צבעים:

דרגת רשיון: A

אוהבים לגמוא מרחקים גדולים, לבד או בזוג ולעשות זאת בכל דרך? לא מוכנים להתפשר על הספורטיביות, השימושיות וכמובן הבטיחות? דוקאטי מולטיסטרדה V4S ספורט– ספינת הדגל של דוקאטי מעלה שוב את הרף הכי שניתן בקבוצת האדוונצ'רים. כפי שעשו שלושת הדורות הקודמים של המולטיסטרדה, הדור הרביעי כובש פסגות חדשות בעיצוב עוצר נשימה, במנוע V4 חזק שלו 170 כ"ס ומרווח טיפולים ענק, עם אופי פעולה חלק וגמיש ביותר, בהקניית נוחות מדהימה, בשימושיות חסרת תחרות וכעת גם עם מערכות בטיחות פורצות דרך בעולם האופנועים אשר הופכות אותו לאופנוע הבטיחותי ביותר בעולם! זאת בנוסף כמובן למערכת בטיחות מקורי אדיר שליבו היא מערכת IMU רב-ערוצית שתפקידה לייצר את סביבת הרכיבה המהנה והבטוחה ביותר. בין המערכות נמצא ABS ובקרת אחיזה המתחשבים בזווית ההטיה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, מתלים אקטיביים (דוקאטי סקיי-הוק) ועוד. גרסת הספורט הבכירה משדרגת את החוויה עם מערכת פליטה מבית אקרפוביץ, שימוש בחומרים אקזוטיים וצביעה ייחודית.
שלדה
 
שלדהשלדת מונוקוק מאלומיניום
בסיס גלגלים1567 מ”מ
זווית מזלג24.5 מעלות
מתלה קדמימזלג USD, תפעול אדפטיבי אלק' , כוונון מלא, 50 מ"מ
מהלך מתלה קדמי180 מ”מ
גלגל קדמיסגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 3×19
צמיג קדמיפירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
מתלה אחורימונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, תפעול אדפטיבי אלק', זרוע אלומיניום דו צידית
מהלך מתלה אחורי180 מ”מ
גלגל אחוריסגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 4.50×17
צמיג אחוריפירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo Stylema רדיאליים 4 בוכנות, משאבת בלם ראשית בתפעול רדיאלי, ABS Cornering סטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
קיבולת מיכל דלק22 ליטר
משקל רטוב243 ק"ג
משקל יבש218 ק”ג
גובה מושבמתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL), כנף קדמית מקרבון, דוד פליטה אקרפוביץ'
מנוע
סוגV4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
נפח1158 סמ”ק
מהלך X קדח53.5×83 מ"מ
יחס דחיסה14.0:1
הספק170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
הזרקת דלק אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
מפלטמערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה. 15.4 ק"מ לליטר בנזין
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים
יחסי תמסורת1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.8:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
מצמדרב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ או שנתיים
טיפול גדול60,000 ק"מ

פריצת דרך משמעותי מאין כמוה אנו מוצאים במנועו של הדוקאטי מולטיסטרדה V4S החדש. מנוע ה-V4 החדש מצד אחד שומר על מבנה קומפקטי וקל משקל למרות שהוסיף שני צילינדרים, ומצד שני, מעלה את נתוני התפוקה הכלליים לכדי 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד וכן 12.7 קג"מ ב-8,750 סל"ד. הכוח הרב הזה מגיע בצורה חלקה ונעימה לאורך רצועת הסל"ד, עם גמישות מדהימה ורמת ריגושים ברף אחר לגמרי מהמוכר בקבוצת האדוונצ'רים. את הביצועים המרשימים מלווה גם פס קול מגרה שנובע מדוד אגזוז מבית אקרפוביץ ייחודי לגרסת ה-V4S ספורט. תיבת ההילוכים כוילה בהתאם עם הילוך ראשון קצר יחסית שמאפשר תנועה קלה בעיר ואף בזינוקים מהמקום ועליה עם משקל מלא ומנגד, הילוך שישי ארוך כדי שיאפשר שיוט נינוח בכביש המהיר.

