היפרמוטארד 950 RVE

מחיר למזומן, החל מ: 108,950 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
צבעים:

דרגת רשיון: A, A1

ההיפרמוטארד 950 RVE נולד כדי לרגש אותך, יש בו את כל מה שרוכב מחפש, מנוע חזק וגמיש עם 114 כ"ס, משקל נוצה שנותן לרוכב שליטה אבסולוטית על האופנוע, מערכות אלקטרוניות מהשורה הראשונה כמו בקרת ווילי, ABS Cornering, מפות ניהול מנוע, קוויקשיפטר לשני הכיוונים ועיצוב חדש בצביעה מיוחדת שנותנת הרגשה בכל בפעם כשמתיישבים עליו שהמרוץ מתחיל עכשיו!
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis
בסיס גלגלים1493 מ"מ
זווית מזלג25 מעלות
מתלה קדמימזלג מרזוקי הפוך 45 מ"מ מתכוונן מלא
מהלך מתלה קדמי170 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום, 3.50”×17”
צמיג קדמיפירלי Diablo Rosso II 120/70-17
מתלה אחוריזרוע חד-צידית עם בולם Sachs. כוונון עומס קפיץ ושיכוך החזרה
מהלך מתלה אחורי150 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום, 5.50”×17”
צמיג אחוריפירלי Diablo Rosso II 180/55-17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo מונובלוק רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS Cornering כסטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Cornering כסטנדרט
קיבולת מיכל דלק14.5 ליטר
משקל רטוב
משקל יבש178 ק”ג
גובה מושב870 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB, קוויקשיפטר
מנוע
סוגטסטסטרטה 11°, L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל
נפח937 סמ”ק
מהלך X קדח94×67.5 מ"מ
יחס דחיסה13.1:1
הספק114 כ"ס ב-9000 סל"ד
מומנט9.7 קג"מ ב-7500 סל"ד
הזרקת דלקמערכת הזרקה אלקטרונית, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire
מפלטזוג מפלטי אלומיניום מתחת למושב עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=23/24 6=23/24
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.85:1
הנעה סופיתשרשרת 525, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 43
מצמדSlipper רב-דיסקי, רטוב
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ
טיפול גדול30,000 ק"מ

מנוע ה L TWIN של דוקאטי, בנפח 937 סמ"ק עבר שורה של שיפורים שנועדו להפוך אותו ליותר חזק. חזק פירושו הרבה יותר פאן. יותר סל"ד, יותר מומנט ויותר כוח. בזכות מתכות אקזוטיות דוקאטי השילה קילו וחצי ממשקל מנוע ה L TWIN  של ההיפרמוטארד 939, הוא מפיק 4 כוחות סוס יותר מן המנוע הקודם. אז יש לנו 114 כוחות סוס אבל יש גם את עניין הכוח הזמין: 80% מהמומנט זמין לרוכב כבר ב 3,000 סל"ד, כלומר, לא משנה באיזה מצב אתה נמצא, ברגע שתסובב את המצערת תמיד יהיה לך כוח זמין! וכל הכיף הזה מגיע עם אחריות ל24 חדושים ללא הגבלת ק"מ.

ההיפרמוטארד 950 RVEהחדש מבוסס על שלדה שקלה בקילוגרם מהשלדה הקודמת. דוקאטי יודעת לבנות שלדות, לכן השלדה של ההיפרמוטארד 950 RVE מורכבת ממקטעים בעובי משתנה, שמוסיפים חוזק. מקדימה יש מזלג מרזוקי חדש, עם טווח פעולה מכובד של 170 מילימטרים ומשקל שהופחת בחצי קילוגרם. על הבלימה אחראי קאליפר מונובלוק קדמי של ברמבו ששותל את ההיפרמוטארד במקום כשצריך, גם לעצירה וגם לסטופי על חישוקי ה 17 אינץ' החדשים. הכל כדי להוציא ממך את הילד שבך.

בשנת 2006 בתערוכת מילאנו דוקאטי הציגה קונספט שהימם את עולם האופנועים, אופנוע בעיצוב סופרמוטו אגרסיבי חמוש במנוע L-TWIN עתיר מומנט והספק, זה הספיק להצית את הדמיון לעשרות אלפי רוכבי הסופרמוטו בעולם. הם ראו מול עיניים את מה שדוקאטי יודעת לעשות הכי טוב, אופנוע עם עיצוב שפורט בדיוק על המיתרים הנכונים בנפש האופנוען, עם ביצועים של אופנוע ספורט. עכשיו תפעילו את הדימיון שלכם!




לתיאום פגישה

WhatsApp chat