אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis |
בסיס גלגלים | 1493 מ"מ |
זווית מזלג | 25 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג מרזוקי הפוך 45 מ"מ מתכוונן מלא |
מהלך מתלה קדמי | 170 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום, 3.50”×17” |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Rosso II 120/70-17 |
מתלה אחורי | זרוע חד-צידית עם בולם Sachs. כוונון עומס קפיץ ושיכוך החזרה |
מהלך מתלה אחורי | 150 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום, 5.50”×17” |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Rosso II 180/55-17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo מונובלוק רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS Cornering כסטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Cornering כסטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 14.5 ליטר |
משקל רטוב | |
משקל יבש | 178 ק”ג |
גובה מושב | 870 מ”מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB |
מנוע | |
סוג | טסטסטרטה 11°, L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל |
נפח | 937 סמ”ק |
מהלך X קדח | 94×67.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 13.1:1 |
הספק | 114 כ"ס ב-9000 סל"ד |
מומנט | 9.7 קג"מ ב-7500 סל"ד |
הזרקת דלק | מערכת הזרקה אלקטרונית, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire |
מפלט | זוג מפלטי אלומיניום מתחת למושב עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=23/24 6=23/24 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.85:1 |
הנעה סופית | שרשרת 525, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 43 |
מצמד | Slipper רב-דיסקי, רטוב |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
מנוע ה L TWIN של דוקאטי, בנפח 937 סמ,ק עבר שורה של שיפורים שנועדו להפוך אותו להרבה יותר קל. קל פירושו מתאמץ פחות. מתאמץ פחות פירושו יכול להתאמץ יותר, יותר סל"ד, יותר מומנט ויותר כוח. למרות שדוקאטי השילה קילו וחצי ממשקל מנוע ה L TWIN של ההיפרמוטארד, הוא מפיק ארבעה כוחות סוס יותר מן המנוע הקודם. אז יש לנו 114 כוחות סוס על אופנוע קל וצר, עם יכולת תמרון מדהימה. והכוח זמין: 80% מהמומנט זמין לרוכב כבר ב 3,000 סל"ד, כלומר אפשר להאיץ כשאופנועים אחרים עדיין מחפשים להגיע לטווח האפקטיבי. מי שמאיץ קודם מנצח קודם.
חיסכון במשקל שווה מהירות. לכן ההיפרמוטארד 950 החדש מבוסס על שלדה שקלה בקילו שלם מהשלדה הקודמת. דוקאטי יודעת לבנות שלדות, לכן השלדה של ההיפרמוטארד 950 מורכבת ממקטעים בעובי משתנה, שמוסיפים חוזק. מקדימה יש מזלג מרזוקי חדש, עם טווח פעולה מכובד של 170 מילימטרים ומשקל שהופחת בחצי קילו. על הבלימה אחראי קאליפר מונובלוק קדמי של ברמבו ששותל את ההיפרמוטארד במקום כשצריך, גם לעצירה וגם לסטופי על חישוקי ה 17 אינץ' החדשים. תשתוללו קצת.
מרוצי סופר מוטו נולדו מתוך כורח: אופנוענים שרצו להוכיח יכולת בלי להתחרע ולהתפרע בכביש, תוך דגש על יכולת רכיבה על אופנועים עם מרכז כובד גבוה ויכולת להאיץ מהר וחזק ולבלום מאוחר. כאן אין "עיצוב", כאן יש "פונקציונאליות", מצב בו העיצוב מושפע ישירות מהצורך להיות יותר מהיר. אבל זו דוקאטי. לכן האגזוז החשוף. לכן השלדה האדומה. לכן הצביעה של מיכל הדלק, שנועד להיראות טוב אבל בעיקר לאפשר לרוכב זוויות הטיה מרביות ויכולת לשמור על קו בתוך סיבוב. אתם יכולים לקרוא לזה "צורך", אנחנו קוראים לזה "נראה טוב כדי לנצח".