חידוש חשוב לא פחות מהתפוקה של מנוע ה-V4 גרנדטוריסימו, הוא מרווח הטיפולים הענק שלו. מנוע זה זקוק לטיפול קטן (החלפת שמן) כל 15,000 ק"מ וטיפול גדול כל 60,000 ק"מ בלבד, מה שיפחית באופן משמעותי את עלויות התחזוקה. זהו מרווח הטיפולים הגדול ביותר מבין כל האופנועים בעולם בייצור סדרתי. ולסיום, מנוע זה מצויד בגל ארכובה (קראנק) שאותו פיתחה דוקאטי במשך שנים רבות על מסלולי המירוצים, וזה מסתובב הפוך לסיבוב הגלגלים ובכך למעשה מסייע בביטול האנרציה שלהם לשם שיפור היציבות והגברת ההנאה מהרכיבה.

הדור הרביעי של דוקאטי מולטיסטרדה, בנוי סביב שלדת מונוקוק אלומיניום חדשנית, חזקה וקלה במיוחד. תפקידה היה לסייע ביצירת אופנוע ידידותי למשתמש, קל לרכיבה ועדין כזה שמסוגל לייצר הנאה מרובה ברכיבה ספורטיבית בכבישים מפותלים, רכיבה נינוחה לבד או בזוג בטיולים ארוכים ואף דיוק ועמידות גבוהים ברכיבת שטח. המזלג הקדמי מציע מהלך של 170 מ"מ ובקצהו חישוק בקוטר 19 אינטש. מאחור ישנה זרוע דו צדדית חזקה ועמידה עם מהלך של 180 מ"מ ובה חישוק בקוטר 18 אינטש, מרווח הגחון גבוה מאוד ועומד על 220 מ"מ והמשקל הכללי קל בצורה יוצאת דופן – 215 ק"ג בלבד.

בדור החדש של המולטיסטרדה V4S הרוכב נהנה מתנוחת רכיבה טבעית וניטרלית שמגבירה מאוד את יכולת השליטה ותורמת רבות לנוחות הרכיבה למרחקים. זאת גם הודות למושב מפנק שמגיע בגובה של 840 ועד 860 מ"מ, כאשר ישנה אפשרות לרכוש מושב נמוך ביותר של 810 מ"מ וכן מושב גבוה יותר של 875 מ"מ כדי להתאים למנעד רחב מאוד של רוכבים. כחלק מעיצובו המתקדם, המולטיסטרדה V4S תוכנת במנהרת רוח כדי להוריד את התנגדות האוויר והרעש הנלווה בצורה משמעותית גם לרוכב\ת וגם למורכב\ת. שלדת זנב חזקה במיוחד מאפשרת למולטיסטרדה V4S לשאת עליו 240 ק"ג של משקל!

דוקאטי מולטיסטרדה V4S ספורט, כמו שמו, הוא אופנוע שתוכנן לקחת את רוכבו על גבי כל דרך ויותר מכך, לעשות זאת בהנאה צרופה. וככזה שמגיע מאיטליה, הוא נותן דגש משמעותי על האפקט הוויזואלי הייחודי לגרסה זו שפותח את התיאבון לרכיבה. זהו אופנוע יפייפה למראה ואיכותי למגע, אבל כל פרט בו לא עוצב רק כדי להרשים, אלא כדי להציע פונקציונליות חכמה. כך למשל, מערכת הרדאר החדשנית שהופכת אותו לאופנוע הבטיחותי בעולם, שולבה בצורה מושלמת לעיצוב החלק והאווירודינמי ולחזית המרשימה ואף בחלק האחורי. בחזית זו ניתן למצוא את נורות ה-LED שעוצבו בהשראת פנסי הפניגאלה, כדי לחזק את החיבור המשפחתי בניהם.

מעצבי המולטיסטרדה עבדו קשה מאוד אל שמירת מבנה קומפקטי ככל הניתן בין הגלגלים, עם הקפדה על משטחים חלקים וזורמים ונקודות מגע אופטימליות לשיפור החיבור אל הרוכב והתחושות שעוברות אליו. כך גם שולב בהצלחה מכל הדלק הגדול שנפחו עלה לכדי 22 ליטר בקווים הכלליים. כאשר מתקרבים ומביטים בצורה מדויקת, מוצאים ירידה מרשימה לפרטים, כמו למשל את כנף הקארבון מלפנים וזו מעלה מאוד את תחושת האיכות הכללית.




לתיאום פגישה

WhatsApp chat