הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | HYPERMOTARD אופנוע סופרמוטו היפרמוטארד 950
ה־Hypermotard V2 נבנה על שלדת חדשה עם מבנה קליל וחזק במיוחד, שמעניק לאופנוע יחס מדהים של קשיחות לעומת משקל. המשקל הכולל ירד בכ־13 ק"ג לעומת הדגם הקודם, ויחד עם זווית היגוי של 26° ומרחק ציר גלגלים קצר של 1,514 מ"מ, מתקבלת תחושת זריזות כמעט בלתי הגיונית כאילו האופנוע קורא את המחשבה שלך עוד לפני פקודת ההיגוי.
מערכת המתלים עברה סט אפ מחדש עם בולמים מתוצרת Kayaba מלפנים (בקוטר 46 מ"מ) ומאחור (עומס קפיץ ושיכוך חזרה), עם מהלך ארוך שמאפשר שליטה גם במעברי משקל קיצוניים או בבלימות מאוחרות. השילוב הזה הופך את ההיפר למכונת רכיבה אמתית, זריזה בעיר, אגרסיבית במסלול, וקלילה בכל שינוי כיוון.
בנוסף, ההיפרמוטרד V2 מגיע עם מערכת תאורה LED מלאה, בלמי Brembo רדיאליים, ומערכת מצמד הידראולית איכותית במיוחד
בלב ההייפרמוטרד V2 פועם מנוע חדש בנפח 890 סמ״ק, המנוע מפיק 120.4 כ״ס ב-10,750 סל״ד ו-9.6 קג״מ ב-8,250 סל״ד, נתונים שמספקים כוח דחף שתמיד גמיש, זמין ומרגש.
מה שמייחד את הדור החדש הוא תחושת שליטה מוחלטת בכוח, המנוע מגיב בדיוק למגע שלך במצערת, מבלי להיות אגרסיבי מדי או “קופצני” כמו בדורות ישנים יותר של מערכות רכב על חוט. בנוסף, מערכת קירור חדשה של האופנוע מאפשרים רכיבה נעימה גם בעומסים גבוהים ובחום הישראלי.
למרות כל זה, המנוע נותר קומפקטי וקל משקל, מה שמורגש מיד ברכיבה. האפקט הג'ירוסקופי נמוך עקב החלקים הקלים שבתוך המנוע, מה שמאפשר מעבר מצד לצד בקלות בלתי נתפסת, הכל כדי שתהיה מדויק כמו רוכב סופרמוטו מקצועי, גם ביום-יום.
כמו כל דוקאטי מודרני, גם ההיפרמוטרד V2 2026 מגיע עם מערכת אלקטרוניקה מהדור החדש של Ducati. ארבעה מצבי רכיבה, Sport, Road, Race ו-Wet, משנים בזמן אמת את אופי האופנוע, את תגובת המצערת ואת רמות ההתערבות של המערכות.
המערכת האינרצית בעלת שישה צירים (IMU) מנטרת כל תנועה, זווית ובלימה, ומנהלת את מערכות העזר החכמות:
Cornering ABS — בלימה בטוחה ויציבה גם בתוך פנייה, 4 רמות התערבות.
Ducati Traction Control (DTC) — מונע החלקות מיותרות ומשפר אחיזה
Ducati Wheelie Control (DWC) — שומר על הגלגל הקדמי במגע עם הכביש.
Engine Brake Control (EBC) — ניהול בלימת מנוע חכם לשיפור היציבות בכניסה לפניות
Quick Shift Up/Down — החלפת הילוכים מיידית ללא מצמד
כל זה מוצג על מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ׳, עם גרפיקה חדשה ונוחות שימוש משופרת, כולל ממשק בלוטות' עם אפליקציית Ducati Connect לניווט, ניהול שיחות ושליטה במוזיקה.
העיצוב החדש של ההיפרמוטרד V2 הוא הצהרת כוונות של דוקאטי, חד, תוקפני וקליל. הקימורים בחלק האחורי מבליטים עוד יותר את הזנב המיוחד שלו, הפנס הקדמי מקבל תאורת LED חדשה, המסכת חזית מייצרת תחושה שהוא בכלל הגיע מאופנועי שטח, החיפויים הצדדיים של מיכל הדלק משפרים את זרימת האוויר סביב הרוכב וגם את היציבות במהירויות גבוהות.
המושב עוצב מחדש עם ריפוד משופר שמאפשר אחיזה גבוהה גם ברכיבות קצה במסלול. הכידון רחב יותר ובגובה שמאפשר לרוכב “להשתמש" באופנוע כמו סופרמוטו אמיתי, תוך שמירה על נוחות בעיר ובנסיעות ארוכות. כל תנועה של הגוף מתורגמת לתגובה מיידית.
