Panigale V4

החל מ - בעדכון

Panigale V4

הספק

216 כ"ס ב-13,500 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

191 ק"ג (ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Panigale V4

הדוקאטי פניגאלה V4 2025 הוא לא רק אופנוע הספורט החדש של החברה, אלא הוא סימן לעידן חדש של ביצועים מתקדמים, טכנולוגיה מהפכנית ועיצוב ללא פשרות שמגיעים ישירות ממסלול המרוצים. עם שתי אליפויות עולם (SBK) בכיס הפניגאלה החדש מקבל בדגמו החדש שדרוגים משמעותיים בכל היבט, החל ממערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שקיימות בעולם האופנועים ועד עיצוב חדש עוצר נשימה. הפניגאלה V4 החדש הוא חוויה שאין שני לה, 216 כ"ס, חוויה מיוחדת שמביאה את הנאה מרכיבה לרמות חדשות. כמו כל דוקאטי בישראל גם הפניגאלה V4 החדש מקבל 4 שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ, מרווח הטיפולים של הפניגאלה V4 עומד על 12,000 ק"מ בין טיפולים ויש לדגם קבוצת רוכבים גדולה במועדון דוקאטי ישראל שנהנים מפעילויות מותאמות לאופנוע הספורטיבי ביותר של החברה.
עיצוב

 

קווים חדים ואלגנטיות עילאית

הדוקאטי פניגאלה V4 2025 מביא עיצוב חד ומרשים שמכיל את מהות הספורטיביות והיוקרה האיטלקית. הקווים החדים והזוויות המדויקות מספקות אופנוע עם נוכחות בולטת על הכביש, ומדגישות את המהות הדינמית שלו. החזית החדשה והכנפיים המתקדמות הן תוצאה של תכנון קפדני שמביא לשיפור האווירודינמיקה ונוחות ברכיבה.

מיכל דלק בעיצוב חדש

המיכל החדש של הפניגאלה V4 2025 מציע עיצוב מבריק המשלב אסתטיקה עם פונקציונליות. המיכל מעוצב בצורה חדה ומפחית את ההתנגדות לרוח, ומספק את ההרגשה של זרימה טבעית עם הגוף של האופנוע. המיכל גם צר יותר ומציע חוויית רכיבה משופרת בכל הקשור בחביקת הרגליים באזור המיכל.

מנורת LED חדשה

התאורה הקדמית החדשה עם טכנולוגיית LED מעניקה לאופנוע מראה מודרני ונועז. הפנסים משולבים בתוך יחידות פנס חדשות שמספקות תאורה עוצמתית ומדויקת, מה שמגביר את הבטיחות ומוסיף לעיצוב הכללי של האופנוע.

פנסים אחוריים ספורטיביים

הפנס האחורי החדשים של הפניגאלה V4 2025 מציע עיצוב מינימליסטי אך עם נוכחות חזקה. הוא מספק תאורה עוצמתית ומדויקת, מה שמבטיח כי האופנוע ייראה בולט גם בתנאים חשוכים ביותר.

עיצוב ספורטיבי עם דגש על פונקציונליות

כל פרט בעיצוב הפניגאלה V4 2025 נבחר בקפידה כדי לשלב בין סגנון לספורטיביות. מהמראות  ועד למערכות האווירודינמיות המתקדמות, כל רכיב משרת את המטרה לשפר את הביצועים והנראות של האופנוע. המעצבים שואפים לאזן בין אסתטיקה לביצועים, מה שמביא לתוצאה מרהיבה ועוצמתית.

מושב חדש וארגונומיה משופרת

המושב החדש של הפניגאלה V4 2025 מציע לא רק נוחות רבה יותר אלא גם תמיכה משופרת לרוכב. העיצוב החדש נועד להבטיח את הנוחות במהלך רכיבות ארוכות ולהקל על הגישה לכל משטח המושב. המושב מספק תחושת יציבות וביטחון, מה שמביא לשיפור משמעותי בחוויית הרכיבה.

