הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | PANIGALE Panigale V4
הדוקאטי פניגאלה V4 2025 מביא עיצוב חד ומרשים שמכיל את מהות הספורטיביות והיוקרה האיטלקית. הקווים החדים והזוויות המדויקות מספקות אופנוע עם נוכחות בולטת על הכביש, ומדגישות את המהות הדינמית שלו. החזית החדשה והכנפיים המתקדמות הן תוצאה של תכנון קפדני שמביא לשיפור האווירודינמיקה ונוחות ברכיבה.
המיכל החדש של הפניגאלה V4 2025 מציע עיצוב מבריק המשלב אסתטיקה עם פונקציונליות. המיכל מעוצב בצורה חדה ומפחית את ההתנגדות לרוח, ומספק את ההרגשה של זרימה טבעית עם הגוף של האופנוע. המיכל גם צר יותר ומציע חוויית רכיבה משופרת בכל הקשור בחביקת הרגליים באזור המיכל.
התאורה הקדמית החדשה עם טכנולוגיית LED מעניקה לאופנוע מראה מודרני ונועז. הפנסים משולבים בתוך יחידות פנס חדשות שמספקות תאורה עוצמתית ומדויקת, מה שמגביר את הבטיחות ומוסיף לעיצוב הכללי של האופנוע.
הפנס האחורי החדשים של הפניגאלה V4 2025 מציע עיצוב מינימליסטי אך עם נוכחות חזקה. הוא מספק תאורה עוצמתית ומדויקת, מה שמבטיח כי האופנוע ייראה בולט גם בתנאים חשוכים ביותר.
כל פרט בעיצוב הפניגאלה V4 2025 נבחר בקפידה כדי לשלב בין סגנון לספורטיביות. מהמראות ועד למערכות האווירודינמיות המתקדמות, כל רכיב משרת את המטרה לשפר את הביצועים והנראות של האופנוע. המעצבים שואפים לאזן בין אסתטיקה לביצועים, מה שמביא לתוצאה מרהיבה ועוצמתית.
המושב החדש של הפניגאלה V4 2025 מציע לא רק נוחות רבה יותר אלא גם תמיכה משופרת לרוכב. העיצוב החדש נועד להבטיח את הנוחות במהלך רכיבות ארוכות ולהקל על הגישה לכל משטח המושב. המושב מספק תחושת יציבות וביטחון, מה שמביא לשיפור משמעותי בחוויית הרכיבה.
הדוקאטי Panigale V4 החדש לשנת 2025 מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,103 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והשנה הם מפיקים 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד – נתוני כוח מדהימים הלקוחים מעולם המוטו GP. לעשות לכם את זה קל יותר יש לפניגאלה V4 החדש יחס הספק למשקל של 1.15 (בגרסת ה-S). לרשות הרוכב עומדים 4 מצבי הספק חדשים אשר משפיעים על הספק המנוע והמומנט כדי להתאים לכל סביבת רכיבה שתיבחר – מרכיבה על הכביש הציבורי ועד התאמה אישית מלאה במצבי רכיבה על מסלול המרוצים.
ה-Panigale V4 מציג לראשונה לוח מחוונים חדש לגמרי. מתגאה במסך צבעוני בגודל 6.9 אינץ' וברזולוציית 1280×480 פיקסלים, הוא מציב סטנדרטים חדשים מבחינת הקלות הקריאה שלו, נוחות השימוש וכמות המידע שהוא מספק. יחס הגובה-רוחב של 8:3 מגדיל את כמות הנתונים והתובנות הרכיבה הזמינות ומבטיח ראות מצוינת גם מאחורי המשקף. הודות לשימוש בטכנולוגיית Optical Bonding, עם גרפיקה על רקע שחור והגנת זכוכית, האסתטיקה ללא דופי ומבטיחה נראות מעולה גם במהלך היום. למסך החדש יש שתי אפשרויות תצוגה, מצב כביש ומצב מיוחד נוסף למסלול ולרכיבה ספורטיבית.
