הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | MONSTER Monster
ה-Monster V2 2026 נבנה סביב שלדת המונוקוק של דוקאטי, המבוססת על טכנולוגיה מהפניגאלה, קלה, קשיחה ומעניקה לרוכב תחושה של שליטה מוחלטת בכל מצב רכיבה. רוב משקל האופנוע קרוב למרכז המסה, מה שמאפשר כניסה מדויקת לפניות, תגובתיות גבוהה ויכולת לשנות כיוון במהירות ובקלות, גם בכבישים עירוניים צפופים וגם בכבישים מפותלים.
הארגונומיה עברה כיוונון לטובת נוחות יומיומית ללא פשרות על דנ״א ספורטיבי, מושב בגובה נגיש (815 מ"מ), כידון רחב ותנוחת רכיבה זקופה-אגרסיבית שמעניקה ביטחון גם לרוכבים בתחילת דרכם וגם למנוסים שמבקשים דינמיות וחדות ברכיבה. התוצאה היא שילוב מנצח בין נוחות וביצועים, אופנוע שמוכן לשימוש יומיומי, אך מרגיש בבית גם בהשכבה בכבישים הרריים.
ה-Monster V2 החדש מצויד במנוע V-Twin (90°) בנפח 890 סמ״ק, המייצר עד 111 כ״ס ב-9,000 סל״ד וכן מומנט מרשים של 9.3 ניוטון-מטר ב-7,250 סל״ד. היחידה הזו היא אחת מהקלות והמהודקות ביותר של ה־Twin המסורתי של דוקאטי עד היום, ותוכננה במיוחד להרמוניה בין ביצועים גבוהים לרכיבה יומיומית. בנוסף, הדגם מגיע עם יחס דחיסה גבוה, מערכת הזרקת דלק מתקדמת ו-Ride-by-Wire מתוחכמת, המאפשרים פתיחה חלקה של המצערת, תגובת כוח ליניארית ושליטה מוחלטת, גם ביציאה מפניות וגם בנסיעה רגועה.
המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-35 KW (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.
ה-Monster V2 מצויד בחבילת אלקטרוניקה מתקדמת שמגיעה מעולם הסופר ספורט של דוקאטי, והופך אותו לאחד האופנועים הטכנולוגיים והבטוחים בקטגוריה. ארבעה מצבי רכיבה מאפשרים לרוכב להתאים את האופנוע לתנאי הדרך ולסגנון האישי בלחיצת כפתור פשוטה.
כל מצב משנה את תגובת המצערת, התערבות בקרת האחיזה, בקרת הווילי, ניהול הבלימה בהטייה (Cornering ABS) ואת אופן פעולת מערכת ה-Quick Shift. כך שהאופנוע יכול להיות רגוע ויציב בעיר, ליניארי וחלק בנסיעה בין-עירונית, ואגרסיבי וחד בחיבור לכביש פתוח. מסך TFT צבעוני מודרני מציג את כל המידע בצורה ברורה ומאפשר שליטה אינטואיטיבית בכל המערכות.
ה-Monster V2 2026 מגיע מצויד בחבילת אלקטרוניקה מעולם המרוצים שמעניקה לרוכב בקרה, ביטחון וחוויית רכיבה מודרנית — אך עדיין שומרת על התחושה האותנטית של דוקאטי ייחודית וחיה בכל פתיחת מצערת.
בבסיס המערכת קיימים ארבעה מצבי רכיבה (Riding Modes) – Sport, Road, Urban (City) ו-Wet – שמותאמים למגוון תנאי דרך וסגנונות רכיבה שונים. כל מצב בוחר מראש פרמטרים כמו תגובת מצערת, הספק, מערכות בטיחות, כך שהאופנוע מתאים באופן מיידי לסביבת הרכיבה.
לצידם, קיימים ארבעה מצבי כוח (Power Modes) – High, Medium, City ו-Low – אשר מאפשרים לרוכב לבחור את רמת העוצמה והתגובה הרצויה, ולסגור פער בין שימוש יומיומי רגוע לבין רכיבה ספורטיבית מלאה.
ה-Monster V2 כולל מערכות סיוע מתקדמות לרוכב כמו:
התצוגה בדוקאטי Monster V2 היא ברמה הגבוהה ביותר, מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ’ (שגדל בכ־16% מהדור הקודם) מציג מידע ברזולוציה גבוהה וביחס 16:9, עם שני מצבי תצוגה (Info Mode) – Road ו-Road Pro. המסך כולל ממשק משתמש (HMI) משופר, המציג את הנתונים החשובים בצורה אינטואיטיבית וברורה, גם ביום וגם בלילה, עם מעבר אוטומטי למצב חשוך.
ה-Ride-by-Wire של דוקאטי משפר את תגובת המצערת ומאפשר התאמה מדויקת של פתיחת המצערת ושל העברת הכוח, ללא חיבור מכני ישיר לבתי המצערות, מערכת Quick Shift דו-כיוונית מאפשרת החלפה חלקה ומהירה של הילוכים מבלי להשתמש ידנית במצמד, ומוסיפה מימד של שליטה ספורטיבית ביום-יום.
בנוסף, האופנוע מוכן לקבל מערכת בלוטות', כולל אפשרויות התממשקות לטלפון/מוזיקה, ניווט Turn-by-Turn ואפליקציית Ducati לחוויית רכיבה מחוברת יותר.