מנוע

הדוקאטי Panigale V4 החדש לשנת 2025 מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,103 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והשנה הם מפיקים 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד – נתוני כוח מדהימים הלקוחים מעולם המוטו GP. לעשות לכם את זה קל יותר יש לפניגאלה V4 החדש יחס הספק למשקל של 1.15 (בגרסת ה-S). לרשות הרוכב עומדים 4 מצבי הספק חדשים אשר משפיעים על הספק המנוע והמומנט כדי להתאים לכל סביבת רכיבה שתיבחר – מרכיבה על הכביש הציבורי ועד התאמה אישית מלאה במצבי רכיבה על מסלול המרוצים.

לוח מחוונים מעולם המרוצים

ה-Panigale V4 מציג לראשונה לוח מחוונים חדש לגמרי. מתגאה במסך צבעוני בגודל 6.9 אינץ' וברזולוציית 1280×480 פיקסלים, הוא מציב סטנדרטים חדשים מבחינת הקלות הקריאה שלו, נוחות השימוש וכמות המידע שהוא מספק. יחס הגובה-רוחב של 8:3 מגדיל את כמות הנתונים והתובנות הרכיבה הזמינות ומבטיח ראות מצוינת גם מאחורי המשקף. הודות לשימוש בטכנולוגיית Optical Bonding, עם גרפיקה על רקע שחור והגנת זכוכית, האסתטיקה ללא דופי ומבטיחה נראות מעולה גם במהלך היום. למסך החדש יש שתי אפשרויות תצוגה, מצב כביש ומצב מיוחד נוסף למסלול ולרכיבה ספורטיבית.

חבילת אלקטרוניקה

Ducati Traction Control (DTC) DVO

מערכת ה-DTC DVO של דוקאטי מיועדת לספק שליטה אופטימלית על האופנוע ולהפחית את הסיכון להחלקות של הגלגל האחורי. בעזרת חיישנים מתקדמים, המערכת מנתחת את מצב הרכיבה ומבצעת התאמות בזמן אמת כדי לשמור על יציבות ובטיחות גם בתנאים משתנים.

Ducati Slide Control (DSC) 

מערכת ה-DSC  מספקת שליטה על החלקה של הגלגל האחורי תחת בלימה אגרסיבית של האופנוע. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרוכבים לשלוט בצורה מדויקת על האופנוע בעת החלקות תחת בלימה, מה שגורם לרכיבה להיות מהנה, בטוחה ומהירה יותר.

Ducati Quick Shift (DQS 2.0)

מערכת ה-DQS 2.0 מאפשרת החלפת הילוכים מהירה וחלקה ללא צורך בלחיצה על המצמד. הטכנולוגיה החדשה מקנה לרוכבים חוויית רכיבה חלקה ומדויקת, עם מהירות גבוהה בהעברות הילוכים, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האופנוע.

Ducati Electronic Suspension (DES) Event-based 

המערכת האלקטרונית לניהול מתלי האופנוע, DES EVO, מספקת התאמה אוטומטית של המתלים בהתאם לתנאי הדרך ולסגנון הרכיבה שלך. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מספקת נוחות אופטימלית ויכולת תמרון יוצאת דופן, תוך שמירה על יציבות וביצועים.

 Ducati Power Launch (DPL) DVO

מערכת ה-DPL מספקת שליטה מיטבית על ההאצה ממצב עמידה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מבטיחה את ההאצה המהירה ביותר ומספקת תחושת כוח מדויקת, מה שמאפשר לרוכבים להנות מיציאות מהירות מהמקום ותגובה מיידית.

Ducati Wheelie Control (DWC) DVO

ה-DWC DVO מספקת שליטה על הספק של האופנוע במהלך האצה חזקה בזמן שהגלגל הקדמי רוצה לנתק מגע מהקרקע. המערכת פועלת כך שהיא מאזנת בין כוח המנוע לכוחות הפיסיקליים שפועלים על האופנוע בזמן האצה, מה שמסייע מאוד לרוכבים לשמור על יציבות ההיגוי ברכיבה אגרסיבית.