מערכת ה-DTC DVO של דוקאטי מיועדת לספק שליטה אופטימלית על האופנוע ולהפחית את הסיכון להחלקות של הגלגל האחורי. בעזרת חיישנים מתקדמים, המערכת מנתחת את מצב הרכיבה ומבצעת התאמות בזמן אמת כדי לשמור על יציבות ובטיחות גם בתנאים משתנים.
מערכת ה-DSC מספקת שליטה על החלקה של הגלגל האחורי תחת בלימה אגרסיבית של האופנוע. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרוכבים לשלוט בצורה מדויקת על האופנוע בעת החלקות תחת בלימה, מה שגורם לרכיבה להיות מהנה, בטוחה ומהירה יותר.
מערכת ה-DQS 2.0 מאפשרת החלפת הילוכים מהירה וחלקה ללא צורך בלחיצה על המצמד. הטכנולוגיה החדשה מקנה לרוכבים חוויית רכיבה חלקה ומדויקת, עם מהירות גבוהה בהעברות הילוכים, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האופנוע.
המערכת האלקטרונית לניהול מתלי האופנוע, DES EVO, מספקת התאמה אוטומטית של המתלים בהתאם לתנאי הדרך ולסגנון הרכיבה שלך. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מספקת נוחות אופטימלית ויכולת תמרון יוצאת דופן, תוך שמירה על יציבות וביצועים.
מערכת ה-DPL מספקת שליטה מיטבית על ההאצה ממצב עמידה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מבטיחה את ההאצה המהירה ביותר ומספקת תחושת כוח מדויקת, מה שמאפשר לרוכבים להנות מיציאות מהירות מהמקום ותגובה מיידית.
ה-DWC DVO מספקת שליטה על הספק של האופנוע במהלך האצה חזקה בזמן שהגלגל הקדמי רוצה לנתק מגע מהקרקע. המערכת פועלת כך שהיא מאזנת בין כוח המנוע לכוחות הפיסיקליים שפועלים על האופנוע בזמן האצה, מה שמסייע מאוד לרוכבים לשמור על יציבות ההיגוי ברכיבה אגרסיבית.
הדוקאטי פניגאלה V4 2025 מביא עיצוב חד ומרשים שמכיל את מהות הספורטיביות והיוקרה האיטלקית. הקווים החדים והזוויות המדויקות מספקות אופנוע עם נוכחות בולטת על הכביש, ומדגישות את המהות הדינמית שלו. החזית החדשה והכנפיים המתקדמות הן תוצאה של תכנון קפדני שמביא לשיפור האווירודינמיקה ונוחות ברכיבה.
המיכל החדש של הפניגאלה V4 2025 מציע עיצוב מבריק המשלב אסתטיקה עם פונקציונליות. המיכל מעוצב בצורה חדה ומפחית את ההתנגדות לרוח, ומספק את ההרגשה של זרימה טבעית עם הגוף של האופנוע. המיכל גם צר יותר ומציע חוויית רכיבה משופרת בכל הקשור בחביקת הרגליים באזור המיכל.
התאורה הקדמית החדשה עם טכנולוגיית LED מעניקה לאופנוע מראה מודרני ונועז. הפנסים משולבים בתוך יחידות פנס חדשות שמספקות תאורה עוצמתית ומדויקת, מה שמגביר את הבטיחות ומוסיף לעיצוב הכללי של האופנוע.
הפנס האחורי החדשים של הפניגאלה V4 2025 מציע עיצוב מינימליסטי אך עם נוכחות חזקה. הוא מספק תאורה עוצמתית ומדויקת, מה שמבטיח כי האופנוע ייראה בולט גם בתנאים חשוכים ביותר.
כל פרט בעיצוב הפניגאלה V4 2025 נבחר בקפידה כדי לשלב בין סגנון לספורטיביות. מהמראות ועד למערכות האווירודינמיות המתקדמות, כל רכיב משרת את המטרה לשפר את הביצועים והנראות של האופנוע. המעצבים שואפים לאזן בין אסתטיקה לביצועים, מה שמביא לתוצאה מרהיבה ועוצמתית.
