+ Monster

החל מ - 95,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

+ Monster

הספק

111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ”ק

משקל רטוב

179 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

דרגת רשיון

A1, A

+ Monster

המונסטר של דוקאטי, הוא מהדגמים החשובים ביותר במגוון אופנועי החברה ובהיסטוריה כולה של יצרנית האופנועים מבולוניה. הדור הרביעי והחדש של המונסטר, לוקח את היסודות החשובים עליהם נבנתה המשפחה עוד משנת 1993 – מנוע כוחני שהותאם לשימוש יומיומי, יחד עם שלדה של אופנוע ספורטיבי, כדי להעניק לרוכב את כל התכונות הדרושות להנאה מושלמת מהרכיבה. בליבו פועם מנוע L-טווין דזמו טסטסטרטה 11 שמפיק 111 כ"ס ואל חלקו הקדמי מחוברת שלדת אלומיניום קלילה בהשראת הפניגאלה ויחד תורמים לירידה משמעותית במשקל ולהעלאת רף התנהגות הכביש. דוקאטי מונסטר פלוס אשר מגיע בשילוב צבעים מרהיב – צביעה אדומה מסורתית עם חישוקים שחורים או צביעה אפורה עם חישוקים אדומים, מוסיף כיסוי למושב המורכב ומשקף בחזית, מאפשר למונסטר לדחוק את יכולות המעטפת לגבולות חדשים. החל משנת 2021 המונסטר נהנה מ-4 שנים אחריות כוללת כמו כל שאר דגמי דוקאטי.
עיצוב

ה-DNA של ה-Monster שהפך אותו לאייקון מוטורי וללהיט מכירות לאורך כל השנים היה הפשטות – מנוע, מכל דלק, כידון ומושב שכולם מכוונים לרכיבה טהורה, מהנה וקלילה. הדור החדש מוסיף לפתח את תכונות יסוד אלה ושומר על מאפייני העיצוב החשובים – ליטוש מכל הדלק, פנס החזית המעוגל, הזנב הקליל וההדגשה מוחשית ביותר למנוע. גרסת הפלוס החדשה לוקחת את מאפייני העיצוב הייחודיים של ה-Monster שלב אחד קדימה עם כיסוי למושב המורכב שתורם למראה הספורטיבי הנקי, צביעה אדומה מסורתית וחישוקים שחורים או צביעה אפורה וחישוקים אדומים וכן משקף חזית שמשפר את הנוחות ברכיבה ממושכת. הקווים החדשים בעיצוב הכללי מדגישים שמדובר בדור חדש לגמרי, פרק חדש באבולוציה של אופנוע הנייקד של דוקאטי שמשלב קלאסיות אלגנטית עם ספורטיביות מודרנית מתוחכמת. במבט על, ה-Monster החדש חושף קווים חושניים – מושב צר בין מכל דלק וזנב רחבים אשר יוצרים תנוחת רכיבה מושלמת המחברת את הרוכב למכונה, גם ברכיבה יומיומית, בטיול ממושך ואפילו ברכיבת מסלול.

מנוע

ל-Monster החדש מנוע L-טווין דזמו טסטסטרטה 11 מעלות מקורר נוזל בנפח 937 סמ"ק. מנוע זה שעומד בתקן יורו 5 החדש שומר על אופיו הספורטיבי של המונסטר הודות לעליה בנפח, בכוח ובמומנט, תוך שהוא נעשה קל יותר מקודמו ב-2.4 ק"ג ותורם לירידת המשקל הכללית של האופנוע. ההספק עומד כעת על 111 כ"ס ב-9,250 סל"ד והמומנט על 9.6 קג"מ ב-6,500 סל"ד. המנוע החדש מציע גמישות וזמינות כוח יוצאות דופן, שמשפרות מאוד את היכולת לצאת מפניות בזריזות וכמובן להעלות את רף הריגוש ברכיבה.
המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-47 כ"ס (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.

מכלולי שלדה

דוקאטי Monster החדש נולד להיות קל וקומפקטי במיוחד. בדומה למונסטר הראשון, שנבנה סביב שלדה שתוכננה בהשראת הסופרבייק של אותה התקופה, המונסטר החדש תוכנן בצורה קפדנית על בסיס אותה השיטה – עבורו תוכננה שלדת אלומיניום חדשה, קשיחה וקלילה, בהשראת הסופרבייק המודרני של דוקאטי – הפניגאלה. שלדת אלומיניום זו קלה ב-4.5 ק"ג! ביחס לשלדה של הדור השלישי, 60 אחוז חזקה וקשיחה ממנה וכמובן קומפקטית בהרבה בממדיה. בנוסף לכך, החישוקים משילים 1.7 ק"ג ממשקלם, הזרוע האחורית קלה ב-1.6 ק"ג ושלדת הזנב תורמת מצדה לדיאטה 1.9 ק"ג נוספים. התוצאה היא אופנוע שקל ב-18 ק"ג ולכן גם חד יותר, מתמרן מהר יותר, מאיץ חזק יותר וכמובן תחושתי ומהנה יותר מהדורות שקדמו לו.

מערכות אלקטרוניקה

המונסטר החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, ABS המתחשב בזווית הטיית האופנוע, בקרת אחיזה הכוללת 8 מצבי התערבות, בקרת ווילי עם אפשרות לביטול, בקרת זינוק מתקדמת, 3 מצבי רכיבה, לוח מחוונים TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ', קוויקשיפטר להעלאה או הורדה של ההילוכים ועוד.

