הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | Off-Road Desmo 450 MX
בלב ה-Desmo450 MX פועם מנוע חד-צילינדרי בנפח 449.6 סמ"ק עם מערכת תזמון שסתומים דסמודרומית, המפיק 63.5 כ"ס ב-9,400 סל"ד ומומנט מרבי של 5.46 קג"מ ב-7,500 סל"ד. המנוע תוכנן לספק מומנט גבוה כבר בסל"ד נמוך, עם 70% מהמומנט המרבי כבר ב-4,200 סל"ד, מה שמבטיח האצה חזקה ותגובה חדה ביציאה מפניות. המערכת הדסמודרומית מאפשרת למנוע להגיע ל-11,900 סל"ד, קו אדום חדש בקטגוריה, ומפחיתה את הצורך בהחלפות הילוכים תכופות
השלדה של ה-Desmo450 MX עשויה מאלומיניום ומורכבת מ-11 חלקים בלבד, כמחצית מהמקובל בקטגוריה, מה שמבטיח קשיחות מבנית גבוהה ומשקל נמוך של 104.8 ק"ג (ללא דלק). השלדה תוכננה עם מינימום ריתוכים, לשם הפחתת משקל ושיפור קשיחות מבנית. המתלים מבית Showa כוללים מזלג קדמי הפוך בקוטר 49 מ"מ עם ציפוי Kashima ומהלך של 310 מ"מ, ובולם אחורי מתכוונן עם מהלך של 301 מ"מ. מערכת הבלימה כוללת קאליפרים מבית Brembo ודיסקים של Galfer בקוטר 260 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור.
ה-Ducati Desmo450 MX עוצב בגישה שמחברת בין חזון עיצוב איטלקי מובהק לבין דרישות קצה מעולם המוטוקרוס. התוצאה: אופנוע שמצד אחד נראה כמו מכונת מירוץ אגרסיבית, ומצד שני ממוקד כולו בפונקציונליות של רכיבת שטח תחרותית.
כל רכיב בגוף האופנוע, מהכנפיים הצרות דרך מיכל הדלק ועד למושב השטוח, תוכנן כך שיאפשר חופש תנועה מקסימלי לרוכב. מבנה הפלסטיקה מינימליסטי וחד, עם משטחים מחליקים שנועדו להקל על תנועת גוף מהירה וזרימה בין מצבים. החלק האחורי זקוף ומוקפד, בעוד שהחזית הדינמית משדרת נוכחות עוצמתית גם כשהאופנוע עומד.
השלדה מאלומיניום חשופה, הגרפיקה בצבעי דוקאטי רד בעיצוב תחרותי בהשראת צוות המרוצים הרשמי, והאיכות הוויזואלית הכללית משדרת: זה דוקאטי, גם כשמדובר בחיית שטח.
המראה הכללי של ה-Desmo450 MX אינו רק עוצמתי, הוא תכליתי. הוא בולט על קו הזינוק, אך נולד כדי לככב כשהשער נפתח.
ה-Ducati Desmo450 MX לא רק מביא עימו מנוע חזק ושלדה קלילה, הוא מסמן את כניסת דוקאטי לעולם המוטוקרוס עם סטנדרט טכנולוגי חדש לקטגוריה. בעידן שבו רכיבת שטח אינה מסתכמת רק בכוח גולמי, דוקאטי מביאה מהפכה דיגיטלית שמכניסה את ניתוח הנתונים והתאמה האישית גם לשטח.
במרכז המערכת הטכנולוגית עומדת אפליקציית Ducati X-Link, המאפשרת חיבור בין האופנוע לסמארטפון דרך ממשק Bluetooth ייעודי. דרך האפליקציה, ניתן לשלוט בפרמטרים של המנוע, לבחור בין מצבי רכיבה שונים, להתאים את תגובת המצערת, לנהל בקרת אחיזה, בלימת מנוע, ואפילו קוויקשיפטר (אופציונלי), מערכת העברת הילוכים מהירה ללא קלאץ'.
המערכת שומרת את נתוני הרכיבה לצורך ניתוח, שיפור עצמי והתאמה אישית. עבור רוכבים תחרותיים או מאמנים, מדובר בכלי פורץ דרך שמאפשר לדעת בדיוק מה קרה על המסלול, ואיך לשפר את הביצועים.
בנוסף, המנוע עצמו נבנה עם מערכת ניהול מתקדמת תוצרת Athena, אשר כוללת מחשב ניהול מנוע (ECU) קל משקל אך עוצמתי, שיכול להתעדכן לאורך זמן ולקבל כיוונים נוספים בעתיד, כולל עדכוני תוכנה והתאמות אישיות.
לצד כל זה, דוקאטי לא שוכחת את הבסיס, תצוגה דיגיטלית מינימליסטית, מערכת התנעה קלה בלחיצת כפתור, וסביבת רכיבה נקייה ויעילה שמאפשרת לרוכב להתרכז במה שחשוב, הקרקע, האחיזה והקצב.
ה-Desmo450 MX מוכיח שגם בשטח אפשר לרכב חכם, לא רק חזק.