ה־Hypermotard V2 נבנה על שלדת חדשה עם מבנה קליל וחזק במיוחד, שמעניק לאופנוע יחס מדהים של קשיחות לעומת משקל. המשקל הכולל ירד בכ־13 ק"ג לעומת הדגם הקודם, ויחד עם זווית היגוי של 26° ומרחק ציר גלגלים קצר של 1,514 מ"מ, מתקבלת תחושת זריזות כמעט בלתי הגיונית כאילו האופנוע קורא את המחשבה שלך עוד לפני פקודת ההיגוי.
מערכת המתלים עברה סט אפ מחדש עם בולמים מתוצרת Kayaba מלפנים (בקוטר 46 מ"מ) ומאחור (עומס קפיץ ושיכוך חזרה), עם מהלך ארוך שמאפשר שליטה גם במעברי משקל קיצוניים או בבלימות מאוחרות. השילוב הזה הופך את ההיפר למכונת רכיבה אמתית, זריזה בעיר, אגרסיבית במסלול, וקלילה בכל שינוי כיוון.
בנוסף, ההיפרמוטרד V2 מגיע עם מערכת תאורה LED מלאה, בלמי Brembo רדיאליים, ומערכת מצמד הידראולית איכותית במיוחד
בלב ההייפרמוטרד V2 פועם מנוע חדש בנפח 890 סמ״ק, המנוע מפיק 120.4 כ״ס ב-10,750 סל״ד ו-9.6 קג״מ ב-8,250 סל״ד, נתונים שמספקים כוח דחף שתמיד גמיש, זמין ומרגש.
מה שמייחד את הדור החדש הוא תחושת שליטה מוחלטת בכוח, המנוע מגיב בדיוק למגע שלך במצערת, מבלי להיות אגרסיבי מדי או “קופצני” כמו בדורות ישנים יותר של מערכות רכב על חוט. בנוסף, מערכת קירור חדשה של האופנוע מאפשרים רכיבה נעימה גם בעומסים גבוהים ובחום הישראלי.
למרות כל זה, המנוע נותר קומפקטי וקל משקל, מה שמורגש מיד ברכיבה. האפקט הג'ירוסקופי נמוך עקב החלקים הקלים שבתוך המנוע, מה שמאפשר מעבר מצד לצד בקלות בלתי נתפסת, הכל כדי שתהיה מדויק כמו רוכב סופרמוטו מקצועי, גם ביום-יום.
כמו כל דוקאטי מודרני, גם ההיפרמוטרד V2 2026 מגיע עם מערכת אלקטרוניקה מהדור החדש של Ducati. ארבעה מצבי רכיבה, Sport, Road, Race ו-Wet, משנים בזמן אמת את אופי האופנוע, את תגובת המצערת ואת רמות ההתערבות של המערכות.
המערכת האינרצית בעלת שישה צירים (IMU) מנטרת כל תנועה, זווית ובלימה, ומנהלת את מערכות העזר החכמות:
Cornering ABS — בלימה בטוחה ויציבה גם בתוך פנייה, 4 רמות התערבות.
Ducati Traction Control (DTC) — מונע החלקות מיותרות ומשפר אחיזה
Ducati Wheelie Control (DWC) — שומר על הגלגל הקדמי במגע עם הכביש.
Engine Brake Control (EBC) — ניהול בלימת מנוע חכם לשיפור היציבות בכניסה לפניות
Quick Shift Up/Down — החלפת הילוכים מיידית ללא מצמד
כל זה מוצג על מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ׳, עם גרפיקה חדשה ונוחות שימוש משופרת, כולל ממשק בלוטות' עם אפליקציית Ducati Connect לניווט, ניהול שיחות ושליטה במוזיקה.
העיצוב החדש של ההיפרמוטרד V2 הוא הצהרת כוונות של דוקאטי, חד, תוקפני וקליל. הקימורים בחלק האחורי מבליטים עוד יותר את הזנב המיוחד שלו, הפנס הקדמי מקבל תאורת LED חדשה, המסכת חזית מייצרת תחושה שהוא בכלל הגיע מאופנועי שטח, החיפויים הצדדיים של מיכל הדלק משפרים את זרימת האוויר סביב הרוכב וגם את היציבות במהירויות גבוהות.
המושב עוצב מחדש עם ריפוד משופר שמאפשר אחיזה גבוהה גם ברכיבות קצה במסלול. הכידון רחב יותר ובגובה שמאפשר לרוכב “להשתמש" באופנוע כמו סופרמוטו אמיתי, תוך שמירה על נוחות בעיר ובנסיעות ארוכות. כל תנועה של הגוף מתורגמת לתגובה מיידית.
הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.