עיצוב

ה-DNA של ה-Monster שהפך אותו לאייקון מוטורי וללהיט מכירות לאורך כל השנים היה הפשטות – מנוע, מכל דלק, כידון ומושב שכולם מכוונים לרכיבה טהורה, מהנה וקלילה. הדור החדש מוסיף לפתח את תכונות יסוד אלה ושומר על מאפייני העיצוב החשובים – ליטוש מכל הדלק, פנס החזית המעוגל, הזנב הקליל וההדגשה מוחשית ביותר למנוע. גרסת הפלוס החדשה לוקחת את מאפייני העיצוב הייחודיים של ה-Monster שלב אחד קדימה עם כיסוי למושב המורכב שתורם למראה הספורטיבי הנקי, צביעה אדומה מסורתית וחישוקים שחורים או צביעה אפורה וחישוקים אדומים וכן משקף חזית שמשפר את הנוחות ברכיבה ממושכת. הקווים החדשים בעיצוב הכללי מדגישים שמדובר בדור חדש לגמרי, פרק חדש באבולוציה של אופנוע הנייקד של דוקאטי שמשלב קלאסיות אלגנטית עם ספורטיביות מודרנית מתוחכמת. במבט על, ה-Monster החדש חושף קווים חושניים – מושב צר בין מכל דלק וזנב רחבים אשר יוצרים תנוחת רכיבה מושלמת המחברת את הרוכב למכונה, גם ברכיבה יומיומית, בטיול ממושך ואפילו ברכיבת מסלול.

מנוע

ל-Monster החדש מנוע L-טווין דזמו טסטסטרטה 11 מעלות מקורר נוזל בנפח 937 סמ"ק. מנוע זה שעומד בתקן יורו 5 החדש שומר על אופיו הספורטיבי של המונסטר הודות לעליה בנפח, בכוח ובמומנט, תוך שהוא נעשה קל יותר מקודמו ב-2.4 ק"ג ותורם לירידת המשקל הכללית של האופנוע. ההספק עומד כעת על 111 כ"ס ב-9,250 סל"ד והמומנט על 9.6 קג"מ ב-6,500 סל"ד. המנוע החדש מציע גמישות וזמינות כוח יוצאות דופן, שמשפרות מאוד את היכולת לצאת מפניות בזריזות וכמובן להעלות את רף הריגוש ברכיבה.
המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-47 כ"ס (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.

מכלולי שלדה

דוקאטי Monster החדש נולד להיות קל וקומפקטי במיוחד. בדומה למונסטר הראשון, שנבנה סביב שלדה שתוכננה בהשראת הסופרבייק של אותה התקופה, המונסטר החדש תוכנן בצורה קפדנית על בסיס אותה השיטה – עבורו תוכננה שלדת אלומיניום חדשה, קשיחה וקלילה, בהשראת הסופרבייק המודרני של דוקאטי – הפניגאלה. שלדת אלומיניום זו קלה ב-4.5 ק"ג! ביחס לשלדה של הדור השלישי, 60 אחוז חזקה וקשיחה ממנה וכמובן קומפקטית בהרבה בממדיה. בנוסף לכך, החישוקים משילים 1.7 ק"ג ממשקלם, הזרוע האחורית קלה ב-1.6 ק"ג ושלדת הזנב תורמת מצדה לדיאטה 1.9 ק"ג נוספים. התוצאה היא אופנוע שקל ב-18 ק"ג ולכן גם חד יותר, מתמרן מהר יותר, מאיץ חזק יותר וכמובן תחושתי ומהנה יותר מהדורות שקדמו לו.

מערכות אלקטרוניקה

המונסטר החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, ABS המתחשב בזווית הטיית האופנוע, בקרת אחיזה הכוללת 8 מצבי התערבות, בקרת ווילי עם אפשרות לביטול, בקרת זינוק מתקדמת, 3 מצבי רכיבה, לוח מחוונים TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ', קוויקשיפטר להעלאה או הורדה של ההילוכים ועוד.

ציוד

מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS Cornering + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת מולטימדיה ומחממי ידיים, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, משקף וכיסוי מושב
אופנועי דוקאטי + New Monster
דרגת זיהום אוויר 5 לאופנוע
אופנועי דוקאטי + New Monster
דרגת זיהום אוויר 5 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS Cornering + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת מולטימדיה ומחממי ידיים, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, משקף וכיסוי מושב
  • נפח 937 סמ”ק
  • הספק 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
  • משקל יבש 179 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • מנוע טסטסטרטה ° 11 L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ או 12 חודשים
גובה מושב
820 מ"מ, 800 מ"מ עם מושב נמוך, 775 מ"מ עם מושב נמוך וקיט הנמכה
ARROW
אופנועי דוקאטי + New Monster
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1474 מ”מ
  • שלדה
    מונוקוק, אלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1465 מ”מ
  • זווית מזלג
    23.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג מרזוקי עם כוונון מלא, 43 מ”מ
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 6 חישורים, קל במיוחד, 3.50”×17”
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso 4 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת קאייבה עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום דו צדדית
  • מהלך מתלה אחורי
    150 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 6 חישורים, קל במיוחד, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso 4 190/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS לפנייה
  • קיבולת מיכל דלק
    15 ליטר
  • משקל רטוב
    179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
  • משקל יבש
    179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
  • גובה מושב
    837 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 8 מצבים, קוויק שיפטר 2.0 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED, DRL, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, בקרת ווילי

  • סוג מנוע
    V-טווין 90 מעלות, 4 שסתומים לצילינדר, תזמון שסתומי יניקה משתנה, קירור נוזל
  • נפח
    890 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    96×61.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.1:1
  • הספק
    120 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט
    9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת הזרקה אלק'. מזרק לציל', רכב על חוט מלא.
  • מפלט
    2-1-2-1 עם שלושה חיישן למדה וממיר קטליטי

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS 2.0 – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=25/26
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.84:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 520, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1217 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    5528 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2151 ש"ח

  • פניגאלה V2 אדום

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

+ Monster