מולטיסטראדה 950S

צבעים:

דרגת רשיון:

כל מסע מתחיל בהתחלה. המטרה שלנו בדוקאטי היא לוודא שגם ההתחלה שלך תהיה טיפה יותר טובה משל אחרים. לכן דוקאטי מציגה את מולטיסטראדה 950 S,אופנוע שלוקח את חוויית השימוש היום יומית שמציע דוקאטי מולטיסטראדה ומשדרג אותהנ למקומות חדשים, מקומות שבעתיד הלא רחוק תבקר בהם. בדומה לכל דגמי המולטיסטראדה, על הנקודות החזקות שמרנו: משקל מופחת, מושב בגובה 840 מילימטרים, שימושיות גבוהה. וכמובן: מערכות הבטיחות של דוקאטי שם. והפעם מתווספת גם בקרת שיוט וצג מידע בקוטר 5 אינץ'. צאו לרכוב.
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis
בסיס גלגלים1594 מ”מ
זווית מזלג25 מעלות
מתלה קדמיUSD בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא, שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה,ועומס קפיץ תפעול חשמלי אקטיבי
מהלך מתלה קדמי170 מ”מ
גלגל קדמיחישוק יצוק , 3.00"×19"
צמיג קדמיפירלי Scorpion Trail II 120/70-R17
מתלה אחוריזרוע דו-צידית עם בולם Sachs. כוונון מלא, שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה,ועומס קפיץ תפעול חשמלי אקטיבי
מהלך מתלה אחורי170 מ”מ
גלגל אחוריחישוק יצוק, 4.50"×17"
צמיג אחוריפירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט
קיבולת מיכל דלק20 ליטר
משקל רטוב229 ק”ג
משקל יבש204 ק”ג
גובה מושב840 מ"מ (לא ניתן לכיוונון), (820 מ"מ -860 מ"מ עם אביזרי מושב)
ציוד
ציוד סטנדרטי4 מצבי רכיבה, קוויק שיפטר דו כיווני, בקרת החלקה 8 מצבים, מערכת cornering ABS 9ME, מערכת זינוק בעליה, פנסי LED, Ducati Cornering Lights (DCL), בקרת שיוט, מסך TFT, ביטול מאותתים אוטומטי
מנוע
סוגטסטסטרטה, L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
נפח937 סמ”ק
מהלך X קדח94×67.5 מ"מ
יחס דחיסה12.6:1
הספק113 כ"ס ב-9000 סל"ד
מומנט9.8 קג"מ ב-7750 סל"ד
הזרקת דלקמערכת הזרקה אלקטרונית של Bosch, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire
מפלטמערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי וחיפוי אלומיניום
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.84:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
מצמדרב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ
טיפול גדול30,000 ק"מ

השם הוא טסטהסטרטה. אותה נוסחה מוכחת ובדוקה שמשת אותנו שנים רבות. עכשיו בגרסה משופרת: מאוד. נפח מנוע: 937 קג"מ. הספק: 113 כוחות סוס. מומנט: 9.8 קג" ב 7,750 סל"ד. בנוסף יש גם מערכת DSQ, העברת הילוכים ללא מצמד שמבטיחה העברות סופר מהירות, ללא איבוד של מומנט.

מולטיסטראדה 950S לוקח את הקיים: ומשדרג. שלדה הכוללת חלקי פלסטיק קלי משקל בעלי קשיחות גבוהה. מזלג קדמי בעל מהלך ארוך שמאפשר ספיגה מדהימה של מהמורות וגם תגובות מהירות ויציבות כיוונית גבוהה וכמובן מערכת ה סקייהוק איבו של דוקאטי, המאפשרת לרוכב לכוון באמצעות ממש האופנוע הדיגיטלי את אחד מ 400 מצבי הנסיעה שהמתלים המתוחכמים של המולטיסטראדה 950S

ה 950S הוא קודם כל מולטיסטראדה. שם שנושא מחויבות לשימושיות גבוהה, וגם לעיצוב המוכר של דוקאטי, שניתן לזהות מרחוק. לכן הפנס הקדמי הייחודי. לכן החישוק הקדמי החדש בקוטר 19 אינץ'. ולכן החיפויים החדשים שבצידי מיכל הדלק – וכמובן העיצוב החדש של חישוקי הגלגלים. ומכיוון שזה דוקאטי מולטיסטראדה S, יש גם תאורת LED מיוחדת לכידון ופנס LED חזיתי בעל עוצמת תאורה גבוהה שמבטיחה רכיבה מהירה גם בלילות.