ה-Monster V2 2026 נבנה סביב שלדת המונוקוק של דוקאטי, המבוססת על טכנולוגיה מהפניגאלה, קלה, קשיחה ומעניקה לרוכב תחושה של שליטה מוחלטת בכל מצב רכיבה. רוב משקל האופנוע קרוב למרכז המסה, מה שמאפשר כניסה מדויקת לפניות, תגובתיות גבוהה ויכולת לשנות כיוון במהירות ובקלות, גם בכבישים עירוניים צפופים וגם בכבישים מפותלים.
הארגונומיה עברה כיוונון לטובת נוחות יומיומית ללא פשרות על דנ״א ספורטיבי, מושב בגובה נגיש (815 מ"מ), כידון רחב ותנוחת רכיבה זקופה-אגרסיבית שמעניקה ביטחון גם לרוכבים בתחילת דרכם וגם למנוסים שמבקשים דינמיות וחדות ברכיבה. התוצאה היא שילוב מנצח בין נוחות וביצועים, אופנוע שמוכן לשימוש יומיומי, אך מרגיש בבית גם בהשכבה בכבישים הרריים.
ה-Monster V2 החדש מצויד במנוע V-Twin (90°) בנפח 890 סמ״ק, המייצר עד 111 כ״ס ב-9,000 סל״ד וכן מומנט מרשים של 9.3 ניוטון-מטר ב-7,250 סל״ד. היחידה הזו היא אחת מהקלות והמהודקות ביותר של ה־Twin המסורתי של דוקאטי עד היום, ותוכננה במיוחד להרמוניה בין ביצועים גבוהים לרכיבה יומיומית. בנוסף, הדגם מגיע עם יחס דחיסה גבוה, מערכת הזרקת דלק מתקדמת ו-Ride-by-Wire מתוחכמת, המאפשרים פתיחה חלקה של המצערת, תגובת כוח ליניארית ושליטה מוחלטת, גם ביציאה מפניות וגם בנסיעה רגועה.
המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-35 KW (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.
ה-Monster V2 מצויד בחבילת אלקטרוניקה מתקדמת שמגיעה מעולם הסופר ספורט של דוקאטי, והופך אותו לאחד האופנועים הטכנולוגיים והבטוחים בקטגוריה. ארבעה מצבי רכיבה מאפשרים לרוכב להתאים את האופנוע לתנאי הדרך ולסגנון האישי בלחיצת כפתור פשוטה.
כל מצב משנה את תגובת המצערת, התערבות בקרת האחיזה, בקרת הווילי, ניהול הבלימה בהטייה (Cornering ABS) ואת אופן פעולת מערכת ה-Quick Shift. כך שהאופנוע יכול להיות רגוע ויציב בעיר, ליניארי וחלק בנסיעה בין-עירונית, ואגרסיבי וחד בחיבור לכביש פתוח. מסך TFT צבעוני מודרני מציג את כל המידע בצורה ברורה ומאפשר שליטה אינטואיטיבית בכל המערכות.
ה-Monster V2 2026 מגיע מצויד בחבילת אלקטרוניקה מעולם המרוצים שמעניקה לרוכב בקרה, ביטחון וחוויית רכיבה מודרנית — אך עדיין שומרת על התחושה האותנטית של דוקאטי ייחודית וחיה בכל פתיחת מצערת.
בבסיס המערכת קיימים ארבעה מצבי רכיבה (Riding Modes) – Sport, Road, Urban (City) ו-Wet – שמותאמים למגוון תנאי דרך וסגנונות רכיבה שונים. כל מצב בוחר מראש פרמטרים כמו תגובת מצערת, הספק, מערכות בטיחות, כך שהאופנוע מתאים באופן מיידי לסביבת הרכיבה.
לצידם, קיימים ארבעה מצבי כוח (Power Modes) – High, Medium, City ו-Low – אשר מאפשרים לרוכב לבחור את רמת העוצמה והתגובה הרצויה, ולסגור פער בין שימוש יומיומי רגוע לבין רכיבה ספורטיבית מלאה.
ה-Monster V2 כולל מערכות סיוע מתקדמות לרוכב כמו:
התצוגה בדוקאטי Monster V2 היא ברמה הגבוהה ביותר, מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ’ (שגדל בכ־16% מהדור הקודם) מציג מידע ברזולוציה גבוהה וביחס 16:9, עם שני מצבי תצוגה (Info Mode) – Road ו-Road Pro. המסך כולל ממשק משתמש (HMI) משופר, המציג את הנתונים החשובים בצורה אינטואיטיבית וברורה, גם ביום וגם בלילה, עם מעבר אוטומטי למצב חשוך.
ה-Ride-by-Wire של דוקאטי משפר את תגובת המצערת ומאפשר התאמה מדויקת של פתיחת המצערת ושל העברת הכוח, ללא חיבור מכני ישיר לבתי המצערות, מערכת Quick Shift דו-כיוונית מאפשרת החלפה חלקה ומהירה של הילוכים מבלי להשתמש ידנית במצמד, ומוסיפה מימד של שליטה ספורטיבית ביום-יום.
בנוסף, האופנוע מוכן לקבל מערכת בלוטות', כולל אפשרויות התממשקות לטלפון/מוזיקה, ניווט Turn-by-Turn ואפליקציית Ducati לחוויית רכיבה מחוברת יותר.
הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.