הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | MULTISTRADA Multistrada V4S
ה-Multistrada V4S הוא משימה קשה בעולם העיצוב, קשה לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי שעדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי ובו זמנית אפקטיבי ופונקציונלי.
המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת LED מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)
מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים, בזמן שהטלפון מוגן הוא מתממשק ללוח השעונים העצום שבחזית ומשדר אליו את אפליקציית הניווט, הודעות נכנסות ושיחות נכנסות, כל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים של האופנוע ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.
החלק האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, הזרוע האחורית שחובקת את הגלגל מיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה, היא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.
הלב של ה-Multistrada V4S החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטרדה.
המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני ושקט לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוואנצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטרדה 1260!
מנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט.
כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.
השלדה של ה-Multistrada V4S החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון מצבי רכיבה. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובהו של מושב ה-Multistrada V4S מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה ל-Multistrada V4S יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטרדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.
גרסת ה S של ה-Multistrada V4 יכולה להגיע במגוון אפשרויות אבזור בתוספת תשלום ישירות מהפעל בבולוניה.
חבילות האבזור כוללת בין השאר את מערכת הראדר המתוחכמת ביותר שיש שלעולם הדו"ג להציע ואביזרים מיוחדים לאופנוע ולרוכב, החבילות הן:
-תיור
ארגזי צד
מושב רוכב + מורכב מתחממים
ידיות מתחממות
מעמד אמצע
-רדאר
מכ"ם קדמי (בקרת שיוט אדפטיבית)
מכ"ם אחורי (זיהוי שטחים מתים)
(אם האופנוע לא מוזמן עם חבילת הרדאר, אין אפשרות להוסיף אותו לאחר האספקה של הכלי, לא נמכר כאביזר)
-פרפורמנס
דוד פליטה של אקרפוביץ'
כנף קדמית מסיבי פחמן
כמו כן,בכל צבע ניתן להחליף את גלגלי האלומיניום לגלגלי שפיצים בתוספת תשלום.
מסך TFT בגודל 6.5 אינץ ', צבעוני, עם רזולוציה גבוהה וראות מושלמת בכל מצב תאורה, ה-TFT החדש כולל ממשק HMI חדש, שעוצב מחדש כך שיהיה אינטואיטיבי יותר, קל לשימוש ונעים למראה.את לוח המחוונים הגדול ב-Multistrada V4S ניתן לכוונון בצורה מושלמת לכל גובה רוכב עם אפשרות לכוונון הזווית שלו. לוח המחוונים זמין בשש שפות ומשלב את כל המידע הדרוש לרוכב במהלך הרכיבה (כולל מפת ניווט) והוא לוח המחוונים הראשון המצויד בטכנולוגיה חדשה(optical bonding), המשפרת את נראות הממשק ומאפשרת מצב מושחר. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
ה-Multistrada V4S הוא משימה קשה בעולם העיצוב, קשה לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי שעדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי ובו זמנית אפקטיבי ופונקציונלי.
המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת LED מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)
מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים, בזמן שהטלפון מוגן הוא מתממשק ללוח השעונים העצום שבחזית ומשדר אליו את אפליקציית הניווט, הודעות נכנסות ושיחות נכנסות, כל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים של האופנוע ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.
החלק האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, הזרוע האחורית שחובקת את הגלגל מיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה, היא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.
הלב של ה-Multistrada V4S החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטרדה.
המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני ושקט לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוואנצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטרדה 1260!
מנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט.
כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.
השלדה של ה-Multistrada V4S החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון מצבי רכיבה. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובהו של מושב ה-Multistrada V4S מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה ל-Multistrada V4S יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטרדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.
גרסת ה S של ה-Multistrada V4 יכולה להגיע במגוון אפשרויות אבזור בתוספת תשלום ישירות מהפעל בבולוניה.
חבילות האבזור כוללת בין השאר את מערכת הראדר המתוחכמת ביותר שיש שלעולם הדו"ג להציע ואביזרים מיוחדים לאופנוע ולרוכב, החבילות הן:
-תיור
ארגזי צד
מושב רוכב + מורכב מתחממים
ידיות מתחממות
מעמד אמצע
-רדאר
מכ"ם קדמי (בקרת שיוט אדפטיבית)
מכ"ם אחורי (זיהוי שטחים מתים)
(אם האופנוע לא מוזמן עם חבילת הרדאר, אין אפשרות להוסיף אותו לאחר האספקה של הכלי, לא נמכר כאביזר)
-פרפורמנס
דוד פליטה של אקרפוביץ'
כנף קדמית מסיבי פחמן
כמו כן,בכל צבע ניתן להחליף את גלגלי האלומיניום לגלגלי שפיצים בתוספת תשלום.
מסך TFT בגודל 6.5 אינץ ', צבעוני, עם רזולוציה גבוהה וראות מושלמת בכל מצב תאורה, ה-TFT החדש כולל ממשק HMI חדש, שעוצב מחדש כך שיהיה אינטואיטיבי יותר, קל לשימוש ונעים למראה.את לוח המחוונים הגדול ב-Multistrada V4S ניתן לכוונון בצורה מושלמת לכל גובה רוכב עם אפשרות לכוונון הזווית שלו. לוח המחוונים זמין בשש שפות ומשלב את כל המידע הדרוש לרוכב במהלך הרכיבה (כולל מפת ניווט) והוא לוח המחוונים הראשון המצויד בטכנולוגיה חדשה(optical bonding), המשפרת את נראות הממשק ומאפשרת מצב מושחר. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us