Hypermotard V2

החל מ - בעדכון
אופנוע סופרמוטו

Hypermotard V2

הספק

120.4 כ"ס ב-10750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

890 סמ”ק

משקל רטוב

180 ק"ג (ללא דלק)

דרגת רשיון

A, A1

Hypermotard V2

מכונת האדרנלין של דוקאטי חוזרת בגרסה חדשה ומדויקת מתמיד. ה־Hypermotard V2 2026 הוא לא עוד אופנוע, הוא הגדרה מחודשת של סופרמוטו מודרני, כזה שמשלב את הפרקטיות של אופנוע פרקטי עם ביצועים חדים, עיצוב ספורטיבי מוקצן ותחושת שליטה מוחלטת. הדגם החדש שואב השראה מעולם המרוצים והדריפטים הכל כך מוכרים מעולם הסופרמוטו, אך נולד לחיות על הכביש הציבורי, קל, קומפקטי, עוצמתי, ובעיקר ממכר.
שלדה ומימדים

ה־Hypermotard V2 נבנה על שלדת חדשה עם מבנה קליל וחזק במיוחד, שמעניק לאופנוע יחס מדהים של קשיחות לעומת משקל. המשקל הכולל ירד בכ־13 ק"ג לעומת הדגם הקודם, ויחד עם זווית היגוי של 26° ומרחק ציר גלגלים קצר של 1,514 מ"מ, מתקבלת תחושת זריזות כמעט בלתי הגיונית כאילו האופנוע קורא את המחשבה שלך עוד לפני פקודת ההיגוי.

מערכת המתלים עברה סט אפ מחדש עם בולמים מתוצרת Kayaba מלפנים (בקוטר 46 מ"מ) ומאחור (עומס קפיץ ושיכוך חזרה), עם מהלך ארוך שמאפשר שליטה גם במעברי משקל קיצוניים או בבלימות מאוחרות. השילוב הזה הופך את ההיפר למכונת רכיבה אמתית, זריזה בעיר, אגרסיבית במסלול, וקלילה בכל שינוי כיוון.

בנוסף, ההיפרמוטרד V2 מגיע עם מערכת תאורה LED מלאה, בלמי Brembo רדיאליים, ומערכת מצמד הידראולית איכותית במיוחד

מנוע

בלב ההייפרמוטרד V2 פועם מנוע חדש בנפח 890 סמ״ק, המנוע מפיק 120.4 כ״ס ב-10,750 סל״ד ו-9.6 קג״מ ב-8,250 סל״ד, נתונים שמספקים כוח דחף שתמיד גמיש, זמין ומרגש.

מה שמייחד את הדור החדש הוא תחושת שליטה מוחלטת בכוח, המנוע מגיב בדיוק למגע שלך במצערת, מבלי להיות אגרסיבי מדי או “קופצני” כמו בדורות ישנים יותר של מערכות רכב על חוט. בנוסף, מערכת קירור חדשה של האופנוע מאפשרים רכיבה נעימה גם בעומסים גבוהים ובחום הישראלי.

למרות כל זה, המנוע נותר קומפקטי וקל משקל, מה שמורגש מיד ברכיבה. האפקט הג'ירוסקופי נמוך עקב החלקים הקלים שבתוך המנוע, מה שמאפשר מעבר מצד לצד בקלות בלתי נתפסת, הכל כדי שתהיה מדויק כמו רוכב סופרמוטו מקצועי, גם ביום-יום.

מערכות אלקטרוניקה מתקדמות

כמו כל דוקאטי מודרני, גם ההיפרמוטרד V2 2026 מגיע עם מערכת אלקטרוניקה מהדור החדש של Ducati. ארבעה מצבי רכיבה, Sport, Road, Race ו-Wet, משנים בזמן אמת את אופי האופנוע, את תגובת המצערת ואת רמות ההתערבות של המערכות.

המערכת האינרצית בעלת שישה צירים (IMU) מנטרת כל תנועה, זווית ובלימה, ומנהלת את מערכות העזר החכמות:

  • Cornering ABS  — בלימה בטוחה ויציבה גם בתוך פנייה, 4 רמות התערבות.

  • Ducati Traction Control (DTC) — מונע החלקות מיותרות ומשפר אחיזה

  • Ducati Wheelie Control (DWC) — שומר על הגלגל הקדמי במגע עם הכביש.

  • Engine Brake Control (EBC) — ניהול בלימת מנוע חכם לשיפור היציבות בכניסה לפניות

  • Quick Shift Up/Down — החלפת הילוכים מיידית ללא מצמד

כל זה מוצג על מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ׳, עם גרפיקה חדשה ונוחות שימוש משופרת, כולל ממשק בלוטות' עם אפליקציית Ducati Connect לניווט, ניהול שיחות ושליטה במוזיקה.

עיצוב איטלקי עילי

העיצוב החדש של ההיפרמוטרד V2 הוא הצהרת כוונות של דוקאטי, חד, תוקפני וקליל. הקימורים בחלק האחורי מבליטים עוד יותר את הזנב המיוחד שלו, הפנס הקדמי מקבל תאורת LED חדשה, המסכת חזית מייצרת תחושה שהוא בכלל הגיע מאופנועי שטח, החיפויים הצדדיים של מיכל הדלק משפרים את זרימת האוויר סביב הרוכב וגם את היציבות במהירויות גבוהות.