המושב החדש של הפניגאלה V4 2025 מציע לא רק נוחות רבה יותר אלא גם תמיכה משופרת לרוכב. העיצוב החדש נועד להבטיח את הנוחות במהלך רכיבות ארוכות ולהקל על הגישה לכל משטח המושב. המושב מספק תחושת יציבות וביטחון, מה שמביא לשיפור משמעותי בחוויית הרכיבה.
הדוקאטי Panigale V4 החדש לשנת 2025 מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,103 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והשנה הם מפיקים 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד – נתוני כוח מדהימים הלקוחים מעולם המוטו GP. לעשות לכם את זה קל יותר יש לפניגאלה V4 החדש יחס הספק למשקל של 1.15 (בגרסת ה-S). לרשות הרוכב עומדים 4 מצבי הספק חדשים אשר משפיעים על הספק המנוע והמומנט כדי להתאים לכל סביבת רכיבה שתיבחר – מרכיבה על הכביש הציבורי ועד התאמה אישית מלאה במצבי רכיבה על מסלול המרוצים.
ה-Panigale V4 מציג לראשונה לוח מחוונים חדש לגמרי. מתגאה במסך צבעוני בגודל 6.9 אינץ' וברזולוציית 1280×480 פיקסלים, הוא מציב סטנדרטים חדשים מבחינת הקלות הקריאה שלו, נוחות השימוש וכמות המידע שהוא מספק. יחס הגובה-רוחב של 8:3 מגדיל את כמות הנתונים והתובנות הרכיבה הזמינות ומבטיח ראות מצוינת גם מאחורי המשקף. הודות לשימוש בטכנולוגיית Optical Bonding, עם גרפיקה על רקע שחור והגנת זכוכית, האסתטיקה ללא דופי ומבטיחה נראות מעולה גם במהלך היום. למסך החדש יש שתי אפשרויות תצוגה, מצב כביש ומצב מיוחד נוסף למסלול ולרכיבה ספורטיבית.
מערכת ה-DTC DVO של דוקאטי מיועדת לספק שליטה אופטימלית על האופנוע ולהפחית את הסיכון להחלקות של הגלגל האחורי. בעזרת חיישנים מתקדמים, המערכת מנתחת את מצב הרכיבה ומבצעת התאמות בזמן אמת כדי לשמור על יציבות ובטיחות גם בתנאים משתנים.
מערכת ה-DSC מספקת שליטה על החלקה של הגלגל האחורי תחת בלימה אגרסיבית של האופנוע. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרוכבים לשלוט בצורה מדויקת על האופנוע בעת החלקות תחת בלימה, מה שגורם לרכיבה להיות מהנה, בטוחה ומהירה יותר.
מערכת ה-DQS 2.0 מאפשרת החלפת הילוכים מהירה וחלקה ללא צורך בלחיצה על המצמד. הטכנולוגיה החדשה מקנה לרוכבים חוויית רכיבה חלקה ומדויקת, עם מהירות גבוהה בהעברות הילוכים, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האופנוע.
המערכת האלקטרונית לניהול מתלי האופנוע, DES EVO, מספקת התאמה אוטומטית של המתלים בהתאם לתנאי הדרך ולסגנון הרכיבה שלך. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מספקת נוחות אופטימלית ויכולת תמרון יוצאת דופן, תוך שמירה על יציבות וביצועים.
מערכת ה-DPL מספקת שליטה מיטבית על ההאצה ממצב עמידה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מבטיחה את ההאצה המהירה ביותר ומספקת תחושת כוח מדויקת, מה שמאפשר לרוכבים להנות מיציאות מהירות מהמקום ותגובה מיידית.
ה-DWC DVO מספקת שליטה על הספק של האופנוע במהלך האצה חזקה בזמן שהגלגל הקדמי רוצה לנתק מגע מהקרקע. המערכת פועלת כך שהיא מאזנת בין כוח המנוע לכוחות הפיסיקליים שפועלים על האופנוע בזמן האצה, מה שמסייע מאוד לרוכבים לשמור על יציבות ההיגוי ברכיבה אגרסיבית.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us