אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדה קדמית מאלומיניום |
בסיס גלגלים | 1488 מ”מ |
זווית מזלג | 24.5 מעלות |
מתלה קדמי | מזלג Showa BPF בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא |
מהלך מתלה קדמי | 120 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום בעל 5 חישורי Y, 3.50×17 |
צמיג קדמי | פירלי Diablo Rosso Corsa 2 120/70 ZR17 |
מתלה אחורי | מערכת Sachs עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום חד צדדית |
מהלך מתלה אחורי | 130 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום בעל 5 חישורים Y, קל במיוחד, 6”×17” |
צמיג אחורי | פירלי Diablo Rosso Corsa 2 200/60 ZR17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.30 רדיאליים 4 בוכנות. מערכתABS Cornering בעלת 3 מצבים |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Bosch בעלת 3 מצבים |
קיבולת מיכל דלק | 16 ליטר |
משקל רטוב | 201 ק”ג |
משקל יבש | 180 ק”ג |
גובה מושב | 845 מ”מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL |
מנוע | |
סוג | דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר |
נפח | 1103 סמ”ק |
מהלך X קדח | 81×53.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 14.0:1 |
הספק | 208 כ"ס ב-12,750 סל"ד |
מומנט | 12.3 קג"מ ב-11,500 סל"ד |
הזרקת דלק | מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה |
מפלט | 4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חיישני למבדה |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה, EVO2 |
יחסי תמסורת | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.80:1 |
הנעה סופית | שרשרת , גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42 |
מצמד | Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית |
טיפולים | |
טיפול קטן | 12,000 ק"מ |
טיפול גדול | 24,000 ק"מ |
דוקאטי סטריטפייטר V4 החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והם מפיקים 208 כ"ס ב-12,750 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד – נתוני כוח חסרי תחרות בעולם הנייקדים הספורטיביים. לא מספיק? הוספה של מערכת הפליטה מטיטניום של אקרפוביץ תעלה את ההספק ל-220 כ"ס. יחס העברה סופי קצר ב-10% ביחס לפניגאלה V4 גורם ליותר מומנט להגיע אל הגלגל האחורי ולהפוך את הביצועים למסעירים אפילו יותר. אתם מוכנים לכוח כזה?
גם השלדה של הסטריטפייטר V4 קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון – מזלג 43 מ"מ בטכנולוגיית BPF (Big Piston Fork) ובולם אחורי תואם עם כוונון מלא. לצדם גם משכך היגוי ובלמי ברמבו עוצמתיים. גרסת ה-S חמושה במתלי אוהלינס – מזלג NIX-30 ובולם אחורי TTX36 מאחור מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב.
דוקאטי סטריטפייטר V4 השיל את מעטפת הפיירינג של הפניגאלה וחושף לעולם את השרירים שלו. יחד עם כידון רחב וגבוה, כנפונים אווירודינמיים בחזית ויחידת תאורה ייחודית, מדובר באופנוע עירום מסעיר וממגנט מבטים. כלי שלא ניתן להישאר אדיש אליו בשום מקום, בשום מצב. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים ובמבט מאחור… בעצם, מה שרוב הרוכבים האחרים יזכו לראות כשהוא יעלה על הכביש, נמצא אגזוז קצוץ קנה ופנס אחורי מהפנט.