המושב עוצב מחדש עם ריפוד משופר שמאפשר אחיזה גבוהה גם ברכיבות קצה במסלול. הכידון רחב יותר ובגובה שמאפשר לרוכב “להשתמש" באופנוע כמו סופרמוטו אמיתי, תוך שמירה על נוחות בעיר ובנסיעות ארוכות. כל תנועה של הגוף מתורגמת לתגובה מיידית.

שלדה ומימדים

ה־Hypermotard V2 נבנה על שלדת חדשה עם מבנה קליל וחזק במיוחד, שמעניק לאופנוע יחס מדהים של קשיחות לעומת משקל. המשקל הכולל ירד בכ־13 ק"ג לעומת הדגם הקודם, ויחד עם זווית היגוי של 26° ומרחק ציר גלגלים קצר של 1,514 מ"מ, מתקבלת תחושת זריזות כמעט בלתי הגיונית כאילו האופנוע קורא את המחשבה שלך עוד לפני פקודת ההיגוי.

מערכת המתלים עברה סט אפ מחדש עם בולמים מתוצרת Kayaba מלפנים (בקוטר 46 מ"מ) ומאחור (עומס קפיץ ושיכוך חזרה), עם מהלך ארוך שמאפשר שליטה גם במעברי משקל קיצוניים או בבלימות מאוחרות. השילוב הזה הופך את ההיפר למכונת רכיבה אמתית, זריזה בעיר, אגרסיבית במסלול, וקלילה בכל שינוי כיוון.

בנוסף, ההיפרמוטרד V2 מגיע עם מערכת תאורה LED מלאה, בלמי Brembo רדיאליים, ומערכת מצמד הידראולית איכותית במיוחד

מנוע

בלב ההייפרמוטרד V2 פועם מנוע חדש בנפח 890 סמ״ק, המנוע מפיק 120.4 כ״ס ב-10,750 סל״ד ו-9.6 קג״מ ב-8,250 סל״ד, נתונים שמספקים כוח דחף שתמיד גמיש, זמין ומרגש.

מה שמייחד את הדור החדש הוא תחושת שליטה מוחלטת בכוח, המנוע מגיב בדיוק למגע שלך במצערת, מבלי להיות אגרסיבי מדי או “קופצני” כמו בדורות ישנים יותר של מערכות רכב על חוט. בנוסף, מערכת קירור חדשה של האופנוע מאפשרים רכיבה נעימה גם בעומסים גבוהים ובחום הישראלי.

למרות כל זה, המנוע נותר קומפקטי וקל משקל, מה שמורגש מיד ברכיבה. האפקט הג'ירוסקופי נמוך עקב החלקים הקלים שבתוך המנוע, מה שמאפשר מעבר מצד לצד בקלות בלתי נתפסת, הכל כדי שתהיה מדויק כמו רוכב סופרמוטו מקצועי, גם ביום-יום.

מערכות אלקטרוניקה מתקדמות

כמו כל דוקאטי מודרני, גם ההיפרמוטרד V2 2026 מגיע עם מערכת אלקטרוניקה מהדור החדש של Ducati. ארבעה מצבי רכיבה, Sport, Road, Race ו-Wet, משנים בזמן אמת את אופי האופנוע, את תגובת המצערת ואת רמות ההתערבות של המערכות.

המערכת האינרצית בעלת שישה צירים (IMU) מנטרת כל תנועה, זווית ובלימה, ומנהלת את מערכות העזר החכמות:

  • Cornering ABS  — בלימה בטוחה ויציבה גם בתוך פנייה, 4 רמות התערבות.

  • Ducati Traction Control (DTC) — מונע החלקות מיותרות ומשפר אחיזה

  • Ducati Wheelie Control (DWC) — שומר על הגלגל הקדמי במגע עם הכביש.

  • Engine Brake Control (EBC) — ניהול בלימת מנוע חכם לשיפור היציבות בכניסה לפניות

  • Quick Shift Up/Down — החלפת הילוכים מיידית ללא מצמד

כל זה מוצג על מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ׳, עם גרפיקה חדשה ונוחות שימוש משופרת, כולל ממשק בלוטות' עם אפליקציית Ducati Connect לניווט, ניהול שיחות ושליטה במוזיקה.

עיצוב איטלקי עילי

העיצוב החדש של ההיפרמוטרד V2 הוא הצהרת כוונות של דוקאטי, חד, תוקפני וקליל. הקימורים בחלק האחורי מבליטים עוד יותר את הזנב המיוחד שלו, הפנס הקדמי מקבל תאורת LED חדשה, המסכת חזית מייצרת תחושה שהוא בכלל הגיע מאופנועי שטח, החיפויים הצדדיים של מיכל הדלק משפרים את זרימת האוויר סביב הרוכב וגם את היציבות במהירויות גבוהות.

המושב עוצב מחדש עם ריפוד משופר שמאפשר אחיזה גבוהה גם ברכיבות קצה במסלול. הכידון רחב יותר ובגובה שמאפשר לרוכב “להשתמש" באופנוע כמו סופרמוטו אמיתי, תוך שמירה על נוחות בעיר ובנסיעות ארוכות. כל תנועה של הגוף מתורגמת לתגובה מיידית.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED DRL, כיבוי אוטו' למאותתים
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED DRL, כיבוי אוטו' למאותתים
  • נפח 890 סמ”ק
  • הספק 120.4 כ"ס ב-10750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.6 קג"מ ב-8250 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע V-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
880 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1514 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)
משקל יבש:210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Hypermotard V2