Monster

החל מ - בעדכון
אופנוע נייקד

Monster

הספק

111 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

890 סמ”ק

משקל רטוב

175 ק"ג (ללא דלק)

דרגת רשיון

A1, A

Monster

האגדה של דוקאטי ממשיכה להתפתח, מונסטר V2 2026 מביא איתו את כל מהות המונסטר – פשטות ספורטיבית, עיצוב איטלקי טהור וחיבור ישיר לרגש ברכיבה. זהו אופנוע שנולד כדי לספק תחושת חופש יומיומית, עם אותו DNA אייקוני שהפך את המונסטר לשם נרדף בעולם לנייקד. ה-Monster V2 החדש מציע מבנה קומפקטי וקל, תנוחת רכיבה אינטואיטיבית ומנוע L-Twin עוצמתי וגמיש שמעניק דחף חי ומיידי בכל פתיחת מצערת. שלדת האלומיניום הקלה, חשיבה ארגונומית מדויקת וחבילת אלקטרוניקה מתקדמת היישר מעולם הספורט של דוקאטי מבטיחות שליטה, יציבות והנאה בכל קילומטר, בעיר, בכבישים פתוחים ובדרכים מפותלות. עם עיצוב חד ונקי, תאורת LED מודרנית וסאונד ייחודי שאי אפשר לטעות בו, המונסטר החדש ממשיך להגדיר מחדש מהו אופנוע נייקד אמיתי, קל, חד, מהנה ומלא אופי. ה-Monster V2 2026, המפלצת העירונית האולטימטיבית, עכשיו חד יותר, מודרני יותר ומוכן לתת לך יותר מכל רכיבה.
שלדה ומימדים

ה-Monster V2 2026 נבנה סביב שלדת המונוקוק של דוקאטי, המבוססת על טכנולוגיה מהפניגאלה, קלה, קשיחה ומעניקה לרוכב תחושה של שליטה מוחלטת בכל מצב רכיבה. רוב משקל האופנוע קרוב למרכז המסה, מה שמאפשר כניסה מדויקת לפניות, תגובתיות גבוהה ויכולת לשנות כיוון במהירות ובקלות, גם בכבישים עירוניים צפופים וגם בכבישים מפותלים.

הארגונומיה עברה כיוונון לטובת נוחות יומיומית ללא פשרות על דנ״א ספורטיבי, מושב בגובה נגיש (815 מ"מ), כידון רחב ותנוחת רכיבה זקופה-אגרסיבית שמעניקה ביטחון גם לרוכבים בתחילת דרכם וגם למנוסים שמבקשים דינמיות וחדות ברכיבה. התוצאה היא שילוב מנצח בין נוחות וביצועים, אופנוע שמוכן לשימוש יומיומי, אך מרגיש בבית גם בהשכבה בכבישים הרריים.

מנוע

ה-Monster V2 החדש מצויד במנוע V-Twin (90°) בנפח 890 סמ״ק, המייצר עד 111 כ״ס ב-9,000 סל״ד וכן מומנט מרשים של 9.3 ניוטון-מטר ב-7,250 סל״ד. היחידה הזו היא אחת מהקלות והמהודקות ביותר של ה־Twin המסורתי של דוקאטי עד היום, ותוכננה במיוחד להרמוניה בין ביצועים גבוהים לרכיבה יומיומית. בנוסף, הדגם מגיע עם יחס דחיסה גבוה, מערכת הזרקת דלק מתקדמת ו-Ride-by-Wire מתוחכמת, המאפשרים פתיחה חלקה של המצערת, תגובת כוח ליניארית ושליטה מוחלטת, גם ביציאה מפניות וגם בנסיעה רגועה.

המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-35 KW (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.

מצבי רכיבה

ה-Monster V2 מצויד בחבילת אלקטרוניקה מתקדמת שמגיעה מעולם הסופר ספורט של דוקאטי, והופך אותו לאחד האופנועים הטכנולוגיים והבטוחים בקטגוריה. ארבעה מצבי רכיבה מאפשרים לרוכב להתאים את האופנוע לתנאי הדרך ולסגנון האישי בלחיצת כפתור פשוטה.

כל מצב משנה את תגובת המצערת, התערבות בקרת האחיזה, בקרת הווילי, ניהול הבלימה בהטייה (Cornering ABS) ואת אופן פעולת מערכת ה-Quick Shift. כך שהאופנוע יכול להיות רגוע ויציב בעיר, ליניארי וחלק בנסיעה בין-עירונית, ואגרסיבי וחד בחיבור לכביש פתוח. מסך TFT צבעוני מודרני מציג את כל המידע בצורה ברורה ומאפשר שליטה אינטואיטיבית בכל המערכות.