עיצוב

 

קווים חדים ואלגנטיות עילאית

הדוקאטי פניגאלה V4 2025 מביא עיצוב חד ומרשים שמכיל את מהות הספורטיביות והיוקרה האיטלקית. הקווים החדים והזוויות המדויקות מספקות אופנוע עם נוכחות בולטת על הכביש, ומדגישות את המהות הדינמית שלו. החזית החדשה והכנפיים המתקדמות הן תוצאה של תכנון קפדני שמביא לשיפור האווירודינמיקה ונוחות ברכיבה.

מיכל דלק בעיצוב חדש

המיכל החדש של הפניגאלה V4 2025 מציע עיצוב מבריק המשלב אסתטיקה עם פונקציונליות. המיכל מעוצב בצורה חדה ומפחית את ההתנגדות לרוח, ומספק את ההרגשה של זרימה טבעית עם הגוף של האופנוע. המיכל גם צר יותר ומציע חוויית רכיבה משופרת בכל הקשור בחביקת הרגליים באזור המיכל.

מנורת LED חדשה

התאורה הקדמית החדשה עם טכנולוגיית LED מעניקה לאופנוע מראה מודרני ונועז. הפנסים משולבים בתוך יחידות פנס חדשות שמספקות תאורה עוצמתית ומדויקת, מה שמגביר את הבטיחות ומוסיף לעיצוב הכללי של האופנוע.

פנסים אחוריים ספורטיביים

הפנס האחורי החדשים של הפניגאלה V4 2025 מציע עיצוב מינימליסטי אך עם נוכחות חזקה. הוא מספק תאורה עוצמתית ומדויקת, מה שמבטיח כי האופנוע ייראה בולט גם בתנאים חשוכים ביותר.

עיצוב ספורטיבי עם דגש על פונקציונליות

כל פרט בעיצוב הפניגאלה V4 2025 נבחר בקפידה כדי לשלב בין סגנון לספורטיביות. מהמראות  ועד למערכות האווירודינמיות המתקדמות, כל רכיב משרת את המטרה לשפר את הביצועים והנראות של האופנוע. המעצבים שואפים לאזן בין אסתטיקה לביצועים, מה שמביא לתוצאה מרהיבה ועוצמתית.

מושב חדש וארגונומיה משופרת

המושב החדש של הפניגאלה V4 2025 מציע לא רק נוחות רבה יותר אלא גם תמיכה משופרת לרוכב. העיצוב החדש נועד להבטיח את הנוחות במהלך רכיבות ארוכות ולהקל על הגישה לכל משטח המושב. המושב מספק תחושת יציבות וביטחון, מה שמביא לשיפור משמעותי בחוויית הרכיבה.

מנוע

הדוקאטי Panigale V4 החדש לשנת 2025 מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,103 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והשנה הם מפיקים 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד – נתוני כוח מדהימים הלקוחים מעולם המוטו GP. לעשות לכם את זה קל יותר יש לפניגאלה V4 החדש יחס הספק למשקל של 1.15 (בגרסת ה-S). לרשות הרוכב עומדים 4 מצבי הספק חדשים אשר משפיעים על הספק המנוע והמומנט כדי להתאים לכל סביבת רכיבה שתיבחר – מרכיבה על הכביש הציבורי ועד התאמה אישית מלאה במצבי רכיבה על מסלול המרוצים.

לוח מחוונים מעולם המרוצים

ה-Panigale V4 מציג לראשונה לוח מחוונים חדש לגמרי. מתגאה במסך צבעוני בגודל 6.9 אינץ' וברזולוציית 1280×480 פיקסלים, הוא מציב סטנדרטים חדשים מבחינת הקלות הקריאה שלו, נוחות השימוש וכמות המידע שהוא מספק. יחס הגובה-רוחב של 8:3 מגדיל את כמות הנתונים והתובנות הרכיבה הזמינות ומבטיח ראות מצוינת גם מאחורי המשקף. הודות לשימוש בטכנולוגיית Optical Bonding, עם גרפיקה על רקע שחור והגנת זכוכית, האסתטיקה ללא דופי ומבטיחה נראות מעולה גם במהלך היום. למסך החדש יש שתי אפשרויות תצוגה, מצב כביש ומצב מיוחד נוסף למסלול ולרכיבה ספורטיבית.

