הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | DIAVEL אופנוע קאסטום פאוורקרוזר דיאבל 1260
ה-V4 Granturismo תופס את מרכז הבמה באופנוע השרירים שלנו ומאפשר לו לבטא את אישיותו במלואה. מנוע ארבעת הצילינדרים של דוקאטי מבטיח ביצועים גבוהים, בשילוב חלקות ואמינות, בכל סל"ד. חזק (168 כ"ס), עשיר במומנט בכל סל"ד (עם 12.8 קג"מ ב-7,500 סל"ד) אך גם קל וקומפקטי במיוחד, מנוע ה-V4 Granturismo (שמקורו ב-Desmosedici Stradale של פניגאלה V4 ו-סטריטפייטר V4). במנוע המתקדם הזה ישנה מערכת לנטרול עבודת הצילינדרים האחוריים בסל"ד סרק, המאפשרת למנוע לעבוד בטמפ' נמוכות יותר בסל"ד סרק. בנוסף, מערכת זו מחוללת שינוי בגוון סאונד האגזוז בעת המעבר מ-2 צילינדרים ל4 צילינדרים. מרווחי הטיפולים של כוונון שסתומים ב-60,000 ק"מ והחלפת שמן מתוכננת כל 15,000 ק"מ או שנתיים אומר רק דבר אחד: יותר זמן לרכוב וליהנות מהדרך. בפיתוח של מנוע ה-V4 Granturismo לקחו בחשבון גם את צריכת הדלק עם מגוון מפות לניהול הספק המנוע.
השלדה החדשה משתלבת בצורה אידיאלית עם מה שתמיד היו נקודות החוזק של הדיאבל, כמו תנוחת הרכיבה האופיינית והנוחות בטיולים לטווח בינוני. בנוסף, הודות להפחתה משמעותית במשקל, הזריזות משתפרת פלאים. המתלה הקד' ב- Diavel V4 מתכוונן במלואו ובקוטר 50 מ"מ (עם כוונון מלא) ובולם זעזועים יחיד הכולל מיכל התפשטות בנפרד. מהלך המזלג הוא 120 מ"מ ו-145 מ"מ מאחור, 15 מ"מ יותר מהדיאבל 1260, עם השפעה ישירה לנוחות הן של הרוכב והן של המורכב. בחזית, ביצועי הבלימה של הדיאבל V4 מובטחים על ידי בלמי Brembo עם קליפרים מונובלוקים רדיאליים של Stylema® המופעלים על ידי משאבת בלם רדיאלית PR16/19 עם שני דיסקים צפים בקוטר 330 מ"מ. מאחור, לעומת זאת, הדיסק בקוטר 265 מ"מ מתופעל על ידי קליפר עם שנתי בוכנות, גם הוא מיוצר על ידי ברמבו.
ה-Diavel V4 מצויד בגלגלים בעלי חמישה חישורים עם עיצוב בלעדי עם גימור CNC. מלפנים, חישוק הגלגל הקד' במידה 3.5 אינץ', בעוד מאחור המידה המפלצתית ששמורה אצלנו רק לדיאבל, 8.0 אינץ'!!! צמיג 120/70 ZR17 מותקן על הגלגל הקדמי, בעוד שהצמיג האחורי הוא 240/45 ZR17. הצמיגים הם Pirelli Diablo Rosso III. תנוחת הרכיבה של ה-Diavel V4 ממשיכה להיות ספורטיבית עם דגשים על נוחות ונגישות, עם מושב שממוקם בגובה של 790 מ"מ מהקרקע ועוצב מחדש לחלוטין כדי להציע נוחות טובה יותר, תמיכה בהאצה חזקה וחופש תנועה הודות גם לחיבור המצוין עם המיכל הדלק ולרגליים הממוקמות במיקום מרכזי. ב-Diavel V4 הכידון הרחב ויחסית לדיאבל 1260 גם קרוב יותר לרכוב ב-20 מ"מ כדי לשפר את הנוחות והשליטה בכל המצבים.
החבילה האלקטרונית מהדור האחרון של דוקאטי מגיעה ישירות ל-Diavel V4 החדש לשנת 2023 , החבילה מבוססת על שימוש בפלטפורמה אינרציאלית בת 6 צירים (6D IMU – Inertial Measurement Unit) המסוגלת לזהות באופן מיידי המצב של האופנוע בתוך המרחב.
פרמטרי ההפעלה של כל בקרת משויכים כברירת מחדל לארבעת מצבי הרכיבה בהם מצוייד ה-Diavel V4: ספורט, טורינג, אורבן והמצב החדש רטוב, שתוכנן במיוחד עבור משטחים בעלי אחיזה נמוכה. כל מצב רכיבה כולל מצב כוח, המגדיר את רמת הכוח המרבית שניתן לספק ותגובת המנוע, ואת רמות ההתערבות של מערכות העזר האלקטרוניות לרכיבה.
