צבעים:

דרגת רשיון: A

היכולת לקבוע רף חדש, שמורה רק לבודדים ואמיצים במיוחד ודוקאטי עושים זאת עם האופנועים המסעירים ביותר בעולם. קבלו את הסטריטפייטר V4 החדש. אופנוע נייקד מודרני וטכנולוגי בעל עיצוב מרגש שלא עושה דבר כדי להסתיר את הכוח שלו. 208 כ"ס או 220 כ"ס עם חופן שדרוגים, על 178 ק"ג, שלל מערכות אלקטרוניות ותכנון אווירודינמי מתקדם, יוצרים את נוסחת הקרב המושלמת לכביש.
שלדה
שלדהשלדה קדמית מאלומיניום
בסיס גלגלים1488 מ”מ
זווית מזלג24.5 מעלות
מתלה קדמימזלג Showa BPF בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא
מהלך מתלה קדמי120 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום בעל 5 חישורי Y, 3.50×17
צמיג קדמיפירלי Diablo Rosso Corsa 2 120/70 ZR17
מתלה אחורימערכת Sachs עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום חד צדדית
מהלך מתלה אחורי130 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום בעל 5 חישורים Y, קל במיוחד, 6”×17”
צמיג אחוריפירלי Diablo Rosso Corsa 2 200/60 ZR17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.30 רדיאליים 4 בוכנות. מערכתABS Cornering בעלת 3 מצבים
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Bosch בעלת 3 מצבים
קיבולת מיכל דלק16 ליטר
משקל רטוב201 ק”ג
משקל יבש180 ק”ג
גובה מושב845 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL
מנוע
סוגדזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
נפח1103 סמ”ק
מהלך X קדח81×53.5 מ"מ
יחס דחיסה14.0:1
הספק208 כ"ס ב-12,750 סל"ד
מומנט12.3 קג"מ ב-11,500 סל"ד
הזרקת דלקמערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה
מפלט4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חיישני למבדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה, EVO2
יחסי תמסורת1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.80:1
הנעה סופיתשרשרת , גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42
מצמדSlipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן12,000 ק"מ
טיפול גדול24,000 ק"מ

דוקאטי סטריטפייטר V4 החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והם מפיקים 208 כ"ס ב-12,750 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד – נתוני כוח חסרי תחרות בעולם הנייקדים הספורטיביים. לא מספיק? הוספה של מערכת הפליטה מטיטניום של אקרפוביץ תעלה את ההספק ל-220 כ"ס. יחס העברה סופי קצר ב-10% ביחס לפניגאלה V4 גורם ליותר מומנט להגיע אל הגלגל האחורי ולהפוך את הביצועים למסעירים אפילו יותר. אתם מוכנים לכוח כזה?

גם השלדה של הסטריטפייטר V4 קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון – מזלג 43 מ"מ בטכנולוגיית BPF (Big Piston Fork) ובולם אחורי תואם עם כוונון מלא. לצדם גם משכך היגוי ובלמי ברמבו עוצמתיים. גרסת ה-S חמושה במתלי אוהלינס – מזלג NIX-30 ובולם אחורי TTX36 מאחור מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב.

דוקאטי סטריטפייטר V4 השיל את מעטפת הפיירינג של הפניגאלה וחושף לעולם את השרירים שלו. יחד עם כידון רחב וגבוה, כנפונים אווירודינמיים בחזית ויחידת תאורה ייחודית, מדובר באופנוע עירום מסעיר וממגנט מבטים. כלי שלא ניתן להישאר אדיש אליו בשום מקום, בשום מצב. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים ובמבט מאחור… בעצם, מה שרוב הרוכבים האחרים יזכו לראות כשהוא יעלה על הכביש, נמצא אגזוז קצוץ קנה ופנס אחורי מהפנט.