות ל-4 שנים וללא הגבלת ק"מ.

מערכות בטיחות

מערכות הבטיחות שמתקנות ב-Multistrada V2 S הן בחזית תעשיית האופנועים. בדגם ה-V2 הוסיפו גם תאורת חירום בזמן בלימות חריפות בוסף למערכת הבטיחות הידועה של דגמי ה-S במשפחת ה-Multistrada שכוללת: מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, ה- ABS Cornring של בוש, קוויק-שיפטר דו כיווני, מערכת בקרת זינוק בעלייה, מצבי הספק במנוע, ותאורת LED עוצמתית שעוקבת אחר פניות.

ציוד

4 מצבי רכיבה, קוויק שיפטר דו כיווני, בקרת החלקה 8 מצבים, מערכת cornering ABS 9ME, מערכת זינוק בעליה, פנסי LED, Ducati Cornering Lights (DCL), בקרת שיוט, מסך TFT, ביטול מאותתים אוטומטי
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

4 מצבי רכיבה, קוויק שיפטר דו כיווני, בקרת החלקה 8 מצבים, מערכת cornering ABS 9ME, מערכת זינוק בעליה, פנסי LED, Ducati Cornering Lights (DCL), בקרת שיוט, מסך TFT, ביטול מאותתים אוטומטי
  • נפח 937 סמ”ק
  • הספק 113 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.8 קג"מ ב-7750 סל"ד
  • משקל יבש 202 ק”ג
  • מנוע טסטסטרטה, L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
830 מ"מ, (790 מ"מ -850 מ"מ עם אביזרי מושב מתלים)
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1594 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1594 מ"מ
  • זווית מזלג
    25 מעלות
  • מתלה קדמי
    USD בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא, שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה,ועומס קפיץ תפעול חשמלי אקטיבי
  • מהלך מתלה קדמי
    170 מ”מ
  • גלגל קדמי
    חישוק יצוק , 3.00"×19"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית עם בולם Sachs. כוונון מלא, שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה,ועומס קפיץ תפעול חשמלי אקטיבי
  • מהלך מתלה אחורי
    170 מ”מ
  • גלגל אחורי
    חישוק יצוק, 4.50"×17"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    20 ליטר
  • משקל רטוב
    225 ק"ג
  • משקל יבש
    202 ק”ג
  • גובה מושב
    830 מ"מ, (790 מ"מ -850 מ"מ עם אביזרי מושב מתלים)

  • ציוד סטנדרטי
    4 מצבי רכיבה, קוויק שיפטר דו כיווני, בקרת החלקה 8 מצבים, מערכת cornering ABS 9ME, מערכת זינוק בעליה, פנסי LED, Ducati Cornering Lights (DCL), בקרת שיוט, מסך TFT, ביטול מאותתים אוטומטי

  • סוג מנוע
    טסטסטרטה, L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • נפח
    937 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    94×67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    12.6:1
  • הספק
    113 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.8 קג"מ ב-7750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת הזרקה אלקטרונית של Bosch, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי וחיפוי אלומיניום

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.84:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • אדום
    135000
  • שחור
    138000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-795 מ"מ
משקל יבש:232 ק"ג (רטוב ללא דלק)
חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V2 S