אלקטרוניקה

ה-Monster V2 2026 מגיע מצויד בחבילת אלקטרוניקה מעולם המרוצים שמעניקה לרוכב בקרה, ביטחון וחוויית רכיבה מודרנית — אך עדיין שומרת על התחושה האותנטית של דוקאטי ייחודית וחיה בכל פתיחת מצערת.

בבסיס המערכת קיימים ארבעה מצבי רכיבה (Riding Modes) – Sport, Road, Urban (City) ו-Wet – שמותאמים למגוון תנאי דרך וסגנונות רכיבה שונים. כל מצב בוחר מראש פרמטרים כמו תגובת מצערת, הספק, מערכות בטיחות, כך שהאופנוע מתאים באופן מיידי לסביבת הרכיבה.
לצידם, קיימים ארבעה מצבי כוח (Power Modes) – High, Medium, City ו-Low – אשר מאפשרים לרוכב לבחור את רמת העוצמה והתגובה הרצויה, ולסגור פער בין שימוש יומיומי רגוע לבין רכיבה ספורטיבית מלאה.

ה-Monster V2 כולל מערכות סיוע מתקדמות לרוכב כמו:

  • Cornering ABS – מערכת ABS בהטיה, שמאפשרת בלימה בטוחה גם בפניות, עם שליטה מדויקת.
  • Traction Control (DTC) – בקרת אחיזה עם מספר תוכניות, שמאפשרת ניצול מקסימלי של הכוח והאחיזה תוך שמירה על בטיחות.
  • Wheelie Control (DWC) – מניעת הרמת גלגל קדמי בלתי רצוי עם יכולת התאמה לרמות שונות של התערבות.
  • Engine Brake Control (EBC) – ניהול יעיל של בלימת מנוע, במיוחד ברכיבה ספורטיבית, מאפשר תחושת דינמיקה ובה בעת שליטה מלאה.

התצוגה בדוקאטי Monster V2 היא ברמה הגבוהה ביותר, מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ’ (שגדל בכ־16% מהדור הקודם) מציג מידע ברזולוציה גבוהה וביחס 16:9, עם שני מצבי תצוגה (Info Mode) – Road ו-Road Pro. המסך כולל ממשק משתמש (HMI) משופר, המציג את הנתונים החשובים בצורה אינטואיטיבית וברורה, גם ביום וגם בלילה, עם מעבר אוטומטי למצב חשוך.

ה-Ride-by-Wire של דוקאטי משפר את תגובת המצערת ומאפשר התאמה מדויקת של פתיחת המצערת ושל העברת הכוח, ללא חיבור מכני ישיר לבתי המצערות, מערכת Quick Shift דו-כיוונית מאפשרת החלפה חלקה ומהירה של הילוכים מבלי להשתמש ידנית במצמד, ומוסיפה מימד של שליטה ספורטיבית ביום-יום.

בנוסף, האופנוע מוכן לקבל מערכת בלוטות', כולל אפשרויות התממשקות לטלפון/מוזיקה, ניווט Turn-by-Turn ואפליקציית Ducati לחוויית רכיבה מחוברת יותר.

שלדה ומימדים

ה-Monster V2 2026 נבנה סביב שלדת המונוקוק של דוקאטי, המבוססת על טכנולוגיה מהפניגאלה, קלה, קשיחה ומעניקה לרוכב תחושה של שליטה מוחלטת בכל מצב רכיבה. רוב משקל האופנוע קרוב למרכז המסה, מה שמאפשר כניסה מדויקת לפניות, תגובתיות גבוהה ויכולת לשנות כיוון במהירות ובקלות, גם בכבישים עירוניים צפופים וגם בכבישים מפותלים.

הארגונומיה עברה כיוונון לטובת נוחות יומיומית ללא פשרות על דנ״א ספורטיבי, מושב בגובה נגיש (815 מ"מ), כידון רחב ותנוחת רכיבה זקופה-אגרסיבית שמעניקה ביטחון גם לרוכבים בתחילת דרכם וגם למנוסים שמבקשים דינמיות וחדות ברכיבה. התוצאה היא שילוב מנצח בין נוחות וביצועים, אופנוע שמוכן לשימוש יומיומי, אך מרגיש בבית גם בהשכבה בכבישים הרריים.

מנוע

ה-Monster V2 החדש מצויד במנוע V-Twin (90°) בנפח 890 סמ״ק, המייצר עד 111 כ״ס ב-9,000 סל״ד וכן מומנט מרשים של 9.3 ניוטון-מטר ב-7,250 סל״ד. היחידה הזו היא אחת מהקלות והמהודקות ביותר של ה־Twin המסורתי של דוקאטי עד היום, ותוכננה במיוחד להרמוניה בין ביצועים גבוהים לרכיבה יומיומית. בנוסף, הדגם מגיע עם יחס דחיסה גבוה, מערכת הזרקת דלק מתקדמת ו-Ride-by-Wire מתוחכמת, המאפשרים פתיחה חלקה של המצערת, תגובת כוח ליניארית ושליטה מוחלטת, גם ביציאה מפניות וגם בנסיעה רגועה.

המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-35 KW (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.

מצבי רכיבה

ה-Monster V2 מצויד בחבילת אלקטרוניקה מתקדמת שמגיעה מעולם הסופר ספורט של דוקאטי, והופך אותו לאחד האופנועים הטכנולוגיים והבטוחים בקטגוריה. ארבעה מצבי רכיבה מאפשרים לרוכב להתאים את האופנוע לתנאי הדרך ולסגנון האישי בלחיצת כפתור פשוטה.

כל מצב משנה את תגובת המצערת, התערבות בקרת האחיזה, בקרת הווילי, ניהול הבלימה בהטייה (Cornering ABS) ואת אופן פעולת מערכת ה-Quick Shift. כך שהאופנוע יכול להיות רגוע ויציב בעיר, ליניארי וחלק בנסיעה בין-עירונית, ואגרסיבי וחד בחיבור לכביש פתוח. מסך TFT צבעוני מודרני מציג את כל המידע בצורה ברורה ומאפשר שליטה אינטואיטיבית בכל המערכות.

אלקטרוניקה

ה-Monster V2 2026 מגיע מצויד בחבילת אלקטרוניקה מעולם המרוצים שמעניקה לרוכב בקרה, ביטחון וחוויית רכיבה מודרנית — אך עדיין שומרת על התחושה האותנטית של דוקאטי ייחודית וחיה בכל פתיחת מצערת.

בבסיס המערכת קיימים ארבעה מצבי רכיבה (Riding Modes) – Sport, Road, Urban (City) ו-Wet – שמותאמים למגוון תנאי דרך וסגנונות רכיבה שונים. כל מצב בוחר מראש פרמטרים כמו תגובת מצערת, הספק, מערכות בטיחות, כך שהאופנוע מתאים באופן מיידי לסביבת הרכיבה.
לצידם, קיימים ארבעה מצבי כוח (Power Modes) – High, Medium, City ו-Low – אשר מאפשרים לרוכב לבחור את רמת העוצמה והתגובה הרצויה, ולסגור פער בין שימוש יומיומי רגוע לבין רכיבה ספורטיבית מלאה.

ה-Monster V2 כולל מערכות סיוע מתקדמות לרוכב כמו:

  • Cornering ABS – מערכת ABS בהטיה, שמאפשרת בלימה בטוחה גם בפניות, עם שליטה מדויקת.
  • Traction Control (DTC) – בקרת אחיזה עם מספר תוכניות, שמאפשרת ניצול מקסימלי של הכוח והאחיזה תוך שמירה על בטיחות.
  • Wheelie Control (DWC) – מניעת הרמת גלגל קדמי בלתי רצוי עם יכולת התאמה לרמות שונות של התערבות.
  • Engine Brake Control (EBC) – ניהול יעיל של בלימת מנוע, במיוחד ברכיבה ספורטיבית, מאפשר תחושת דינמיקה ובה בעת שליטה מלאה.

התצוגה בדוקאטי Monster V2 היא ברמה הגבוהה ביותר, מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ’ (שגדל בכ־16% מהדור הקודם) מציג מידע ברזולוציה גבוהה וביחס 16:9, עם שני מצבי תצוגה (Info Mode) – Road ו-Road Pro. המסך כולל ממשק משתמש (HMI) משופר, המציג את הנתונים החשובים בצורה אינטואיטיבית וברורה, גם ביום וגם בלילה, עם מעבר אוטומטי למצב חשוך.

ה-Ride-by-Wire של דוקאטי משפר את תגובת המצערת ומאפשר התאמה מדויקת של פתיחת המצערת ושל העברת הכוח, ללא חיבור מכני ישיר לבתי המצערות, מערכת Quick Shift דו-כיוונית מאפשרת החלפה חלקה ומהירה של הילוכים מבלי להשתמש ידנית במצמד, ומוסיפה מימד של שליטה ספורטיבית ביום-יום.

בנוסף, האופנוע מוכן לקבל מערכת בלוטות', כולל אפשרויות התממשקות לטלפון/מוזיקה, ניווט Turn-by-Turn ואפליקציית Ducati לחוויית רכיבה מחוברת יותר.

ציוד

מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS Cornering + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת מולטימדיה ומחממי ידיים, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי
דרגת זיהום אוויר 5 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 5 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS Cornering + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת מולטימדיה ומחממי ידיים, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי
  • נפח 890 סמ”ק
  • הספק 111 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.3 קג"מ ב-7250 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע v-טווין, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ או 12 חודשים
גובה מושב
815 מ"מ, 795 מ"מ עם מושב נמוך, 775 מ"מ עם מושב נמוך וקיט הנמכה
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1492 מ”מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Monster