בלב ה-Desmo450 MX פועם מנוע חד-צילינדרי בנפח 449.6 סמ"ק עם מערכת תזמון שסתומים דסמודרומית, המפיק 63.5 כ"ס ב-9,400 סל"ד ומומנט מרבי של 5.46 קג"מ ב-7,500 סל"ד. המנוע תוכנן לספק מומנט גבוה כבר בסל"ד נמוך, עם 70% מהמומנט המרבי כבר ב-4,200 סל"ד, מה שמבטיח האצה חזקה ותגובה חדה ביציאה מפניות. המערכת הדסמודרומית מאפשרת למנוע להגיע ל-11,900 סל"ד, קו אדום חדש בקטגוריה, ומפחיתה את הצורך בהחלפות הילוכים תכופות
השלדה של ה-Desmo450 MX עשויה מאלומיניום ומורכבת מ-11 חלקים בלבד, כמחצית מהמקובל בקטגוריה, מה שמבטיח קשיחות מבנית גבוהה ומשקל נמוך של 104.8 ק"ג (ללא דלק). השלדה תוכננה עם מינימום ריתוכים, לשם הפחתת משקל ושיפור קשיחות מבנית. המתלים מבית Showa כוללים מזלג קדמי הפוך בקוטר 49 מ"מ עם ציפוי Kashima ומהלך של 310 מ"מ, ובולם אחורי מתכוונן עם מהלך של 301 מ"מ. מערכת הבלימה כוללת קאליפרים מבית Brembo ודיסקים של Galfer בקוטר 260 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור.
ה-Ducati Desmo450 MX עוצב בגישה שמחברת בין חזון עיצוב איטלקי מובהק לבין דרישות קצה מעולם המוטוקרוס. התוצאה: אופנוע שמצד אחד נראה כמו מכונת מירוץ אגרסיבית, ומצד שני ממוקד כולו בפונקציונליות של רכיבת שטח תחרותית.
כל רכיב בגוף האופנוע, מהכנפיים הצרות דרך מיכל הדלק ועד למושב השטוח, תוכנן כך שיאפשר חופש תנועה מקסימלי לרוכב. מבנה הפלסטיקה מינימליסטי וחד, עם משטחים מחליקים שנועדו להקל על תנועת גוף מהירה וזרימה בין מצבים. החלק האחורי זקוף ומוקפד, בעוד שהחזית הדינמית משדרת נוכחות עוצמתית גם כשהאופנוע עומד.
השלדה מאלומיניום חשופה, הגרפיקה בצבעי דוקאטי רד בעיצוב תחרותי בהשראת צוות המרוצים הרשמי, והאיכות הוויזואלית הכללית משדרת: זה דוקאטי, גם כשמדובר בחיית שטח.
המראה הכללי של ה-Desmo450 MX אינו רק עוצמתי, הוא תכליתי. הוא בולט על קו הזינוק, אך נולד כדי לככב כשהשער נפתח.
ה-Ducati Desmo450 MX לא רק מביא עימו מנוע חזק ושלדה קלילה, הוא מסמן את כניסת דוקאטי לעולם המוטוקרוס עם סטנדרט טכנולוגי חדש לקטגוריה. בעידן שבו רכיבת שטח אינה מסתכמת רק בכוח גולמי, דוקאטי מביאה מהפכה דיגיטלית שמכניסה את ניתוח הנתונים והתאמה האישית גם לשטח.
במרכז המערכת הטכנולוגית עומדת אפליקציית Ducati X-Link, המאפשרת חיבור בין האופנוע לסמארטפון דרך ממשק Bluetooth ייעודי. דרך האפליקציה, ניתן לשלוט בפרמטרים של המנוע, לבחור בין מצבי רכיבה שונים, להתאים את תגובת המצערת, לנהל בקרת אחיזה, בלימת מנוע, ואפילו קוויקשיפטר (אופציונלי), מערכת העברת הילוכים מהירה ללא קלאץ'.
המערכת שומרת את נתוני הרכיבה לצורך ניתוח, שיפור עצמי והתאמה אישית. עבור רוכבים תחרותיים או מאמנים, מדובר בכלי פורץ דרך שמאפשר לדעת בדיוק מה קרה על המסלול, ואיך לשפר את הביצועים.
בנוסף, המנוע עצמו נבנה עם מערכת ניהול מתקדמת תוצרת Athena, אשר כוללת מחשב ניהול מנוע (ECU) קל משקל אך עוצמתי, שיכול להתעדכן לאורך זמן ולקבל כיוונים נוספים בעתיד, כולל עדכוני תוכנה והתאמות אישיות.
לצד כל זה, דוקאטי לא שוכחת את הבסיס, תצוגה דיגיטלית מינימליסטית, מערכת התנעה קלה בלחיצת כפתור, וסביבת רכיבה נקייה ויעילה שמאפשרת לרוכב להתרכז במה שחשוב, הקרקע, האחיזה והקצב.
ה-Desmo450 MX מוכיח שגם בשטח אפשר לרכב חכם, לא רק חזק.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us