אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis המחוברת לראשי המנוע |
בסיס גלגלים | 1480 מ”מ |
זווית מזלג | 24.3 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג הפוך 43 מ"מ |
מהלך מתלה קדמי | 130 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום קל, 3.50×17 |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Rosso III 120/70 ZR 17 |
מתלה אחורי | זרוע דו-צידית עם בולם Sachs בעל כוונון מלא |
מהלך מתלה אחורי | 140 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום קל, 5.50×17 |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Rosso III 180/55 ZR 17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo M4.32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. ABS סטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS סטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 16.5 ליטר |
משקל רטוב | 206 ק"ג |
משקל יבש | 180.5 ק”ג |
גובה מושב | מתכוונן בין 785 ל-810 מ"מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת אזעקה, כיסויי למושב אחורי לוח שעונים TFT, אפשרות לקוויקשיפטר לשני הכיוונים |
מנוע | |
סוג | טסטסטרטה ° 11 L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל |
נפח | 821 סמ”ק |
מהלך X קדח | 88×67.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 12.8:1 |
הספק | 109 כ"ס ב-9250 סל"ד |
מומנט | 8.8 קג"מ ב-7750 סל"ד |
הזרקת דלק | אלקטרונית, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire |
מפלט | זוג מפלטי אלומיניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.85:1 |
הנעה סופית | שרשרת 520, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, Slipper ATPC |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
Testastretta 11°
בלב המונסטר 821 פועם מנוע V – Testastretta 11° בנפח 821 סמ"ק המהווה פסגה של היכולות הטכנולוגיות שדוקאטי צברה בעשרות שנים של תכנון מנועים מנצחים. המנוע, שתוכנן מראש כחלק מן השלדה נושם דרך צמד מצערות אלקטרוניות המבטיחות יניקה של אוויר ליצירת תערובת אידיאלית המאפשרת למנוע לייצר 109 כוחות סוס ו86 נ"מ וגם לעמוד בתקן הזיהום האירופי EURO 4. למרות ההספק הגבוה, עיקר הדגש הוא על מומנט זמין לאורך כל קשת הסל"ד, אך לא רק: למרות מעטפת הביצועים הקיצונית, המונסטר 821 דורש כיוון מרווחי שסתומים רק מדי 30 אלף קילומטרים, כדי להבטיח שלוות רכיבה מושלמת, כי כשהראש שקט, הרוכב יותר מהיר.
גם מפלצות צריכות שדרוג: דוקאטי מונסטר 821 עבר עיצוב מחדש ושדרוג של השלדה כדי להפוך אותו ליותר יעיל, יור זריז ולכן יותר מהיר, בלי לפגוע במראה השרירי והנחוש שהופך כל מונסטר למונסטר. מיכל הדלק, בנפח 16.5 ליטרים משותף גם למונסטר 1200 ומבטיח טווח רכיבה ארוך במיוחד ואילו המושב ניתן לכוונון לגבהים שונים (785 מ"מ עד 810 מ"מ) כך שהמונסטר 821 מתאים לרוכבים-ולרוכבות בלי שיצטרכו לבצע פשרות.
כדי להפוך למפלצת האולטימטיבית, דוקאטי מונסטר 821 עבר מקצה שדרוגים שנועדו להפוך אותו רזה יותר, קומפקטי יותר, ספורטיבי יותר וקרוב ככל האפשר לדוקאטי מונסטר המקורי, אופנוע הנייקד הראשון של דוקאטי. הסוד הוא תשומת הלב: מיכל הדלק לדוגמה עוצב מחדש כך שיהיה קל יותר ומודרני יותר, אך גם יהווה מחווה לדוקאטי מונסטר של 1992, המונסטר שהחל את הכל. הזנב הקצר והקומפקטי מאפשר כיוון של המושב לרכיבה נוחה וצינור הפליטה עוצב בהשראת המונסטר 1200. וכמובן הפנס העגול, כי אי אפשר בלי לעשות כבוד למונסטר המקורי.