ה-V4 Granturismo תופס את מרכז הבמה באופנוע השרירים שלנו ומאפשר לו לבטא את אישיותו במלואה. מנוע ארבעת הצילינדרים של דוקאטי מבטיח ביצועים גבוהים, בשילוב חלקות ואמינות, בכל סל"ד. חזק (168 כ"ס), עשיר במומנט בכל סל"ד (עם 12.8 קג"מ ב-7,500 סל"ד) אך גם קל וקומפקטי במיוחד, מנוע ה-V4 Granturismo (שמקורו ב-Desmosedici Stradale של פניגאלה V4 ו-סטריטפייטר V4). במנוע המתקדם הזה ישנה מערכת לנטרול עבודת הצילינדרים האחוריים בסל"ד סרק, המאפשרת למנוע לעבוד בטמפ' נמוכות יותר בסל"ד סרק. בנוסף, מערכת זו מחוללת שינוי בגוון סאונד האגזוז בעת המעבר מ-2 צילינדרים ל4 צילינדרים. מרווחי הטיפולים של כוונון שסתומים ב-60,000 ק"מ והחלפת שמן מתוכננת כל 15,000 ק"מ או שנתיים אומר רק דבר אחד: יותר זמן לרכוב וליהנות מהדרך. בפיתוח של מנוע ה-V4 Granturismo לקחו בחשבון גם את צריכת הדלק עם מגוון מפות לניהול הספק המנוע.
השלדה החדשה משתלבת בצורה אידיאלית עם מה שתמיד היו נקודות החוזק של הדיאבל, כמו תנוחת הרכיבה האופיינית והנוחות בטיולים לטווח בינוני. בנוסף, הודות להפחתה משמעותית במשקל, הזריזות משתפרת פלאים. המתלה הקד' ב- Diavel V4 מתכוונן במלואו ובקוטר 50 מ"מ (עם כוונון מלא) ובולם זעזועים יחיד הכולל מיכל התפשטות בנפרד. מהלך המזלג הוא 120 מ"מ ו-145 מ"מ מאחור, 15 מ"מ יותר מהדיאבל 1260, עם השפעה ישירה לנוחות הן של הרוכב והן של המורכב. בחזית, ביצועי הבלימה של הדיאבל V4 מובטחים על ידי בלמי Brembo עם קליפרים מונובלוקים רדיאליים של Stylema® המופעלים על ידי משאבת בלם רדיאלית PR16/19 עם שני דיסקים צפים בקוטר 330 מ"מ. מאחור, לעומת זאת, הדיסק בקוטר 265 מ"מ מתופעל על ידי קליפר עם שנתי בוכנות, גם הוא מיוצר על ידי ברמבו.
ה-Diavel V4 מצויד בגלגלים בעלי חמישה חישורים עם עיצוב בלעדי עם גימור CNC. מלפנים, חישוק הגלגל הקד' במידה 3.5 אינץ', בעוד מאחור המידה המפלצתית ששמורה אצלנו רק לדיאבל, 8.0 אינץ'!!! צמיג 120/70 ZR17 מותקן על הגלגל הקדמי, בעוד שהצמיג האחורי הוא 240/45 ZR17. הצמיגים הם Pirelli Diablo Rosso III. תנוחת הרכיבה של ה-Diavel V4 ממשיכה להיות ספורטיבית עם דגשים על נוחות ונגישות, עם מושב שממוקם בגובה של 790 מ"מ מהקרקע ועוצב מחדש לחלוטין כדי להציע נוחות טובה יותר, תמיכה בהאצה חזקה וחופש תנועה הודות גם לחיבור המצוין עם המיכל הדלק ולרגליים הממוקמות במיקום מרכזי. ב-Diavel V4 הכידון הרחב ויחסית לדיאבל 1260 גם קרוב יותר לרכוב ב-20 מ"מ כדי לשפר את הנוחות והשליטה בכל המצבים.
החבילה האלקטרונית מהדור האחרון של דוקאטי מגיעה ישירות ל-Diavel V4 החדש לשנת 2023 , החבילה מבוססת על שימוש בפלטפורמה אינרציאלית בת 6 צירים (6D IMU – Inertial Measurement Unit) המסוגלת לזהות באופן מיידי המצב של האופנוע בתוך המרחב.
פרמטרי ההפעלה של כל בקרת משויכים כברירת מחדל לארבעת מצבי הרכיבה בהם מצוייד ה-Diavel V4: ספורט, טורינג, אורבן והמצב החדש רטוב, שתוכנן במיוחד עבור משטחים בעלי אחיזה נמוכה. כל מצב רכיבה כולל מצב כוח, המגדיר את רמת הכוח המרבית שניתן לספק ותגובת המנוע, ואת רמות ההתערבות של מערכות העזר האלקטרוניות לרכיבה.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us