חבילת אלקטרוניקה

Ducati Traction Control (DTC) DVO

מערכת ה-DTC DVO של דוקאטי מיועדת לספק שליטה אופטימלית על האופנוע ולהפחית את הסיכון להחלקות של הגלגל האחורי. בעזרת חיישנים מתקדמים, המערכת מנתחת את מצב הרכיבה ומבצעת התאמות בזמן אמת כדי לשמור על יציבות ובטיחות גם בתנאים משתנים.

Ducati Slide Control (DSC) 

מערכת ה-DSC  מספקת שליטה על החלקה של הגלגל האחורי תחת בלימה אגרסיבית של האופנוע. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרוכבים לשלוט בצורה מדויקת על האופנוע בעת החלקות תחת בלימה, מה שגורם לרכיבה להיות מהנה, בטוחה ומהירה יותר.

Ducati Quick Shift (DQS 2.0)

מערכת ה-DQS 2.0 מאפשרת החלפת הילוכים מהירה וחלקה ללא צורך בלחיצה על המצמד. הטכנולוגיה החדשה מקנה לרוכבים חוויית רכיבה חלקה ומדויקת, עם מהירות גבוהה בהעברות הילוכים, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האופנוע.

Ducati Electronic Suspension (DES) Event-based 

המערכת האלקטרונית לניהול מתלי האופנוע, DES EVO, מספקת התאמה אוטומטית של המתלים בהתאם לתנאי הדרך ולסגנון הרכיבה שלך. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מספקת נוחות אופטימלית ויכולת תמרון יוצאת דופן, תוך שמירה על יציבות וביצועים.

 Ducati Power Launch (DPL) DVO

מערכת ה-DPL מספקת שליטה מיטבית על ההאצה ממצב עמידה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מבטיחה את ההאצה המהירה ביותר ומספקת תחושת כוח מדויקת, מה שמאפשר לרוכבים להנות מיציאות מהירות מהמקום ותגובה מיידית.

Ducati Wheelie Control (DWC) DVO

ה-DWC DVO מספקת שליטה על הספק של האופנוע במהלך האצה חזקה בזמן שהגלגל הקדמי רוצה לנתק מגע מהקרקע. המערכת פועלת כך שהיא מאזנת בין כוח המנוע לכוחות הפיסיקליים שפועלים על האופנוע בזמן האצה, מה שמסייע מאוד לרוכבים לשמור על יציבות ההיגוי ברכיבה אגרסיבית.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי DVO, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, תאורת DRL, מגביל מהירות, משכך היגוי.
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי DVO, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, תאורת DRL, מגביל מהירות, משכך היגוי.
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
  • מומנט 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
850 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1485 מ”מ
  • שלדה
    שלדה קדמית מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1485 מ”מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג Showa BPF בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 5 חישורי Y , 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Supercorsa SP V4 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת Sachs עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום דו צדדית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 5 חישורים Y, קל במיוחד, 6”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Supercorsa SP V4 200/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS Race eCBS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Race eCBS
  • קיבולת מיכל דלק
    17 ליטר
  • משקל רטוב
    191 ק"ג (ללא דלק)
  • משקל יבש
  • גובה מושב
    850 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי DVO, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, תאורת DRL, מגביל מהירות, משכך היגוי.

  • סוג מנוע
    דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • נפח
    1103 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    81×53.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
  • מומנט
    12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לוע יניקה משתנה
  • מפלט
    4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושש חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה, EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=22/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.80:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 520, גג”ש קדמי 16, גג”ש אחורי 41
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    6368 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2335 ש"ח

  • פניגאלה V4

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 218 כ"ס ב-15,500 סל"ד/ 237 כ"ס ב-15,500 סל"ד עם קיט מרוצים
מומנט: 11.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
משקל יבש:172 ק”ג
חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend
הספק: 155 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 10.4 קג"מ ב-9000 סל"ד
גובה מושב:840 מ”מ
משקל יבש:176 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V4